ja, ok :D
igazsag szerint egy pehelykonnyu biciklin nem is ereznem magam biztonsagban, jobban szeretem a testes gepeket. nem az erdekel, hogy minel gyorsabban felporogjon ketszazra, szoval nem kell hogy konnyu legyen
a probalgatas meglesz, akkor ha jol ertem egyik tipus sem esik a 'na olyat sose vegyel' kategoriaba, kb. erre voltam kivancsi, koszi :)
Sziasztok.
Elkovettem egy nagyon nagy hibat,nagyonmeghuztam a kipufogofelfogato csavart es beletort a hengerbe.Hogyan tudnam azt kiszedni belole.Otleteiteket varom.
Elore is koszonom.
Mert ha Te 40 kiló vagy, akkor ne vegyél 260 kg-os motort!
De más nem fogja tudni megmondani Neked mi lesz a kedvedre. Nézegess meg egy párat, és amelyik a szívedhez közelebb áll azt vedd meg. Én Hondát javaslok.
Rugóstag alján általában van egy himba rendszer, azt kicserélve le tudod ültetni a motor hátulját, és leér a lábad.
Láttam ilyet CBR 600 F, vagy SW 650-nél, ezekkel motoroztam is.
vegul is jotanacs kell, szoval megkerdezem itt is :)
turasport mocit szeretnek venni, a keret 4-500ezer HUF
az altalam kinezett tipusok, kb. tetszesi index alapjan csokkeno sorrendben:
ZZR 400/600
CBR 600 F
GSX F
RF 400
szivesen meghallgatnam a velemenyeteket az egyes tipusok ellen/mellett, illetve ha van meg javaslat mas tipusra, azt is :)
olyan gepet keresek, ami kezdo jogsival is biztonsagosan elterelgetheto, kenyelmes 2 oran keresztul rajta ulve is, es lehetoleg az utaskent kuporgo parom se kapjon gorcsot 10 perc utan
Sziasztok.Lene egy fontos kérdésem Segitsetek. Honda dio robogorol lene szo mért nem gyorsul álo hejzetböl pl lámpánál vagyok zold lesz odahuzom csumira és lasan elindul tehát nem ugrik olyan mintha gondolkodna
Történt ma egy olyan velem, hogy váltottam 2-3-4 - esbe majd jött a kanyar fékeztem és felakadt a gáz . Senkinek nem kívánom, hirtelen levert a víz ráadásul pont kanyarban . Meg is álltam az incidens után, hogy kicsit megnyugodjak :) üresben is megpróbáltam ráhúztam a gázra majd elengedtem, és újból felakadt, és csak akkor ugrott vissza mikor picit megütöttem a markolatot . Mi lehet ez ? Hozzáér talán a markolat oldala a másik oldalhoz ? Kéne neki valami kenés ? Előre is köszönöm a választ ! Szép estét ! Csáo
SZvSz elég, hogy egy lábad leérjen róla. De nyilván mindenkinek más kényelmes, és más a biztonságérzete. Sporttúra gépek elég alacsony üléspozícióval vannak megáldva. Pl egy 400as bandithoz nem kell zsiráfnak lenned...
Köszönöm a tanácsokat, valószínűleg az lesz, hogy sok motorra ráülök, aztán majd csak valamelyik jó lesz. Bíztam benne, hátha van vmi "hirhedten" alacsony=D
KLR 600-am van. Az történt ma, hogy lemerült az aksim, ezért rúgással akartam beindítani, ami tegnap sikerült is viszonylag könnyen, mentem is vagy 3 Km-ert az új olajjal, de ma indultam volna motorozni, rugdostam, és valahogy az egyik rugásnál, miután le ment a berugókar, feljött, de nem az alap helyzetbe, hanem előrébb vagy 30°-kal a függólegestől a blokk irányába, és szerintem csak azért nem ment előrébb, mert megfogta a blokk, azóta meg se mozdol a berugókar! Ez mi lehet? Előre is köszönöm a segítséget!
Szerintem ülj fel minél több szimpatikus gépre, akkor majd úgyis kiderül, hogy mi fekszik mi nem.
