Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah babetta.. xDDD
Én Simsont akarnék...
vegyél egy babettát aztán vidd haza
egy darabig kiabálnifognak de majd belenyugodnak
nekem amikor nagymotorom lett akkor nekem is monták hogy minek ijen nagy meg hogy nem birom el
mostmeg már ojan természetes dolog mint a bicikli
bár még néha anyám mondja hogy vigyázzak mer sok a gödör, soha nem ment motorral de ő akarja nekem mondani hogyan mennyek
Tanácsot szeretnék tőletek kérni... Nagyon szeretnék motort de apám nem engedi.. Próbáltam vele beszélni de azt mondta hogy nincs értelme letennem a jogsit kismotorra mivel ha leteszem kocsira akkor mehetek kocsival is meg akkor kismotorral is.. de addig még várnom kell 2 évet és én nem bírom ki mert én imádok motorozni unokatesómék motorjával szoktam menni és egyszerűen hihetetlen ez az érzés... Nos kérlek titeket segítsetek hogy hogyan tudnám meggyőzni apámat?
Jol van kösz a választ. Elég magas vagyok 182 cm szoval valszeg kicsi lesz és nem a motorteljesitmény lesz a gond. Akkor nézek nagyobbat. 250es honda cbf-et probáltam ott más semmivel nincs gond csak az árral. :)
nekem volt 125 2T
vitt rendesen

Ha magas is vagy, egy 125-ös gép sztem kicsi lehet
Egy két hónapon belül megveszem első 50cc-nél nagyobb motoromat. Ugy határoztam elsőre valami 250-est veszek de az is eszembe jutott hogy talan egy 125-ös jobb választás lenne mivel semmi rutinmom nincs az utakon. Évek óta nem vezettem motort forgalomban. Viszont 100 kiló vagyok. Mi a tapasztalat elég egy 125-ös egy 100 kilós embernek? Próbáltam már egy 125-ös cross motort az vitt rendesen.
Sziasztok!

Remélem Ti tudtok segíteni nekem. Vettem egy Yamaha RD 250 YPVS-t és 32 kW van a forgalmiban. Még nem írattam át, de nekem csak A korlátozott jogsim van és az 25 kw-ig szól. Hol tudnám lefolytatni a motort és kapni róla egy igazolást hogy ez 25 kw-os motor lett? Vagy valami más elkézelésetek van, hogy hogy tudnám szabályosan lepapírozva vezetni?

Köszönöm előre is!

Üdv
Egyenlőre igen így használom,mert tucatnyi gyorsulás után jött ki a dolog,csak nem akarom magam odaverni,az üléspozíciótól is függ szerintem...majd meglátom,de körbenéztem nem vészes az ára és sajnos szeretek néha vadul menni...
Szerintem meg a faszt kell venni rá ilyet!
Hozzá ne nyúlj, legalább így is hozza az adrenalint!
Milyen fain már, hogy 70-110 között majd beszarik a motoros, annyira paráztatja a gépe! És hol van még a vége....
Nekem ilyen kormánycsapkodásgátlóval gyárilag van szerelve a lovam, unom is magam rajta rendesen!
Köszi szépen Üdv.
Igen, jól gondoltad. Erre találták ki a kormánylengéscsillapítót.
Keress rá valami normálisat, és állíthatót. Nem lesz olcsó, de nagy hasznos lesz.
Én 1szer levettem az enyémet. Gondoltam kipróbálom úgy. Azt hittem felborulok vele az első kanyarnál...
Sziasztok! Nekem egy ZXR 750 van és kellemetlen élményben volt részem tegnap,ezért kérnék tanácsot vagy véleményt.Keményen megindultam álló helyzetből,kb.70 km/ó sebesség felett mindez folyamatosan gyorsítva 1 fokozatban elkezdett beszitálni a motor eleje a kormány veszett gyorsan ütemesen rángatott mindkét irányban,megőrztem higgadtságomat vagy(szerencse volt),ráváltottam kb.110-nél és a jelenség elmúlt ahogy jött.De nagyon megijedtem mert ilyenből látni nagy bukásokat különböző versenyeken is.Mindkét karomat majd leszakította olyan érzésem volt hogy utána az adrenalint éreztem....aki átélt extrém dolgot az megérti.Kérdésem az lenne hogy milyen +alkatrésszel lehetne ezt a jelenséget kiküszöbölni.Én a kormánylengéscsillapítóra gondoltam,de ez nem biztos...vagy teleszkópösszekötő stabilizátorra stb.Köszi a válaszokat előre Üdv.PJ
ma megint rámtört az okoskodhatnék, ezért előre is elnézést kérek

