olyan kérdésem lenne, hogy a motoromra fel szeretnék rakni 1-2 matricát. Haverom motorján ugyanilyen matrica van, és 1 év alatt kiszívta a nap, elfakult. Létezik valami lekezelési mód, hogy ne szívja ki és megőrizze színét? (szilikon spray re gondoltam)
Köszönöm előre is
Hello mindenki lenne 1 kérdésem. Van egy honda dio zx af 35 (fekvőhengeres) robogóm. Nem megy többet 45km/h-nál mért van ez?
Valaki mondjon pár tippet előre is köszi
Kis segítséget kérnék robogó vétel ügyben. Végre összejött rá elég pénz, ez lesz az első kétkerekűm, úgyhogy jól utána olvastam, jelenleg ezek között vacilálok:
2005-ös aerox tuning nélkül 215 eFt
2005-ös malaguti f12 tuning nélkül (sportkipufogó meg ez-az van) 175 eFt
2008-as aprilia sr 50 jól átépitették, 70cc, satöbbi. 220 eFt
2006-os aerox szintén jól feltuningolva (70cc) 250 eFt
Ezekről szeretnék egy kis szakvéleményt illetve, hogy megérik-e ennyi pénzért. A fentieken kívül még Gilera runneren gondolkozom, de abból most nem találtam olyat, ami tetszene. Kb. 200-250 ezret szánok a dologra, de persze jó lenne minél kevesebből megoldani.
Sziasztok. Ki volt vonva a motor ideglenesen forgalomból. Minden kép kell rá kössek biztosítást ? Nem akarom rendszámmal használni ! Köszi a segítséget
üdv
tudna nekem pár hasznos tanácsot adni használt kross motor vásárlásban? még nem mentem ilyen géppel, és ismerős sincs aki értene ilyesmihez. nem versenyeznék vele, de krosszpályára kimennék vele, ahogy földútra is.
2 ütemű 125-öst szeretnék, azt olvastam, hogy a 2 üteműt sokkal olcsóbb fenntartani, és csak dugót kell benne cserélni, amikor elgyengül a motor... de ezt házilag is kitudja cserélni egy ember? vagy mennyivel bonyolultabb ez a technika egy simsonnál?
illetve szerintetek lenne létjogosultsága behozni angliából egy krossz motort? anyagilag megérné-e jobban?
előre is köszönöm az okosságot
elkocogsz az okmányirodába az adásvételivel a forgalmival és törzskönyvel és az előtte megkötött biztosítással persze előtte elviszed eredetvizsgára
aztán kapsz 2 csekket (ha hiteles volt a gép és le kell szedetni a bejegyzést akkor 3at)
befizeted és kapsz forgalmit tk meg majd később lesz
6a forgalmi 6a tk átíratást nem tudom ccm függő bejegyzés törlés 2,3. eredet 17, biztosítás ismét ccm/gépfüggő
Helló olyan kérdésem lenne ,hogy szeretnék venni egy rendszámos motort de nem tudom hogy ez az átiratás hogyan müködik és kb menyi magyar forintot mernek érte kérni ?
Valaki tudna segiteni ebben .
hali olyan kérdésem lenne hogy hogy lehet megnézni a lánc méretét mert én kerestem rajta számot de nem találtam csak valami írást valami IRIS vagy mi...
egy olyan kérdésben kellene a segítségetek, hogy lehetséges-e olyat végrehajtani, hogy megveszek egy motort aminek a forgalmijában pl. 35kW szerepel. ha én kivonatom a forgalomból és utána újra forgalomba helyeztetem, akkor a teljesítményt lehet csökkenteni a forgalmiban, vagy esetleg úgy hogy teszünk bele egy fojtást és azzal az adattal papíroztatjuk le?
Szia Kölce! Az MZ ideális első motornak! Majd ha egyszer pár év múlva több pénzed lesz, és lesz gyakorlatod is, akkor majd veszel "jobbat". De lehet, hogy az MZ-det akkor is meg fogod tartani! Filléresek hozzá az alkatrészek, lehet ütni-vágni!
Aggyonisten!
Volna egy olyan kérdésem, hogy vettem annak idején egy autót , mert kellett... Viszont átíratva még nincs. és szeretnék túl adni rajta.
Hogy tudom megoldani az autó eladását anélkül hogy rá kelljen költeni cirka 80 ezret az átírásra? Tehát hogy nekem ne kelljen átíratni?
Tud valaki valami okosságot erre ?
Azt szeretném megtudni, hogy kik tudnak minta alapján idomokat készíteni? Ki, vagy milyen cég foglalkozik ilyesmivel, és mennyibe kerülhet egy-egy ilyen idom készítése?
Olyasmire lenne szükségem, mint egy pályaidom, lehetőleg anyagában színezett, hajlékony, és rendkívül strapabíró műanyagból, mint amilyeneket a krosszmotorokon használnak.
Előre is köszönöm a segítséget!
Talán műszaki is kell rá sőt tuti! Nemhiszem hogy Mopedként kezelnék a rendőrök :S inkább B kategóriás Jogsival kellene megpróbálni... De akkor rendszámosnak is kéne hogy legyen vagy passz
És még annyit hogy persze motoroztam már! nagyobb motoron is bár nem túl sokat meg Simon meg Jawán:D meg amin lehetett 14-18 éves koromig:) Az igazság az ,hogy mikor elmegy egy motoros csapat előttünk olyan bizsergést érzek! és olyan nagyon mehetnékem lesz sokszor:S ,hogy szinte fáj :P aszem sokan tudják mit érzek:) És bocsánat be sem mutatkoztam Költő gábornak hívnak 24 éves leszek! Tűzoltóként dolgozom, és szeretem a Motorokat:) de nagyon:)
Sziasztok nagyon új vok a fórumon :) és a Nagymotorok terén is hiszen még csak folyamatabn van a jogosítvány szerzésem! a Kressz vizsgám már meg van! Már "csak" a rutin és a városi vizsga hiányzik meg vagy 70 ezer forint míg meg lesz mindenem :) Igazából egy a bajom:( pénzem nem sok mind a nagy átlagnak de ha levizsgázok jóvolna venni egy motort! legalább egy MZ-t :) mert olcsó és nemráznak tűnik! Kérdésem szerintetek megéri mindenképpen egy olcsóbb motort is venni? mielőtt mondjuk előreláthatóan 2 évmúlva vennék egy nagyobb paripát
A segédmotor kategóriába nem illik bele tehát nem is vezethető ilyen vezetői engedéllyel, még abban sem vagyok biztos hogy közútra kimehet-e egyáltalán annak ellenére hogy a világítás és irányjelző fel van szerelve rá.
Új motor vásárlásán töröm a fejem, és számolgatok. Van pár kérdésem amire tapasztalt kollégák válaszát várom:
1. Mennyit bírnak ki a sportmotorra szánt utcai verseny gumik? 5-6E?
2. CBR600RR esetében milyen szervízintervallumok vannak?
3. Szervizenként mennyit gombolnak le?
olyan kérdésem lenne, hogy a motoromra fel szeretnék rakni 1-2 matricát. Haverom motorján ugyanilyen matrica van, és 1 év alatt kiszívta a nap, elfakult. Létezik valami lekezelési mód, hogy ne szívja ki és megőrizze színét? (szilikon spray re gondoltam)
Köszönöm előre is