jogsi miatt korlatozo tenyezo a 125 kobcenti? csak mert turazasra az nagyon keves, szet kell porgetni folyamatosan orakon at ha tenyleg haladni akarsz vele, az meg nem tesz jot neki :(
Sziasztok! 4 napja vettem egy 125 4T Libertyt, mentem vele bő 400 km-et és egyszer csak elkezdett rángatni. Mostanra odáig fajult, hogy ha nem lehelem a gázt akkor csak dadog a motor. Eleinte annyi volt, hogy max gáznál torpant meg mostanra meg már egy közepes gáznál sem megy és kb. 20-30-al tudok vele menni. Én valamilyen szűrőre gyanakszom de kezdő vagyok robogó téren szóval nem mondanám biztosra. Valakinek valami ötlet? Hogyan lehet cserélni és milyen költségekkel jár? Előre is köszi!
nalam ugyanez a ket tipus maradt a vegere :) de mivel azt irta, hogy ne legyen tul 'nagy' a motor, meg nem hosszu tavu turakra kell elsosorban, igy a CBR jobb valasztas, foleg hogy 600-ert nem nagyon kap jo allapotu, 15 evesnel fiatalabb VFR-t (illetve van egy-ket nagyon jo aru hirdetes, de ki tudja milyen eloben az a moci), a CBR talan valamivel olcsobb (bar nem sokkal)
A fenntartásban igazad van, arra nem gondoltam. Mikor motort kerestünk találtunk egy 35 ezres teljesen gyári, hibátlan K75 öt dobozokkal 600 ért névre irva. Nagyon frankó motor.
hát oké, én lejjebb adok az évjáraton, de akkor legyen nagyon jó, és megbízható!
És persze a kinézet is fontos nálam, szeretnék úgy felülni, hogy minden vágyam ez volt, és élvezni az egész túrát, mert olyan gyönyörű gépem van
CBR600F vagy VFR800 . A VFR nyomatékosabb és túrásabb ülés pozició, megbizható. 600F meg sportosabb megbizható. Mind a kettő keveset eszik.
Esetleg BMW K75.
nem olyan hosszú túrákra gondoltam, inkább hobbi célra, csak a motorozás élvezetéért
Ebben az esetben melyik a legjobb választás?
Az összes közül, nem csak az említettek.
Legyen megbízható, elég gyors az autópályákra, élvezetes, és ne túl nagy, a gatyám ne menjen rá a benzinre.
ja es meg annyi, hogy a klubba erdemes bedobni a hirdetes alapjan szimpatikus motorokat, a rutinos tulajok elso latasra kiszurhatnak a kepen olyasmit, amitol felejtos (pl. tipusidegen futomu vagy mas komolyabb alkatresz, ami durva toresre utal, de akar csak a nem gyari idomok is arulkodoak)
igen, a hasznaltjarmu-vasarlas mar csak ilyen :)
erdemes a tipushoz kapcsolod klubban korulnezni (van pl. GSX-F klub is sajat honlappal), es ott keresgelni eladott gep utan (az en VFR-em is klubos motor, a gazdaja lecserelte egy fiatalabb Vifferre :) )
Köszi, megnéztem.
Az a baj, hogy ez nem írja le, hogy milyen állapotban is vannak.
Valamit közölnek róla, és szép sorban mindet végig kéne nézni, úgyhogy nagyon nehéz a dolog.
Az érdekelne, ha valaki pontosan ismer egyet-egyet, ami jó és azokat megnézni
ezek kozul csak a CBR F a turamotor (illetve sport-tura) a tobbi harom az kimondottan NEM az... nyilvan ha az R6 a szived valasztottja, akkor jo esellyel azt fogod venni :D de az elso parszaz km-es tura utan ra fogsz jonni, hogy ez nem erre valo... raadasul motorikusan sem arra van hangolva
szoval a helyedben, ha ennyi penzbol akarsz fiatal, turazos motort, akkor vagy CBR600F-et vennek (de azt NAGYON meg kell nezni, mondom, amiket en neztem azok mind szet voltak taposva), vagy Suzuki GSX F-et (akar 600-ast, akar 750-est), mindketto megbizhato, kenyelmes, sportos turagep
Nekem meg nagyon tetszik az r6, mit tegyek? :D
Meg ezekből a túramotorokból olyan sok van, nehéz lenne megtalálni a megfelelőt.
Felteszem őket, hátha tud valaki valamit mondani:
törvény szerint garanciális
vidd vissza az eladóhoz...