viszont többnyire a krossz gépek 2üteműek, és az endurok 4üteműek. (hangsúly a többnyire szón van)
nekem mondjuk szívemcsücske a kis dr (dr350, dr250), ttr is szimpatikus.
mondjuk ez a 125ccm-nél mindenképpen nagyobb ez kicsit behatárolhatatlan számomra. mondjuk 600as gépet nem ajánlanék, mert ott már van súly is rendesen, azzal nehézkesebb az ugribugri. 250-450 lesz a kategória

kiokoskodtam magam, köszönöm a figyelmet, megyek nassolni
Gratulálok annak aki ilyet mondott neked. Gondolom nagy motoros lehet az emberke.
Szóval marhára nem kell visszaengedned a gázt. Akkor kell, ha valahol megállsz, vagy ilyesmi. Mész, kuplung behúz miközben a gázon hangyafasznyit engedsz vissza. Én van, h lusta vagyok visszább engedni rajta. Kuplug nélkül is válthatsz felfelé, úgy, h picit visszaengeded a gázkart. Nem annyira, h motorféked legyen! Ez nem érvényes a lefelé váltásra. Ott nem szabad kuplung nélkül csinálni. De ezeket nem tanítják véletlenül a jogsinál? Szétkarcolódnak aztmondja... Nem üvegből van az bakker... Jól pofánröhögném azt aki ilyen ökörségeket magyaráz neked...
Szevasztok motorosok.
Lenne pár kérdésem, de ez inkább Kroszosokhoz szól de más tanácsát se vetem meg.
Szeretnék vásárolni valamien jó krosz gépet de nem tudom miet vásároljak.Hát feltételben annyi lenne hogy: 125ccm-nél mindenképpen nagyobb,kizárólag 4T és kedvező legyen az ára mindezek mellett megbízható és erős gép legyen.
Tapasztalatom eddig egy Enduroval szereztem ami 2T és 30Le.
Köszönöm a válaszotokat és Széles utat.
Helló!
Motort szeretnék venni csak nem tudom eldönteni hogy érdemes e 150ccm-es kategóriában 4t venni mert a honda crf 150r szerintem nem rosz motor de még a Kawasaki Kx 125-re gondoltam.
ha tudtok lc segítsetek mert nem nagyon értek hozzá.
THX
Szia!
Told az elejét be úgy, hogy be tudd csukni az ajtót, és kösd le mint állat, hogy ne mozogjon, ha elindulsz a busszal.
Vagy szedd alkatrészeire, úgy kényelmesebben be tudod rakni a szállítójárműbe, a célállomásnál meg még mindíg összerakhatod, ha úgy van rá szükséged ,
Remélem segítettem.
Azt mindig az aktuális motor és a szállító jármű kikötési pontjai határozzák meg.........tehát ahogy sikerül...
Sziasztok!

Tudnátok tanácsot adni,hogy hol és hogyan érdemes megkötözni egy motort szállításkor?4 spanifer áll rendelkezésemre és egy zárt kisbusz
eszerint béna vagy, lassan váltasz.
Sziasztok, lenne egy olyan gondom hogy mikor váltok a motoron akkor tul sokat zuhan a fordulat mire újra kiengedem a kuplungot. Hogy tudom nagy fordulaton tartani váltásnál a motort, ugy hogy közbe ne keljen szét égetnem a kuplungot? Mert nekem azt mondták hogy mikor váltok akkor tövig engedjem visza a gázt és ne huzzak gázt újra mire teljesen nincs kiengedve a kuplung mert szétkarcolódnak a tárcsák.

Elöre is köszi!
thx a segítséget anyi h a 2002eshez csak a 426osét találtam de az lényegében ugyanaz csak nagyobb :D
http://www.manualedereparatie....
itt elég sokféle motorhoz van
sziasztok
azt szeretném kérdezni h nem tudna e nekem vki küldeni vagy linkelni egy oldalt ahonnan le tudnám tölteni a 2002es Yamaha yzf 250es szerelési útmutatóját? ha vki tud segíteni írjon! előre is thx
Szia rossy46!

Itt nagyon sok hasznos információt találsz a riasztóval kapcsolatban:

http://www.hobbielektronika.hu...