Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát, tlaán akkut kiszedném, a többi folyadékot, hmm. benzint leenegdném, meg a hűtőlöttyöt olaj azé nem gyün ki
Sziasztok,

ha minden igaz a hétvégén veszek egy mocit, és lehet, hogy csak személyautóban tudom hazaszállítani. A kérdésem az lenne, hogy van-e valamilyen teendő az idulás előtt(pl akksi kiszerelés, benzin leengedés, olaj leengedés?) , ill. lehet-e valami baja , ha eldöntve szállítom?
Köszi !
Nem hiába van az hogy baromi drága a matricázás.Szerintem az matricától függ.Beszélgettem 1 taggal aki autokra meg minden szarra gyárt matricákat és ö is azt mondta h ez matrica függö.
Sziasztok!

Nekem az lenne a kérdesem ,hogy csináltam matricát és mivel kennyem le hogy vízhatlan legyen?Mert a volt motoromon és mindegyik motoron van ilyen amelyiken matrica van!
Előre is Köszi!:D
Hali
XTZ 660 hoz mennyibe kerül ez a cucc?Minél olcsobban probálom kihozni
Keress meg egy autóüvegest , mert úgy emlékszem van nekik színtelen ragasztójuk, és el tudják a repedést tüntetni .
Köszi szépen ! Reméljük is , nincs kedvem 75öt újonnan, 45öt használtan egy fosért kiadni. Ha meg bukta akkor megyek méshova ahol...izé. Üdv
Szerintem átmegy. Nekem 2 repedés is van, nem is foglalkoztak vele!
Ne mosd le, észre sem veszik!
Direkt nem mostam még le.....
Sziasztok!
Szerintetek ezzel a lámpahibával átmegy a műszakin?
az ülés magassága alacsonyan van, nagyjábol mint egy mz, meg a hossza is akkörül lehet
140kg van a forgalmiba irva nem ojan veszélyes
fogyasztása 4-5 liter
ha még kell róla több infó akkor az nsr fórumba kérdezz
Nem írtál faszságot, csak a véleményedet, amit valamilyen forrásból kialakítottál magadban.


"szinte az SV-vel azonos technika"
A blokk még csak nem is hasonlít, meg más sem.
Valaki egyszer kitalálta és azóta hajtogatják.
Sajnos, még némelyik kereskedő is.


"sajnos a kidolgozottság"
Lehet, hogy ebben igazad van, de érdekelnének a részletek, mert mindenki ezt hajtogatja, de nekem semmi sem tűnt fel eddig.


"megbízhatóság oldalán vannak még problémák"
?


Van Csepelen egy márka független szervíz.
Sok Hyosungot oda hordanak karbantartásra.
A szerelőknek nem Hyosung motorjuk van, de talán őket lehetne ezekről a kérdésekről faggatni. Ha valaki veszi a fáradtságot, és komolyan érdekli.
Miért Karesz? Faszságot írtam? Javíts ki nyugodtan!
"Hyosung: szinte az SV-vel azonos technika, de sajnos a kidolgozottság, és a megbízhatóság oldalán vannak még problémák. Nem kiforrott a technika és nem szerettem volna a sok szerelgetés miatt megutálni a motorozást(nem vagyok az a szervizeltetős típús, jobban szeretem magam a hibákat kijavítani)."

Komolyan?
Akkor olyat nem veszek!
köszi szépen :) még annyit szeretnék kérdezni hogy kb milyen hosszú az nsr és milyen magas mert nem tudom elképzelni de ezeket az adatokat nem találom sehol se :/
nekem is ijen motorom van csak nekem a régebbi, az még nem volt lefojtva
az ujak már fojtottak
100-300km lazán lehet vele teljesítteni egy délután hosszabb túrát
csak tankolni kell megálni
100-110km/h tartósan szoktam vele menni tehát 1 óra alatt megyek 100km-t
és nagyon tartós, megbízható az nsr
Hello!
Még nem igazán volt motorom és tanácsot szeretnék kérni. Gondolkodok egy Honda nsr125-ön (a 2000 2001-es változatokon) de én nagy távra(90-100 km) is szeretném használni de nemtudom hogy erre a célra egy 125-megfelel-e vagy egy nagyobb ccm-es motor A1 jogsival hogyan lehet kijátszani ?
sziasztok!

