www.kelle.hu, 13500Ft.
Most pont 7 vezetékes van náluk, de a mérete nem egyezik a gyárival valószínűleg!
Sokan azt használjuk. befért a gyári helyére, de nagyobb tőle.
3sárga, 2 piros, 2 zöld?
Én úgy tudom, hogy változott a szabály.
Mégpedig úgy, hogy az eddigi 25kW vagy 0,16kW/kg helyett 25kW ÉS 0,16kW/kg lett.
Az enyém még az első változat volt.
Mondjuk nekem már mindegy, mert megvan a nagy A.
A különbség: első esetben max 25kW, ez egyértelmű, 25kW teljesítményt nem haladhatja meg a motor, vagy meghaladhatja a 25kW-ot, de a teljesítményt elosztva a tömeggel(Forgalmiban saját tömeg), ez az arányszám nem lehet nagyobb 0,16kW/kg-nál!
Utóbbira példa: Suzuki C800 teljesítmény: 39kw, száraz tömeg:246kg. 39/246= 0,158kW/kg, tehát ezt RÉGEBBEN lehetett volna vezetni A korl. jogsival.
Most az van, hogy MAX 25kW ÉS 0,16kW/kg!
tehát a példában említett Suzuki már kiesett, az első feltételnél!
És könnyű, de 25kW-ot meg nem haladó motort sem vezethetsz, ha meghaladja a 0,16kW/kg telj.tömeg arányt.
Ilyen most egy sem jut eszembe.
Közben megnéztem, a kategóriák leírását, és tényleg változott: link
Szia masodjara tekercseltek a generatoromat, es megint tonkre ment ,az akkumlator vadonat uj,a generator csak 13,6 v tolt fordulaton is, ugy hogy most ujra tekercseles , uj fesz szabalyzo...
szeretnék tanácsot kérni hogy menyire jó ötlet suzuki400drz s-be drz-sm karburátort szerelni és mi a külömbség a két karburátor között.jobb-e a drz sm karburátor bele mert dyno jetkit fúvókák vannak a drz sm ben és jó áron 30 000 ft ért.vagy vegyek drz s re 19000 dyno jet kitet.remélem tudtok valamilyen jó tanácsot adni
Sziasztok! a segítségeteket szeretném kérni... még nem volt husabergem és most kinéztem magamnak egy 2003-as 400Fe-t tudnátok róla mondani 1 pár pozitív tulajdonságot ...meg persze negatívat is.
Előre is köszi!
Általában a motor feszültség szabályzóba öt vezeték megy. Három egyforma színű a generátorról, van egy test, és a egy plusz!Nézd meg tüzetesen. De legelőbb azt nézd meg mi lehetett az oka , hogy tönkrement. Nehogy a harmadik feszültségszabályzó után derüljön ki, hogy zárlatos az akku! Vagy valami más gond van!
Sziasztok kene egy kis segitseg,jelenleg skociaba vagyok ,beszart a fesz szabalyzom ,megtudna nekem valaki mondani ,hogy amit a 2005 ben gyartott Suzuki intruder vl 1500 lc tipusu motorba raktak,azt meg melyik tipusba szereltek?
Hellosztok.Lenne pár kérdésem szerintetek melyik motort válasszam?
Yamaha DT 125 vagy Honda CRM 125 és letudnátok írni hogy melyik a jobb és persze h miben jobb. a válaszokat előre is köszönöm.
25 KW-ot nézik általában... a kW/kg kifejezést még nem láttam/hallottam, hogy használták volna...a 25 kw kb. 33 Le-nek felel meg, de sok 250-400 köbcentis motor van, ami fojtottan került az országba, 25kW-ra került a forgalmijukban... ezek a motorok rendszerint erősebbek, mint papíron...
Most szeretném lerakni az A" korlátozott jogosítványt
A jogosítvány erre vonatkozik, A korlátozott jogsi max. 25 kW-os vagy 0,16 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányú motorkerékpár vezetésére . Pontosan mit jelent a 25kW és a 0,16kW/kg ?
