Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok Srácok !

Segítségeteket kérném, hogy hol lehet frankó rendszámtábla keretet venni fémből?Mert le szeretném cserélni a műanyag keretet.A másik pedig, tulajdonképpen ezzel kapcsolatos.A gyári rendszámtábla tartót és ugye az indexek is ezen találhatók, is le szeretném cserélni rövidre.A kérdés az lenne, hogy mennyire nehez ezt megcsinálni otthon?Az aksit ki kell venni mielött kikötném az indexet és a rendszámtábla világítást ugye?Ha valakinek lenne valami ötlete megköszönném Srácok!A motrom Yamaha yzf-r125.További szép napot!Ilyenre szeretném lecserélni :
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne szeretnék venni egy motort amin 3 éve lejárt a műszaki és nem lett meghosszabbítva,és ki lett vonva a forgalomból. Valaki megtudná mondani ennek mi a költsége hogy újra lehessen használni forgalomban? És ennek mi a menete?
előre is köszönöm.
Kössz:D
Ehhez milyen kulcs kell mert rohadtul nem tudom kivenni a gyertyát.Már mindenféle eszközzel neki ugrottunk de nem tudtuk kivenni.Csak gyári gyertyakulccsal lehet ?Na meg mekkorával?
Ez a moci XTZ660 vagy ha belpiacos akkor XTZ600.
YTX9-BS tipusu aksi kell bele!
Hali
Vettem 1 motort, XT 600 660 vagy 750.Franc se tudja.3 közül valamelyik.
Kérdés: milyen akksit vegyek hozzá?Hány Amperosat?Az tuti h 12 V kell
Vegyél "horgany spray"-t. A Hondákon ezt használják gyárilag,krómozásra ragasztok szalagot, majd lefújom.
Hello!

A motoromon szeretném lefesteni a dob és a leömlő közötti összekötőcsövet,de nem szeretném,hogy pár ezer km után leégjen.

Milyen festéket ajánlotok?
Sziasztok Teljesen kezdo,sot,meg annak is kezdo motoros vagyok,tehat inkabb szeretnek lenni!
Szeretnem a segitsegeteket kerni a motorvalasztasban... Elloszoris a lenyeg,hogy choppert szeretnek. Nezegetve mar eleg regota,talan amik jobban megfogtak,azok a: Suzuki VZ800,VL800,VS800,M800, Kawasaki VN800 classic ill. VN900 classic (ezeknel is sajnos egyelore csak a formai kulonbseget tudom).
Kerlek titeket,hozzaszolasaitokkal segitsetek nekem a leheto legmegfelelobb vasparipaval kezdenem.
Elore is koszonom!
GYURI

Sot,meg valaki azt is elmagyarazhatna nekem,hogy mi is valojaban a kulonbseg a CHOPPER es a CRUISER kozt... :)
Koszonom
Igaz. Az enyém is onnan volt. Egy év után is masszívan ragaszkodik a felnihez, patent.
ívest, motormatrica topikban george-tól tudsz rendelni. profin dolgoznak.
Ja, és fény visszaverős.
Szia!
Én az ívre hajtottat választottam egyből, arra gondolva, hogy könnyebb lesz felrakni, no meg a suzuki felirat miatt, mivel akkor még az volt. Mivel a felni 3 küllős volt a feliratokat tettem fel előbb, utána közé próbáltam az íveket, hogy honnan kell indítani, hogy jó helyre érkezzen. Nem kell nagyon húzni, az a titka, és nyilvánvalóan íven kell vezetni, tehát bármelyiket választod, a te kézügyességeden múlik a dolog. A két első a végén már egész elfogadhatóan sikerült. A felrakást segítő izét így nem ismerem, mert ehhez nincs.
Persze a felnit nagyon alaposan le kell takarítani.
Úgyhogy hajrá, szerintem sokat lök a motoron.
Üdv Mindenkinek!
A kis ciberémre szeretnék felnicsíkot feltenni! Tudnátok benne tanácsot adni? Az itt reklámozott ívrehajtott a jobb vagy inkább a sima amihez olyan kis felrakás segítő kis izét is mellékelnek?
Szeretném igényesen megcsinálni, hogy ne csak messziről mutasson...
Aláírsz egy papírt... Ha összetöröd a vasat, a nevedre írják, és boldog tulaja leszel Épp ezért inkább a supermoto és quad kategóriát erőltettem
És rákérdeztek előtte,hogy milyen jogsid van vagy bíztak benned?
Köszi!Na erre rámegyek és kiprobálom!
Legegyszerűbb ha közvetlen az oktató cégnél rákérdezel Pénz nekik, szóval megdumálhatónak tűnik. Tesztnapokon mentem korlátozottal CB1000, VFR800 meg hasonló gépekkel, pedig a jogsim nem jó rá
Motoros vezetéstechnikai tréningnek feltétele a kategóriának megfelelő jogosítvány?
Nyáron szeretnék benevezni egy ilyen tréningre,de nem tudom,hogy elég-e az A korl. (25Kw) jogsim.

Elvileg zárt pályán és magánterületen van az oktatás,úgyhogy nem lenne indokolt.
van egy jó módszer arra hogy ne keljen mindíg uj biztosítékot rakni hibakeresés esetén
fogsz egy égőt 12V 21W és bekötöd a biztosíték helyére
ha zárlat van akkor az égő világítt
ha nincsen zárlat akkor az áramkörön nem fojik át áram és nem világítt az égő
ha mindent kipróbálsz egymás után leveszel minden elektronikai kábelt előbb vagy utóbb rájössz hogy mi a baj
ez az égős módszer abszolút biztonságos, nem forralja az aksit
ha valamit nem értesz akkor kérdezz
Sok szerencsét!
azért köszi a jótanácsokat átnézetem teljesen!
Ehhez én nem nagyon tudok mit szólni, de egy alapos átnézés nem fog neki megártani. Majd írj mire jutottál.
Hát köszönöm!Megprobálkozom mindennel!lenne itt még 2 probléma szokott csinálni olyat a motorom hogy ha a gázkart teljesen lerántom néha akkor csak megtorpanás után indul meg!(régen ilyen soha nem fordult elő)!rőpsúly probléma áll fent akkor mik a tünetek?köszönöm válaszod!