Egy tanácsot szeretnék kérni, miszerint milyen motort vegyek, ami kb 250ccm-es, váltós, és némileg azért jól is nézzen ki? Példának a kawasaki 250-es ninja-ját említeném meg. Erre gondoltam alapból, de tudtok-e hasonló mocit, ami mondjuk kapható lenne használtan, mert az előbbit még nem nagyon adogatják a tulajok.
Én éppen a a 7végén mostam az enyémet. Állítólag speckó, direkt ilyen cucchoz való folyékony mosószerrel (motoros boltban vettem, bár sztem sima folyékony mosószer is megteszi). Protektorok ki a ruhából, kifordítva bedobtam a mosógépbe, és egy 30 fokos legrövidebb programon kimostam.
Összes bogár le, összes por ki, csecse tiszta lett a ruha
Jah, vállfára akasztva szárítva.
Semmi baja nem lett, csak a protektorok visszapakolásával volt egy kis gondom, melyiket hova
Nekem foglaló volt, minden lepapírozva. Foglaló kifizet (töredékrésze a moci árának), papír, moci otthagy, két hét múlva jött a teló, hogy megvannak a papírok, rndszám stb. Fizetés, moci elhoz
Sziasztok! Venni szeretnék egy külföldi származású motrot egy illetőtől aki ezzel foglalkozik, ő azt mondta nekem hogy elmegyek megnézem a motrot, kialkudunk egy árat és ha megegyeztünk akor én ott kifizetem neki a motor árát. Aztán othagyom a mocit és hazajövök.
Aztán ő elviszi és elintézi a szügséges papírmunkát hogy rendszám legyen rajta, majd aztán én megyek érte és hazarobogok vele.
Na most ez így menyire korekt? Én kifizetem a mocit és othagyom nekei? Jó ez így? Vagy hogy működik ez? Milyen papírt kell ilyenkor írnunk? Ha megírjuk az adásvételit akor a motor már az enyém és ha véletlen töle eltünik? Ez nekem egy kicsit fura. Azt hidtem hogy elég csak valamenyi foglalót hagynom!
Kérlek segítsetek!
Szar helyzet, Nem a motortankon kellene a leányzót döngetni, és akkor nem fog a sarka felválni. Én a helyedben !pár köbmilliméter Palmafix-el! próbálkoznék. Odacsöppentesz egy mikro mennyiséget, rányomod a cseppre a tankpadot, és elemeled 10-15 másodpercig , míg az oldószer elpárolog, majd végleg rányomod. Valamivel legalább egy napig rögzíted. (100-as szeggel nem biztos , hogy jó technológiai eljárás lesz !) Ami kijött alóla azt letörlöd.
Egy kis segítség kellene.
Tankpadom sarka felsejlett , esetleg van itt valami vegyész , aki speciális vegyi labor tudással rendelkezik és megtunná mondani , hogy a bánatba lehet vissza aplikálni ?
Kedves barátimtól már kaptam jó tanácsokat , h tegyek rá sót , vagy szegecseljem oda… öhhhh..
Először kiszeded a protektorokat a kabátból és a nadrágból. Aztán ha van megfelelő méretű mosógép áztató programmal átmosod, de szigorúan folyékony mosószert használj! A por alakú kimossa a ruhából a víztaszító anyagot, igaz egy idő után minden kimossa. Aztán ha ez megvan nagyon bő vízben kiöblíted, illatosítót ne használj, majd vállfára akasztva szárítod. Persze a mosóprogram is szóba jöhet ha már nagyon koszos a ruha.
Sziasztok.Oszetortem a mocim,javitasnal akadta egy kis gondunk, a kipufogo leomlo reszet felfogo csavar ferden kezdet kijoni majd beletort a blokba.kerdesem az lenne mit lehet vele csinalni hogy kijojon vagy hogyan oldjam meg,rahegeszteni nem volt jo otlet ,meg mindig kifuj mellete nem az igazi.Koszonom elore is .Szeles utat nektek.
Ez is igaz! Végül arra jutottam, hogy valahonnan kerítek valakit, akinek egy z750-e van, vagy legalábbis hasonló tömegű, és akkor kiderül minden!
Köszi a kommentet!
Sziasztok.A faterom megkért egy segítségre,gondoltam biztos van rá orvosság.Egy yamaha 650 dragstar motorja van a váltóban szeretne olajat cserélni,csak annyi lenne a kérdés:mennyi a hivatalos mennyiség ezekben a tipusokban?Bízom a segítségetekben
Ha a négy megjelölt moci közül akarsz mindenkép választani akkor esetleg a derbi az én véleményem !De szerintem tanulómocinak én endurot vennék olcsóbbat és strapabiróbat !
Most kezdenék motorozni, letenni az M jogsit, és motor is kéne alám..SuperMoto-ra gondoltam és olyan 200 körüli árakra, nem kínaira illetve 2003-4 utánira.
Találtam is egy pár motort, azokat belinkelem, segítsetek légyszi melyiket lenne érdemes, és a motornak előnyét,-hátrányát leírni. De ha tudtok máshonnan nekem való eslő SM-t megköszönném
Előre is köszi. A motorok: http://www.kepesmotor.hu/derbi...
Mé ne tudná vele bánni? Lábad megvan hozzá, elég magas vagy, erőd meg majd megjön, hozzászoksz. Nekem alig ér le a lábam mégse volt még gond se a kawánál, se másik motornál. 72kg-san (edzésben mondjuk) de a 300kg-os intruterrel sem volt semmi gond...
Jaja, lesz hájam, ami majd felfoghatja az aszfalt ütéseit boruláskor. Neem, majd eljárok valamelyik közeli konditerembe. A gyúrást már 2x is elkezdtem, és sikerült is IZMOT felszednem, de mindig közbejött valamilyen betegség (fogműtét... ). Nah, de ez már nem tartozik ide...Irány a konditerem! A cél érdekében mindent!
Én pont tegnap vettem egy z750-es paripát Egyforma magasak vagyunk, csak én 95 kg és talán valamivel izmosabb lehetek mint te. Szerintem erősísd magad egy kicsit és ezt most nem cinizmusból írom. Muszáj, mert ez a motor 230 kg és meg kell valahogy tartanod amikor állsz vele. Ha megbillen alattad egy huplin, akkor nem fogja bírni a lábad. Próbáld csak ki.
Szevasz!
Nekem Zém van, és 170cm vagyok. Sosem volt gondom a magasságával, igaz, egy kicsit spiccen ülök rajta, de no problem.
Inkább a motor erejével próbálj majd meg küzdeni
Ha már elindulnék vele, utána nem lenne már gond, csak olyan helyzeteket szeretnék elkerülni, hogy pl. ha a lámpánál huplin állnék meg (Mo-on előfordulhat hupli még ott is ), akkor nem kéne vele eldőlni amiatt, mert egyszerűen nem tudnám megtartani. Enyhén ciki helyzet lenne
Egy tanácsot szeretnék kérni, miszerint milyen motort vegyek, ami kb 250ccm-es, váltós, és némileg azért jól is nézzen ki? Példának a kawasaki 250-es ninja-ját említeném meg. Erre gondoltam alapból, de tudtok-e hasonló mocit, ami mondjuk kapható lenne használtan, mert az előbbit még nem nagyon adogatják a tulajok.