Légyszi ne nézzetek hülyének hogy nem értem, de gondolom ti sem értettétek legelőször hogy ez mi is valójában.
csak par nagyon altalanos gondolat:
a 2T azonos kobcenti mellett kb. ketszer olyan eros mint a 4T, tehat egy 2T 125-os kb. annyit tud, mint egy 4T 250-es
a fogyasztasa a 2T-nek nagyobb
en szemely szerint csak akkor vennek 2T-t, ha 50-es sportmotor kellene, azt leszamitva csak 4T, a Zasszony robogoja is 50-es 4T es teljesen jo
Sziasztok,új vagyok itt a fórumon és motor vásárlás előtt állok, lehet nem ide kapcsolódik a kérdésem de 2T vagy 4T motort éri meg inkább venni? melyik megy hamarabb tönkre normál használat mellett? esetleg egy pár típust tudtok ajánlani ami "aránylag olcsó 80-130ezer ft ig" és lehet is vele krosszozni, és jó vélemények vannak róla. Segítségetek előre is köszönöm.
Szevasztok! Segítséget szeretnék kérni! Robogó vásárlása előtt állok és jó lenne ha segítenétek ,ti talán jobban ismeritek őket.Igazábol van egy 125-ös kymco agility-im ami tökéletes,szeretem is,de nem akarok tovább kockáztatni rendszám ,meg megfelelő jogsi nélkül ezért lecserélném 50-esre. Annyi lenne hogy ami fontos nekem,megbízható legyen,alkatrészellátottság,azért haladni lehessen vele kb 70-et menjen el bár nekem elég a hatvan is csak ne zabáljon sokat.heti kb 1* el kell vele menem 70 km-rre is oda vissza azt bírja ki ha nem nyüstölöm,ne verje szét a tö.......eimet :-),azért nagyon lomha ne legyen és mivel vidéken élek nem lenne baj ha földutra is jó lenne de ez nem feltétel.tudom sok kívánság és nem is lehet megfelelni mindegyiknek de ha tudtok segíteni kérlek tegyétek meg.
kb 170.000-ft-ig gondoltam,mindegy h nagy testű vagy kicsi.Márka csak: gilera,honda,piaggio,suzuki,yamaha lehet.
Amikre gondoltam,de ha tudtok mást ajánlani az se baj:
a road inkabb sportos turazashoz valo, tovabb birja mint a sport, ami viszont nagyon jol tapad, ha folyamatosan karcolni akarod az aszfaltot meg palyazol, akkor inkabb az kell (cserebe persze kevesebb km-t fogsz vele elmenni)
a palya meg a kozut elegge mas...
en Metzeler Z6-ost raktam fel (a kulonleges kikepzes miatt csak parban!), nekem sport-tura gepre tokeletes
ha palyazasra meg rovidebb tavu motoros csapatasra kell, akkor szerintem Conti Sport Attack-ot valasztanek, orszagutra es palyara is jo alternativa, bar hosszu turakra inkabb egy Road Attack
leszeretném cserélni a gumikat a motoromon de kicsit tanácstalan vagyok hogy mi mellett döntsek Metzeler és continentál -on ( de elég sokfajta van és nem nagyon van tapasztalatom ) gondolkozok.
Havonta legalább 1x pályázok ahol tehetem viszont közúton is sokat motorozok. mindenképpen párban akarom a gumijaimat lecserélni, és kb 50 ezer ft körül gondolkozom.
Ha tudtok kérlek segítsetek a legmegfelelőbb döntést meghozni hozászolást/sokat , segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv: Miki
Köszönöm
Másodikat nézem jó megoldásnak, képkivágás
gondoltam én is rá de ez így legalább tudom az értékeket is.
még egyszer köszönöm hogy utánajártál.
Most pont 7 vezetékes van náluk, de a mérete nem egyezik a gyárival valószínűleg!
Sokan azt használjuk. befért a gyári helyére, de nagyobb tőle.
3sárga, 2 piros, 2 zöld?
Mégpedig úgy, hogy az eddigi 25kW vagy 0,16kW/kg helyett 25kW ÉS 0,16kW/kg lett.
