Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Örülök hogy sikerült végre rávilágítani a lényegre. Itt nem a szervízek gányolásáról van most szó. Kérdezted mit csináltok rosszul. Én szépítgetés nyájaskodás nélkül leírtam ami kisejlett az panaszodból. Én teszek rá ki mennyi ideje szerel, hány millió km-t gurult, azzal vagizzon az ovisok elött. A hozzáértés, képesség, szaktudás nem veleünk született képesség.
Az hogy valaki főalkatrész cserékkel elevickél egy szerviz lobogója alatt pár évtizedet akár olyan gányolásokkal mint amit említettél az a tulajdonos hibája is, mert a magyar habitusunk szégyennek és égőnek tartaja a konfrontációt, a reklamálást a nyilt szinen. Inkább elodalgunk kipanaszkodjuk magunkat,és megfogadjuk hogy oda többet nem soha ...
De ettől még probléma fent marad. És annak csak úgy szabad érdemben nekifeküdni, hogy addig nem rakok a szar helyére "új dologot" amíg meg nem fejtettem hogy az elöző miért ment szét. Magyarán hibaanalizissel kezdünk. És csak a gyökérok megszüntetése után építhető be a új cucc. Kb innen úgy néz ki mintha azt csináltátok volna mint mikor kiég egy bizti , és helyére pakolgatom a következőket, sőt akár nagyobbat is teszek , be vagy jól megpatkolom, közben meg leég a jármű. Most hogy megvan a hiba forrása már komolyabb eredmény várható. De azért azon mondatod mellett sem mennék el szó nélkül, hogy egy főtengelyes motorból való a váltó! Azért nem kakasosnyalóka szopogatástól lesz egy blokk főtengelyes! A kihajtott extra teljesítmény a hajtásokon is át megy! Nem biztos hogy ilyen motorból kéne donort csinálni.
Ezzel azt akarom mondani, hogy érdemes megnézni a fogaskerék oldalán lévő kapcsolókörmöket, és ha annak hajtás irányában sokkal nagyobb az éllekerekedése, mint a köröm hátsó(csak motorféknél dolgozó) felületének akkor nem sok értelme van Köszörülés nélkül belerakni.
szia a bontott váltó azért került ki a blokkbol mert az a blokk bontásra volt állitolag mivel fötengelyes lett a moci és inkább szétbontották.Tökéletessen igazad van a mikrométerrel kapcsolatban mivel fater esztergályos volt és tudom miröl van szó.
Csak ugy vagyok a szervizekkel hogy a suzuki robogomon a vizpumpa cseréje hejett beragasztották inkább sziloplasztal a csöpögö nyilást hogy ne lássam hogy rossz a pumpa.Ez hogy mi szerelgetünk ez sajnos kényszer megoldás,mert van egy öreg preciz szaki aki keni vágja az ilyeneket csak sajnos beteg.De a blokk már ujbol az asztalon van,és ha minden igaz hézagolási hiba lessz a dologba mivel mikor meghuzom a váltókart felfelé beljebb megy a tengely amin a fogaskerék van.Egyszer csak összejön
Jó pap is holtig tanul
a 17-18 .azokon nem lehet állítani,azt csak a helyére kell tenni,
Az 1200-es Banditba három bontott váltot küldtem vissza, volt olyan amit már a képek alapján elutasítottam, mire egy olyan találtunk amit részben lehetett használni...
Azért szerintem be kéne látni, hogy vannak dolgok, (mint a mikrométeres méricskélések), amit 50 év motoros tapasztalat sem pótol. És azért én megkérdőjeleztem volna hogy a szervízből hozott bontott váltó miért került ki a donorblokkból.
De látom türelmesek vagytok, 4-5 vűáltócsere után már csak akad egy ami pont jó lesz a nagy számok törvénye alapján.
Köszi igaz nem vagyunk szakemberek,csak 15-20-éve motorosok.
Elöttünk rakta össze szerelö is akkor is ez lett a hiba 500km-után.
Na ilyen méricskélésba mi nem mentünk bele,és egy szervizböl hozta a csávó a váltót hogy ez tuti jó lessz hozzá mert ez már egybe van kopva.
Számomra úgy tünik hogy hozzáértés nélkül cserélgetitek a váltót abban a nyomorult gépben. Ha ennek a tipusnek ez gyenge pontja , akkor nyílván a bontott cuccok is hasonlóan "szériahibásak lesznek". Azért egy ilyen művelet elött a hozott donort meg kell mérni, szemügyre kell venni., nem elég ha fényes!Kukactengely kopottsága, léptetővillák vastagsága, a léptető villák hornyának vastagsága a fogaskerekeken. A kapcsolókörmök legömbölyödöttsége a fogaskerék oldalán , és a kapcsoló"zsebek" élének legömbölyödöttsége határozza meg a váltó állapotát. Ez nem virsli hogy valamit beledarálunk ami nem toll meg köröm, aztán majd lesz belőle valami!
Úgy vélem a szakértelmen kivül minden adott a környezetedben.
A gyári méretek és tűrései szükségesek egy ilyen vizsgálathoz, amit service manuale-ban találsz meg.
SOS valaki elmonhatná mit rontok el
a mocimba már a második váltó van de mostse jó,mindig a harmadik sebesség szarik be,mert mikor 3-ba van zörög rendessen az egyest meg kidobálja.Multkor ledarált két kereket is,és benn maradt hatodikba
Ma hoztak egy váltót bele lett téve de mostmeg kidobálja az egyest meg megint zörög 3-rom ba áááááááááá
aki tud valami tanácsot adni annak örök hála! am6 minarelli blokkrol van szó.
Gondolom valahol az Alföldön laksz, van esetleg SKYPE- od ? Keress az e-mail címem alapján. ott megbeszélhetjük részletesen. A szerelő valamit elnézhetett.
A 17-18 számú alkatrészeket vedd részletesen szemügyre!
pedig hidd el,épp most szedtem szét,és sehol semi állítási lehetőség
(ennyi a kuplung)
Ezt az esetet nem tudom elképzelni ! Akkor a lamellák kopása miatt előálló holtjátékcsökkenést nem lehetne beállítani !
És ha nem találok sehol állitási lehetőséget,semmi csavar hozzá sehol semmi ,csak a kosár,
Kössz a választ! Most beszéltem a könyvelőmmel ,azt mondja nincs bejelentési kötelezettséged ha eladsz egy gépjárművet.Szerintem nem engem akarnak basztatni hanem a vevőt valamiért.........?
Üdv gergicske!

