eu-s országokba lehet már menni személyivel?
avval az új lapkával, lapos jogsi is elég, nem kell nemzetközi jogsi?
szlovákia és románia érdekelne pontosan
van valami extra dolog amit kérhetnek a motorosoktól
thx!
A 380 ezrest meg most hívtam fel, megvan még, csakhogy én budapesti vagyok az meg Makón van. Egyébként azt nagyon rég hirdeti, már Liebing-nek is feltűnt, vele beszéltem erről privátban.
Pl. amit 400ezerért láttál, azt megnéztem, annak a gumiai jók voltak, de kiderült valami kavarás van a tulajdonos körül, a haverja nevén van és szerintem ette az olajat.
Nem 700! 550, és abból 50et tudnék alkudni, kb annyi lenne a gumi hozzá. Személyi kölcsönt vennék fel akkor, nem motorhitelt és belekalkuláltam a bőrruhát is.
Én senkit nem ismerek. Vagy is akiket ismerek azok nem indulhatnak. Szeritnem se a Vida, se a Bezzegh, se a Frits nem fog ott állni a rajtrácson. De a Muja indul. Ő 2:17-et megy.
Így van. Lehet venni 400-ast 3-400 000-ért max. Legfőképpen a ZXR 400 tulajok vannak eltévedve a motorjuk értékével kapcsolatban. De már hosszú évek óta. Első motornak én is azt akartam még 2005-ben. De 8-10 éves nem volt 700-e alatt, 15 éveseket akartak rámsózni 4-500-ért. Vettem helyette Thundercatot. Össze is törtem. De aztán összeraktam!
A lényeg. Válság van vazze! Aki el akarja adni a motorját vigye le az árat. Aki meg várja a madarat....no az várjon csak.
2001-es TL-em ment el 750-ért....szerintem a 400-asért sok az a pénz.
Barátom most adta el K5-ös 1000 gixerét: 1,35 mill.ért.
Biztos találsz olcsóbban jobb motort.
Egy biztos. 7 kilót az életben nem adnék egy majd 20 éves 400-as motorért. Akkor sem ha 0km-es blokk van benne. Vegyél egy 7-8 éves 600-as naked bike-ot. Hornetet vagy banditot. Azon is összeszarod magad elsőre viszont 160 felett letép róla a szél így gyári sebességhatároló van benne.
2 év múlva eladod és jöhet a speedgép. Már ha egyben vagy még.
Hú nem gondoltam, hogy pont te írsz
Gondolom vágod a csaj témát ....
Hát a futkosás nem éri meg, viszont amúgy 1m3 -1m4-ért vannak mostanság fent a 2006os 600asok....nemtom
Még hozzátenném, hogy a 400ason azért kellene gumicsere, mert DOT szám alapján 10 éves a gumi rajta(plusz egy futómű beállítás a súlyomhoz, bármelyiket veszem még kiadás lenne).
A 600-asnál meg azt írják,(egy milláért hirdetik) hogy az ár nem tartalmazza a regisztrációs díjat. Akkor így mennyi lenne a vége? Köszi a segítséget!
Sziasztok!
Úgy néz ki, egy régi ismerősöm a segítségemre sietett.. ((azt hozzá kell az egész dologhoz tennem, hogy egy csaj miatt kerültem végső soron ebbe a helyzetbe, hogy se motor se semmi és ő tudja miről van szó, mert majdhogynem előtte zajlott az egész, előtte csak úgymond késélen táncoltam, de megvoltam anyagilag)) Tehát fel tudnék venni hitelt, pontosabban személyi kölcsönt (a részét meg a másik 3 "hulladék" eladásából is fedezném).
Tehát ha felvennék mondjuk egy 700ezret, tudnék venni egy tuti jó blokkos 400-ast egy gépészmérnök sráctól(kawasaki Zxr '93), amin viszont azt hiszem gumi cserével kellene kezdeni(!) +egy bőrruhát hozzá.
Ha viszont felvennék kb. 1mill.3- vagy 5-öt mondjuk, tudnék venni egy 03as, vagy 06os 600as ZX6Rt, ami nem szervízigényes, viszont lehet túl nagy lenne, mert a 250est épphogy kimotoroztam...+ruha(és nem az az alapjáraton gurulgatós típus vagyok)
avval az új lapkával, lapos jogsi is elég, nem kell nemzetközi jogsi?
szlovákia és románia érdekelne pontosan
van valami extra dolog amit kérhetnek a motorosoktól
thx!