Hogy indítottad? Szívató ráhúz, és indít, gázhoz nem nyúlni ! Akku töltött legyen! És gyertyakulcs nélkül ne motorozz. Benzinkúton 5-6 liter benzin áráért lehet kapni.
Sziasztok,segítene valaki?
3-4hetet állt a vasam(2000Rsv Mille),és akkárhogy is próbálom nem indul be,pedig elötte is állt ennyit, bikakábellel 20perc nyektetés után se semmi...benzin van,szikra gondolom nem menekült el...gyertyát nem tudom kivenni nincs hozzá kulcsom,és eléggé könnyen tekert,olyan mintha nem lenne kompresszió,vagy nemtom,elvagyok keseredve,7-8fok van a garázsban,semmi EFI hiba semmit nem ír! köszi előre is ha valaki válaszol
Hali azt szeretném kérdezni hogy az MD 80 mini DV kamerának az aksiját ugyan úgy ki kell sütni mint a telefonokét 24óra töltéssel? Vagy 5x megismételni hogy lemeríteni teljesen és elég neki 3óra hossza töltés és nem kell 24 órás?
nekem a kis sr-en egy 55W-os projektoros lámpa van beekkentve, hogy lássak. gyári izzója 10W-os.
simán elbírja még így i s a generátor az összes fogyasztót..
ÓÓ Nagyon-nagyon köszönöm a válaszokat, sokat segítettetek!Akkor nem köttetem be úgy, hogy mindkettő egyszerre égjen!Köszi mégegyszer srácok!Kellemes ünnepeket!Valami faszát hozzon a Jézuska mindenkinek :)
valójában világít de semmiképpen ne kössed be a kettőt, nem azé mert megmakkanna a generátor, mert nem fog, hanem egyből basztat a rendőr, ha ért hozzá, plusz vizsgán sem megy át (meg zavaró is)
Roppant egyszerű! A generátor áramtermelő képessége a súly és hely takarékosság miatt korlátozott . Vedd még hozzá az irányjelző gyújtás töltés féklámpa teljesítményét és látni fogod nem turbógenerátor termeli az áramot.
Kezdő vagyok a dologban, azért is kérdezném tőletek a következőt!Biztos egyszerű a válasz, de nekem fogalmam sincs, hogy miért csak az egyik lámpa ég a mocin amikor beindítom?Mikor refire átváltom, akkor pedig csak a másik, de együtt a kettő nem ég...ezt gyárilag így kötik?Bocsi az alap kérdésért, a válaszokat előre is köszönöm!Ja a motorom yamaha r125
Tavasszal be szeretnék nevezni valamelyik vezetéstechnikai tréningre,de nem tudom pontosan melyik lenne a legjobb nekem.
A Hungaroring Motoros Akadémia és a Motorshow1 street eddig a legszimpatikusabb,de utóbbi valószínűleg nem indul jövőre(Fiedor kilépett...).
A motoros akadémián 2 képzés jöhet szóba:az "aktív" és a "tempó".Előbbit teljesen kezdő,újrakezdő motorosoknak ajánlják,utóbbit pedig azoknak,akik szeretnének kicsit dinamikusabb utcai motorozási tudást szerezni.
Mivel azért már motorozok pár éve a "tempó"-ra gondoltam.(Jó tudom,biztos azzal kezdik,hogy jól leverik az ember önbizalmát.)
Valakinek van valamilyen tapasztalata,tanácsa ezzel kapcsolatban?
használd nyugodtan. Engem 70-el csaptak el, a kabát felcsúszott, ezen csúsztam ki 20 métert meg egy padkát. Vettem egy másikat amikor újra motorra ültem......
Némi jó tanács a jövőre nézve: Mielőtt veszel valamit, jól körbejárod a témát, olvasgatsz teszteket, véleményeket. Biztos találsz a neten, ha még nem barátkoztál össze a keresővel, első körben azt javasolnám
Nekem Zandona van, 12.000 volt. Pár napig kutattam, olvasgattam mire meg mertem venni. Ha nem veszel meg minden szembejövő jó vételnek/cuccnak tűnő dolgot hirtelen felindulásból, nem fogsz csalódni.
Hát én elég sokat motorozom télen-nyáron, de gerinc protektor nélkül föl nem szállnék.
Csúsztam már úgy, hogy éreztem kopik a protektor, mintha flexelnék és a padka fogott meg hátközép magasságban. Ha nem lett volna rajtam most nem mennék síelni az tuti.
Köszi azért
3-4hetet állt a vasam(2000Rsv Mille),és akkárhogy is próbálom nem indul be,pedig elötte is állt ennyit, bikakábellel 20perc nyektetés után se semmi...benzin van,szikra gondolom nem menekült el...gyertyát nem tudom kivenni nincs hozzá kulcsom,és eléggé könnyen tekert,olyan mintha nem lenne kompresszió,vagy nemtom,elvagyok keseredve,7-8fok van a garázsban,semmi EFI hiba semmit nem ír! köszi előre is ha valaki válaszol
simán elbírja még így i s a generátor az összes fogyasztót..
a lámpatest kialakítása más a két oldalon.
Jótékony lelkű esztergályost keresek Szabolcsba, aki tudna nekem esztergálni kuplungspanolót.
Kezdő vagyok a dologban, azért is kérdezném tőletek a következőt!Biztos egyszerű a válasz, de nekem fogalmam sincs, hogy miért csak az egyik lámpa ég a mocin amikor beindítom?Mikor refire átváltom, akkor pedig csak a másik, de együtt a kettő nem ég...ezt gyárilag így kötik?Bocsi az alap kérdésért, a válaszokat előre is köszönöm!Ja a motorom yamaha r125
Tavasszal be szeretnék nevezni valamelyik vezetéstechnikai tréningre,de nem tudom pontosan melyik lenne a legjobb nekem.
A Hungaroring Motoros Akadémia és a Motorshow1 street eddig a legszimpatikusabb,de utóbbi valószínűleg nem indul jövőre(Fiedor kilépett...).
A motoros akadémián 2 képzés jöhet szóba:az "aktív" és a "tempó".Előbbit teljesen kezdő,újrakezdő motorosoknak ajánlják,utóbbit pedig azoknak,akik szeretnének kicsit dinamikusabb utcai motorozási tudást szerezni.
Mivel azért már motorozok pár éve a "tempó"-ra gondoltam.(Jó tudom,biztos azzal kezdik,hogy jól leverik az ember önbizalmát.)
Valakinek van valamilyen tapasztalata,tanácsa ezzel kapcsolatban?
1989évj.yamaha 125lc2 mocimhoz keresek súbertűt melynek száma 406.,vagy jó karburátor is érdekelne.jó áron
Segítségre lenne szükségem:gsxr 1000 k5 telójába mennyi olaj kell száranként?
Nekem Zandona van, 12.000 volt. Pár napig kutattam, olvasgattam mire meg mertem venni. Ha nem veszel meg minden szembejövő jó vételnek/cuccnak tűnő dolgot hirtelen felindulásból, nem fogsz csalódni.
Hát amennyire én érzem fixen áll a hátamon,de majd tényleg megkérek egy cimbit, hogy rángassa meg kicsit
Csúsztam már úgy, hogy éreztem kopik a protektor, mintha flexelnék és a padka fogott meg hátközép magasságban. Ha nem lett volna rajtam most nem mennék síelni az tuti.