Szerintem hívd fel telefonon az ügyintézőt, az majd elmondja a teendőt. A saját lakhelyeden is érdeklődhetsz bár találkoztam már tudatlan ügyintézővel is mert amilyen jogszabályok nálunk vannak hát....
Sziasztok!Segítség!Tavaly eladtam egy motort(sv650).Most kaptam a vevő helyileg illetékes apeh-játol egy levelet amiben nyilatkozatot kérnek az adás vétel körülményeiről!Be kellet volna jelentenem a tavalyi adóbevallásban jövedelemként vagy mi?Most meg akarnak büntetni a vérszívók vagy mifaszom.............Valaki járt már így? Segítsetek légyszi mit lehet ilyenkor a céljuk?
Köszönöm!
Sziasztok!
Meg tudjátok nekem mondani,hogy fel lehet-e ide avi videót tölteni, és mekkora méret a max?
Köszönöm a segítséget!
Csak annyi pénzt hagyj ott a motorért, amennyit legrosszabb esetben is ér. Valamint ajánld fel, hogy a vételár hátralevő részét akkor fizeted ki ha tényleg nincs "nagy" baja. Ha bizalmatlan, akkor tegyétek ügyvédi letétbe a fennmaradó részét a vételárnak... a többi részét remélem hozzá tudod már képzelni.

Nem új motort vásárolni mindig rizikós

( am meg, ha tényleg csak karbipucolást igényel, akkor a kedves eladó miért nem végzi el, ha el akarja adni a gépet, ami amúgy nem "sáros". Egy alapos karbipucolásnak nincs nagy anyagi vonzata )
Alkudni? Ha nem indul be, akkor az eléggé zsákbamacsek. Ki tudja, h azért nem, mert kettétört a főtengely, vagy csak mert szar az aksi...
Sziasztok!

Motor vásárlá előtt állok és a kinézet példányrol annyit kell tudni,hogy régóta állt most nem indul be.
Állitolag karbi pucolás kell neki az eladó szerint.
400-as gsxr-röl van szó.
Van valami olyan praktika vásárlásnal amit tudnátok ajánlani vásárláskor?

köszi

köszi a választ!
Üdv mindenkinek van egy kérdésem szerintetek bele merjek vágni egy Yamaha Jog 2ja cdi-jébe.válaszokat thx.
Hey!
Mindenre van megoldás.
www.futomu-tuning.hu
Itt felújítják jó árban...
Olvass vissza pár oldalt és megtudod...