Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézd meg hol mi van letestelve, és azt legkönnyebben alapos kutatással tudod elérni. Ha szerencséd van, akkor a vezeték valahol kidörzsölődött. Ha nincs akkor valami zárlatos , szólni kellene valami elektromossághoz értő havernak. Kérd meg segítsen.
Most jön az, hogy zárlatkeresés.
ugyan azt a fajta biztosítékot raktam bele!na ez gáz!
na hello!raktam bele biztosítékot!ahogy rárakom az aksi sarut elégeti na meg egy jóóóótttttt csattog!
Ne kérdezz butaságot. A biztosítékokat áramerősségre AMPERRE méretezik. Autós biztosítékot, (értsd :törpefeszültségűt 6-24 V-st be sem tudod tenni a más helyre.) raknak a motorba autóba, robogóba, elektromos biciklibe. Nézd meg ami kiolvadt, és ugyanazt az áramerősségű típust kell tenni helyette. ha 5A-es volt benne akkor azt, ha 20 A -es akkor azt.
NINCS! és nem is volt. de formátumra van ezer fajta.
Köszönöm!lehet hogy hülyét kérdezek de van külön autos és motorba való biztositék?
a töltéskör nem minden esetben van biztosítva. a mérések fontosak és a lánc reakciót ha lehet kerüld. ha a lámpa elaludt akkor a szikrához sem kellene jutnia energiának. ezen a vonalon indulj el. lehet egy vezeték lazulás és a lámpa energiája túltöltésként jelentkezett.
sziasztok!Nekem egy Yamaha Teo's 150-es robogóm van!az a helyzet hogy el se tudom inditani mert nincs rajta berúgó kar teljesen elektromos az egész!A szituáció:Jöttem haza a munkából és egyszer csak kialudt minden(se kijelzés,se világítás,se index)de a motor járt tovább(nem tom hogyan)hazaértem leállítottam és vége azóta nem indul semmi!(az aksi ugyan új de ugyan olyan lett vásárolva!)a biztosítékot megpróbáltam cserélni de forralja az aksit!
Az én aksim a mosogató alatt nem akar forrni. de félre a tréfával most vigyázz mert láncreakció szerűen mindent kinyírhatsz.
Járó vagy álló motornál kezdett el forrni az akkumulátor? Az enyém menet közben forrt fel, ugyanis akkor kapja a fesszabályzó meghibásodása után a túltöltést. Biztosítékot olyant rakj bele amilyen volt, vagy helyesebben amilyen való bele. Ellenállásnak hívják az értéket, nem amper órának. Fényképet esetleg dobhatnál, hátha rossz helyen katatsz
És lehetőleg egyik esetben se járasd sokat, mert más is tönkre mehet.
Nem kitöltött adatlappal nem szívesen beszélgetünk. ALIGHANEM MEGHALT A FESZÜLTSÉGSZABÁLYZÓD, azért ment ki a bizti. D e van egy másik lehetőség is. Nézd meg az akkut, felkapcsolt világítás mellett hány V-ot mutat ? Ha ez 12 V alatt van , akkor az akku behalt. Ha a feszültség járó motornál 14,4-V helyett 16-18 , akkor a feszültségszabályzó a "ludas" ! És írj mit tapasztaltál.
sziasztok!van egy Yamaha típusú 4 ütemű robogóm elment rajta az elektromosság mire megpróbáltam kicserélni a biztosítékot az aksi nekiállt forrni!kérdés az autós biztosíték jó a motorba?(ugyan olyan a/h-ra cseréltem!)köszi a válaszokat
Semmi tuning nincs rajta egy Gianelli kipuff,ennyi.na mind1, a 7 végére 10 fokot mondtak,ha ugy lesz,akkor kirakom a napra kicsit napozni háátha jót tesz neki:)ezt a zord időt nem bírja ugylátszik .azt nemtudom mennyire nem komálja a hideg nedves időt,szétszedtem az összes csatik,kontakt spét adtam neki,de ugy se semmi...na mind1,várom a tavaszt inkább
egyszer szarakotam kint minusz10be, aztán betolom a jo melegre mikormár felszáradt kitoltam pöc röf, a mostani meg álandoan melegen van ugyhogy biztos nem fog megfázni a hideg inditást egyik sem szereti a legrosszabb szerintem a nedves hideg az elektronika nem komálja
Van valami tuning rajta?
Gondolom garázsban tárolod, hidegben. Amikor leraktad még ment, most meg elromlott volna álló helyében? Nem valószínű Télen sok embert megviccel a motorja.
A sajátomat betoltam egy folyosóra, ahol 10-15 fok van, néhány indítózás után indult. Régebben volt hogy gyenge volt az aksim, le is merült indítózás közben, és akkor már esélytelen volt beröffenteni. Bebikáztam aztán indítóztam amíg be nem indul
Injektoros az enyém,gondoltam hogy valami van az üza.ellátással de nem mert gyertyát kiszedtem és benzines..a gyujtáshoz meg nem is tudok,meg nem is karok hozányúlni,nehogy elbaszarintsak valamit .
Olyan hideg hogy megmakacsolta magát Téli indítási procedúra az valahogy úgy néz ki, hogy szívató, gázt nem húzod, aztán indítózol. Ne is várd hogy úgy elinduljon mint nyáron. Nekem előfordul hogy percek alatt indult csak be. Indítózok egy sort, aztán megint, aztán megint.... aztán elkezd dadogni, aztán valahogy beröffen. Néha már a gázzal is játszottam picit, amikor hallottam hogy valami lesz. Legjobb hagyni a fenébe, tavasszal már melegen beindítani. Lövésem sincs hogy a tiéd karbis v injektoros, karbisnál az üzemanyagot az úszóházból le kell engedni, hogy ne párologjon el, és maradjon ott az adalékanyag.
Hát nemtudom..kiszedtem,ne mlátszott semmi rajta...de azért nem értem mert 3hete beindítottam, járattam,minden,elraktam,most elővettem,és se kép se hang...az állásba nem hiszem hogy mind a 4 gyertya berokkant...de még csak egyet se köhhent...semmi...na mind1,motorszerelőre bízom majd tavasz fele,nem idegesítem magam ..de köszi a tanácsot
Ez marhaság, h olasz motor olasz éghajlatra
Most mentem ki a garázsba az előbb és a a mille egy pöccre indult
Azért elővigyázatosságból feltettem az aksit a töltődni, mert nem mentem már vele egy hónapja, de még egy hónapig biztos, h nem is fogok.
Valszeg gyertya-bajság van ott.
Na mind1...azért köszönöm..majd tavasszal szórakozok vele
Boldog Új Évet!
Nézd meg nem kapcsoltál-e el valamit. Benzincsap vákuumos-e? Úszóházban van-e benzin?
az elején szivató és más semmi, ,5perc után csak gázt..10perc után már húztam mindent....
de hibát semmit nem írt!nemtudom mi lehet vele.most elég hideg van,nem szórakozok vele,majd ha kicsit jobb idő lesz:)