Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok!
Külföldi motorkerékpárok MO-i forgalombahelyaezését vállaljuk, KEDVEZŐ ÁRON!
Tel: 06-20-502-7175
Sziasztok ! Egy Malaguti F12 AC-ba mennyire jók ezek a dolgok ? Mallosi MHR henger 70ccm, Hebo variátor, malossi kuplung, 21 es delorto, MHR fötengely. köszönöm
http://www.motormann.hu/produc...

Gondolom fel is kell fúrni a hengert hozzá. Ennek a költsége, meg a szétszedés-összerakás.
udv.
Segitseg kellene surgosen.
http://kepesmotor.hu/cagiva-sp...
meg akkarom venni ezta motort.
azt irja dugattyu a baja.
mennyibe kerul egy dugattyu?
erdemes meg vennem Ára+dugattyu.
nem tud valaki bp-kornyeken egy helyet ahol at neznek nekem a motort vetel ellot olcson?
elore is koszonom a segitseget.
Üdv. Azután érdeklődnék,hogy vki nem ismerős-e a Hungaroringen.Hallottam,hogy van néha ott nyílt nap,amikor lehet menni motorozgatni civilként is,és kipróbálnám a motorom a ringen.Tudna valaki segíteni h mostanában(okt elején v közepe felé) mikor van ilyen a ringen,és hogy egy ilyen menet mennyibe kerül és mennyi idő? Előre is kösz a seígtséget midnenkinek
Üdvözletem, segítséget szeretnék kérni, egy 250cm3-s motornál mennyibe kerülne a magyar papirosítás( a motor olasz papírokkal rendelkezik)?
Üdvözlet!
Yamaha xt660x 2005-2007 (ex)tulajdonosok segítségét kérném tapasztalatok formájában.Okosságok, tudnivalók, előnyök-hátrányok a motorról. Minden információra kíváncsi vagyok.
Előre is köszönöm!
Üdv!
Vki. tudna segíteni Minarelli am szerelésben? Ugyanis újra kellett kennem a belső tömítést, ami a két fél között van, de mikor összeraktam, a váltó tengelye nem ugrott vissza a helyére váltás után, lábbal mindig vissza kell "pofozni" a helyére.
Az lenne a kérdésem, hogy mit ronthattam el összerakáskor, én a rúgóra gyanakszom, de azért jó lenne a megerősítés.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Sziasztok .Kis segítséget kérnék,ha külföldre adom el a motort,akkor nekem ki kell elötte vonatnom végleg forgalombol?És mit kell hozzá adnom?milyen papirokat,gondolom rendszámot nem kell..Köszi ha valaki tudja hogy a pontos eljárás,jo lenne.kösz
Hát nemsűrűn volt még aszfalton a drz, de sárban mocsárban homokban porban annál inkább. Ezért is keresnék olyan sprayt ami ilyen körülmények közt is véd valamit. A motorolajat még nempróbáltam, bár abból még a hátam közepén is lenne szerintem...
figyelj
ha aszfalton kell akkor szerezz jobb sprayt
de ha láncig sárban vájkálsz, meg homokban meg mittudommén miben akkor mindegy mivel kened
5-6 ezrenként úgy is ledobod a láncot (persze nem aszfaltos használatnál)
aztán ha minden menet után befújod drága anyaggal akkor sem húzná max 2 ezret a lánc
szóval kár lenne 10 ezreket ráfújkálni
pl honda gépkönyv sae80-90es olajat ír kenésnek, egy szóval sem ír láncsprayt kenni, sőt még írja is hogy ne használd......
én most mol láncsprét használok elég jó, nem dobja le a lánc
meg a multkor a tv-be a dodor is ojannal fujta be a gixeren a láncot
Értem, Köszi a segítséget! Most újjítottam be láncszettet és szeretném még sokáig jónak tudni a lánc állapotát ezért is kérdeztem hogy milyen a spray. Egyébként nálunk 1000 Ft ért árulják ezt a láncsprayt, én is gondoltam hogy ennyi pénzért nemlehet valami profi minőség.
Üdv
Én most ezt használom a dt re, szerencsére a fele már elfogyott, mert nem tűnik jónak. Este befújom másnap megyek vele és tiszta sz@r lesz tőle a felni ,amibe a homok beleragad, és gusztustalan lesz tőle a gép. Kenni gondolom ken...
sokat fújsz belőle simán leveri
én ilyennel kenem amikor nyikorog
enduróra jó a leengedett motorolaj is
Hello!
Használ valaki ilyen lánckenő sprayt cross/enduro motorra?
Nézz még utána, hogy a gyújtással minden rendben van-e ? Például egy laza csatlakozó, vagy kapcsoló, ami egy adott fordulaton a rezgés miatt kontakt-hibás lesz?
aha igazad van mert a trabantrol igy lövettük le a kipufogot Sárváron a föutcán.Na de megyek neki is ugrok.......
Durrogni akkor szokott, ha valami baj van a benzinellátással. Pl: sok elégetlen üzemanyag kerül a kipufogóba ! Régen , ha durrantani akartunk (nem hagymás babtól), akkor levettük a gyújtást, motorféknél, és ráhúztuk a gázt vagy kétszer. Amikor rátettük a gyújtást , akkor durrant. biztos , hogy valami gond van a karburátorral.
valami laza fúvóka, vagy magas benzinszint, .....stb ! Gondolkozz ! Szerelj !
Mivel egyetlen sávot váltasz, sztem elég egyetlen irányváltás-jelzés. Legalább is én így csinálnám, de én még a múlt évezredben vizsgáztam
szerinted karbi lehet,mert ez már a harmadik rajta.
kis gázon tudsz vele elindulni mert különben lerohad,utánna ráhuzod megtorpanik egy pill-re és utánna elkapja és akor mind az örült megindul,de szerintem nem pörög ki teljessen mert ledurrog.
ha mindezt üresbe csinálod vele akor vagy lefulad és durranik olyat mind egy ágyu,vagy a gázkarral játszva felehet pörgetni iszonyatos durogások közepedte,
lassan már felgyujtom a verdát az lessz a vége.
Az ETZ-röl is levertem vascsövel a benzintenkot mikor sokáig szivatott
Nem tudom használ-e a hümmögésgátló, de nem viccből mondtam, eljössz, hozol egy sört fizetségképpen, és átnézzük azt a karburátort ! Nincs olyan messze ez a Vazs-megye, és ha nem szakad az eső , meg sem ázol ! Legvárt is hozhatsz !
A1 katerógiás jogosítványt "csinálom" :) Forgalom vezetésnél, van egy 3 sávos út, középső sávban megyek, jobb szélen. Balra át kell sorolni, mivel a kereszteződésben a lámpánál balra megyünk. Hogyan kell szabályosan? Index, kinézek áthúzódok felezőig, megint index kinézek, másik sáv jobb oldala, megint index kitekintés, és a sáv bal szélére megyek. Így helyes? Mert ezek olyan hülyeségek! Sávot váltasz és kész.. Az oktató beszélt valamit. Majd megkérdezem, de nem hagy nyugodni a téma.. :)
Remélem kivehető a rajz, elég gagyi nézzetek nyugodtan hülyének :D A kis sárga pötty az index :D
köszi rendes vagy,de még egy darabig küzdök vele,és ha nem sikerül veszek bele hümmögésgátlót.