Meg ugye azt se tudjuk mennyire akarod hogy leérjen róla a lábad. Mert ugye valakinek bőven elég ha csak egy lába leér, esetleg az is csak pipiskedve, míg mások ragaszkodnak a kétlábas talajfogáshoz.
Sziasztok!
Most egy CBR 125öm van, hamarosan szeretnék nagyobbra váltani. Az a probléma, hogy elég alacsony vagyok (160cm). A tanácsotokat kérem, hogy milyen alacsony ülésmagasságú gépet ajánlanátok?(inkább sport vagy sport túra motorok érdekelnek)
Szerintem ha ért hozzá az ember, nem lesz akadálya, hogy akármit leszedjen a gépről, vagy kicsit jobban szétszerelje.
Főleg, ha pénzt is meglobogtatunk a szenük előtt
igazsag szerint egy pehelykonnyu biciklin nem is ereznem magam biztonsagban, jobban szeretem a testes gepeket. nem az erdekel, hogy minel gyorsabban felporogjon ketszazra, szoval nem kell hogy konnyu legyen
a probalgatas meglesz, akkor ha jol ertem egyik tipus sem esik a 'na olyat sose vegyel' kategoriaba, kb. erre voltam kivancsi, koszi :)
Elkovettem egy nagyon nagy hibat,nagyonmeghuztam a kipufogofelfogato csavart es beletort a hengerbe.Hogyan tudnam azt kiszedni belole.Otleteiteket varom.
Elore is koszonom.
De más nem fogja tudni megmondani Neked mi lesz a kedvedre. Nézegess meg egy párat, és amelyik a szívedhez közelebb áll azt vedd meg. Én Hondát javaslok.
a suly miert fontos? a magassagot meg ertem az ulespozicio miatt...
Láttam ilyet CBR 600 F, vagy SW 650-nél, ezekkel motoroztam is.
turasport mocit szeretnek venni, a keret 4-500ezer HUF
az altalam kinezett tipusok, kb. tetszesi index alapjan csokkeno sorrendben:
ZZR 400/600
CBR 600 F
GSX F
RF 400
szivesen meghallgatnam a velemenyeteket az egyes tipusok ellen/mellett, illetve ha van meg javaslat mas tipusra, azt is :)
olyan gepet keresek, ami kezdo jogsival is biztonsagosan elterelgetheto, kenyelmes 2 oran keresztul rajta ulve is, es lehetoleg az utaskent kuporgo parom se kapjon gorcsot 10 perc utan
Cserélni kell ha így van,mert elöbb-utóbb elszakad.
Olyan helyen keresd a hibát,ahol nagyot törik.
Történt ma egy olyan velem, hogy váltottam 2-3-4 - esbe majd jött a kanyar fékeztem és felakadt a gáz . Senkinek nem kívánom, hirtelen levert a víz ráadásul pont kanyarban . Meg is álltam az incidens után, hogy kicsit megnyugodjak :) üresben is megpróbáltam ráhúztam a gázra majd elengedtem, és újból felakadt, és csak akkor ugrott vissza mikor picit megütöttem a markolatot . Mi lehet ez ? Hozzáér talán a markolat oldala a másik oldalhoz ? Kéne neki valami kenés ? Előre is köszönöm a választ ! Szép estét ! Csáo
Meg ugye azt se tudjuk mennyire akarod hogy leérjen róla a lábad. Mert ugye valakinek bőven elég ha csak egy lába leér, esetleg az is csak pipiskedve, míg mások ragaszkodnak a kétlábas talajfogáshoz.
bár én 190 vagyok
160al még lehet kényelmes is lett volna
Most egy CBR 125öm van, hamarosan szeretnék nagyobbra váltani. Az a probléma, hogy elég alacsony vagyok (160cm). A tanácsotokat kérem, hogy milyen alacsony ülésmagasságú gépet ajánlanátok?(inkább sport vagy sport túra motorok érdekelnek)
Előtte felhívom őket, és persze megbeszélek minden ilyesmit.
A motorokhoz nem értek, de amatőr nem vagyok
Főleg, ha pénzt is meglobogtatunk a szenük előtt