nagyobb motort szeretnek vasarolni par heten belul. tura/sport tura kategoria erdekel 600ccm korul. hetkoznap varosban es havi 1-2 alkalommal par szaz km-es turakra tervezem a hasznalatot. ujra nincs penz, csak hasznaltra. fontos lenne az emberi fogyasztas ( 4-6l ), megbizhatosag, olcso uzemeltetes. amik eddig szoba jottek: sv650s, cbr600f, fazer600, hyosung gt650r. a japok idosebbek tobb kilometerrel, a hyosung fiatalabb kevesebb kilometerrel. e-mail-ben is johetnek tanacsok ide: skyteamKUKACupcmailPONThu

koszonom!
szewasztok! valaki tudna nekem segiteni? megtudnátok mondani hogy hogy számolhatom ki a motorom tax árát? nagyon fontos lenne előre is thx!
Értelek.

Ezt viszont jó hallani.

Mindenesetre imádom a V2-t!
Olasz motorokkal kapcsolatban sokaknak vannak szetereotípiái. Magnetti elektronika, Brembo fékek, kerekek... Egy példa: vezérműszíj 15-20 körül van. Igaz 20 ezrenként cserélni kell, de egy órás művelet(sok hozzá nem értő van, vigyázni kell). Nem tudom, hogy egy r6, vagy hornet vezérműlánca mennyibe kerül, de kötve hiszem, hogy megáll hasonló árban. Mindent lehet kapni hozzá, és nem igaz, hogy olyan drágán mérnék, csak tudni kell, hogy hol keresse az ember. De hamár SV, akkor ott van még a Cagiva Raptor is, amiben egy az egyben SV blokk van.
Hali!

Sv 650 tetszik (olcsó alkatrészek végett is). Monster 600 (hát igen, ez az egyik favoritom), de olasz és az olasz motor drága motor (alkatrészeket nézve is), de ha nem javíts ki. Ami még tetszik GPZ 500, ZZR400, ZXR 400.

Igen, segítettél.

Most már van egyfajta irányom, csak nekem is sakkoznom kell.

Köszi még1x!

Üdv!
Ghostbikerboy!


Ahogy én gondolkodtam motorvétel előtt: először R6 és cbr600f között vaciláltam. Mentem egy cbr-el, és meggyőzött, de tudtam, hogy elsőre sok. 200 kg felett van a tömege, 100 lóerő körül tud... sok. Ha elkap a gépszíj, akkor hipp-hopp 200-on van. Ezért visszább vettem. Következő gondolat: zxr, zzr. Aránylag korábbi évjáratok, aránylag sok km, sok boyracer hülyegyerek kedvenc farigcsálós masinája. Tehát ez a szegmens is kiesett. Következő lépcső: ER5, GS500, cbf500(abból a régebbi, 2007 előtti) nekem szürke egereknek tűntek mind, de a használati értékük talán a legjobb mind közül. Egy dolog, ami ellenük szólt, de az nagyon: unalmasak nekem. Akkori barátnőm most egy GS500-at hajt, imádja, semmi gondja vele, de valahogy nekem marad a szürke igásló. Mi van még? Hornet, SV, Monster, Hyosung. A Honda gyakorlatilag egy levetkőztett sportmotor megváltoztatott üléspozícióval, kb 250-es végsebességgel. Ez már a felső határ felett van teljesítményben(98 le), de még talán elfogadható. SV: v2, 72 le, vízhűtés, ez volt a legközelebb az elképzeléseimhez. Több darab közül lehet választani a piacon, többféle felszereltséggel. Érdemes nézelődni. Nekem nem sikerült megfelelő példányt találni, ezért megmaradt opciónak, közben nézelődtem másfelé. Hyosung: szinte az SV-vel azonos technika, de sajnos a kidolgozottság, és a megbízhatóság oldalán vannak még problémák. Nem kiforrott a technika és nem szerettem volna a sok szerelgetés miatt megutálni a motorozást(nem vagyok az a szervizeltetős típús, jobban szeretem magam a hibákat kijavítani). Monster: na az szerelem volt első "ülésre" kényelmes, kicsi, dögös hanggal, klasszikus formával, egyszerű technikával, állat futóművel. Utánaolvastam, számolgattam, megvettem.


Valahogy így gondolkodtam a motorvétel előtt. Remélem segítettem.
Most vettem észre,hogy aprilia scarabeom műanyag burkolata eltörött a lámpa burkolat felerősítő csavar mellett a csavar lyuktól fél cm-rre!
Tudna-e valaki olyan ragasztót ajánlani,mely fixen összeragasztaná ezt a műanyagot?