Az enyém még az első változat volt.
Mondjuk nekem már mindegy, mert megvan a nagy A.
A különbség: első esetben max 25kW, ez egyértelmű, 25kW teljesítményt nem haladhatja meg a motor, vagy meghaladhatja a 25kW-ot, de a teljesítményt elosztva a tömeggel(Forgalmiban saját tömeg), ez az arányszám nem lehet nagyobb 0,16kW/kg-nál!
Utóbbira példa: Suzuki C800 teljesítmény: 39kw, száraz tömeg:246kg. 39/246= 0,158kW/kg, tehát ezt RÉGEBBEN lehetett volna vezetni A korl. jogsival.
Most az van, hogy MAX 25kW ÉS 0,16kW/kg!
tehát a példában említett Suzuki már kiesett, az első feltételnél!
És könnyű, de 25kW-ot meg nem haladó motort sem vezethetsz, ha meghaladja a 0,16kW/kg telj.tömeg arányt.
Ilyen most egy sem jut eszembe.
Közben megnéztem, a kategóriák leírását, és tényleg változott: link
Remélem érthető volt!
Koszonom a valaszt megnezem:))
Előre is köszi!
Koszonom a segitsegeteket elore is....
Udv:V.Viktor
Yamaha DT 125 vagy Honda CRM 125 és letudnátok írni hogy melyik a jobb és persze h miben jobb. a válaszokat előre is köszönöm.
Most már értem az egészet.
zzr250, zzr400, bandit 250-400, hornet 250-400 stbstb...
Most szeretném lerakni az A" korlátozott jogosítványt
A jogosítvány erre vonatkozik, A korlátozott jogsi max. 25 kW-os vagy 0,16 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányú motorkerékpár vezetésére . Pontosan mit jelent a 25kW és a 0,16kW/kg ?
Légyszi ne nézzetek hülyének hogy nem értem, de gondolom ti sem értettétek legelőször hogy ez mi is valójában.
a 2T azonos kobcenti mellett kb. ketszer olyan eros mint a 4T, tehat egy 2T 125-os kb. annyit tud, mint egy 4T 250-es
a fogyasztasa a 2T-nek nagyobb
en szemely szerint csak akkor vennek 2T-t, ha 50-es sportmotor kellene, azt leszamitva csak 4T, a Zasszony robogoja is 50-es 4T es teljesen jo
kb 170.000-ft-ig gondoltam,mindegy h nagy testű vagy kicsi.Márka csak: gilera,honda,piaggio,suzuki,yamaha lehet.
Amikre gondoltam,de ha tudtok mást ajánlani az se baj:
-gilera stalker,,runner
-honda x8r....
-piaggio nrg,,zip 4t esetleg 2t
-suzuki (ezt még nem tom :-)
yamaha jog ,,neos,,slider
Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket !
A sport és a road attack között sok különbség van? vagy road az kcisit keményebb a sportnál? és annyi?!
en Metzeler Z6-ost raktam fel (a kulonleges kikepzes miatt csak parban!), nekem sport-tura gepre tokeletes
ha palyazasra meg rovidebb tavu motoros csapatasra kell, akkor szerintem Conti Sport Attack-ot valasztanek, orszagutra es palyara is jo alternativa, bar hosszu turakra inkabb egy Road Attack
leszeretném cserélni a gumikat a motoromon de kicsit tanácstalan vagyok hogy mi mellett döntsek Metzeler és continentál -on ( de elég sokfajta van és nem nagyon van tapasztalatom ) gondolkozok.
Havonta legalább 1x pályázok ahol tehetem viszont közúton is sokat motorozok. mindenképpen párban akarom a gumijaimat lecserélni, és kb 50 ezer ft körül gondolkozom.
Ha tudtok kérlek segítsetek a legmegfelelőbb döntést meghozni hozászolást/sokat , segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv: Miki
Másodikat nézem jó megoldásnak, képkivágás
gondoltam én is rá de ez így legalább tudom az értékeket is.
még egyszer köszönöm hogy utánajártál.
http://youtu.be/rw0Bl4bIvGk