Sziasztok!
tudnátok segíteni riasztó ügyben? Használ valamelyikőtök THOR tipust? Nálam nem működik rendersen szerintem. Ha felállítom a motort sztenderről és tolom, nem kéne riasztania? Ha megütöm az ülést, vagy a hátsó kereket picit megrugom, azonnal visít. Ez normális? Van valami szempont, hogy kell az egységet elhelyezni a motoron? 5 fokozatban állítható az érzékenysége, ütésre (rezgésre) jól reagál, de az oldalirányú, illetve előre-hátra mozgatásra nem reagál :-(
Köszi az infót, ha van valakinek!
van alapjarat.....es az az erdekes...hogy ma osszelebb utottem a gyertyat.......megtoltuk, elmentem motorozni.....es azota 3.-4.-re begyujt.......lehet h csak ki kellett fuvatni egy kicsit .....remelem h mukodni fog......kosz a tanacsot minden esetre....udv Norbi
A berúgási technikáddal lehet valami baj. Alapjárat van rajta? Mert ha igen akkor pl.:el lehet dugulva a szivatód. Működik a szivató? Megpróbálni úgy tudod, hogy járó motorra ráhúzod egy pillanatra a szivatót , és ha visszaesik a fordulat akkor az jó. Lehet , nem ártana egy alapos karburátor tisztítás. De lehet több probléma is.
Általában a lámpákat, irányjelzőket, fékeket mindenképpen, vázszámot, motorszámot ellenőriznek, ha sportdobod van, akkor ahoz jó ha van valamilyen papírod (a netről is tudsz szerezni műbizonylatot, kinyomtatod, egy pecsét rá valahol, és mehet), nekem nem indították be, kb negyed óra az egész:)
Sziasztok.....tanacsot szeretnek kerni Husqvarna TE 350-el kapcsolatban.......a motor mar megvan egy ideje, es az a gondom vele h elegge problema begyujtani (berugos).....volt mar elotte is berugos (Honda xl 500) es azzal semmi gond nem volt......a gyergyam se dob valami nem tom mekkora szikrat......egyedul tolassal tudom begyujtani......akinek van valami tapasztalata, talan van valami kulon taktikaja........jo volna ha tudnatok segiteni.....elore is koszonom.....(kulonben a motort szeretem mert jol megy a kicsike......(ha begyujt ))....udv
Műszaki vizsgán mit néznek, ellenőriznek a motoron? Általában szigorúan veszik ezeket, vagy szoktak legyinteni pár dologra? Hétfőn megy a motor műszakira, és ezért érdekelne.
Hello egy olyan kérdésem lenne hogy egy 450 es exc hez vettem sm szettet és az enduro átételem 13 , 52 és ez tul hosszu utcára ha valaki tudna mondani egy jobbat annak örülnék mert nem kéne kisérleteznem
elöre is kösz
Sziasztok. Ha lejár egy motornak a műszakija 2 év után, akkor mennyi az a maximális idő, amennyi idő után még különösebb bonyodalmak nélkül el lehet vinni műszakiztatni (ha egyáltalán van ilyen időkorlát).
Az én Kawasaki Z750-em eladó, és 25 kW-os, nem csak papíron! Így 160 kmh a végsebessége, és városban nem is venni észre a fojtást! Ha meglesz a korlátlan jogsid, akkor kiszedeted a fojtást, és lesz egy 110 lóerős géped, ami épp csak be van járatva! Így nem kell "átmeneti" motor, és a rendőr sem szívat meg!
Lehet kicsit buksz a motor csereberén, de ami tapasztalatot, motoros tudományt összegyűjtesz a lépcsőzetes előremenetellel az életet menthet! Én az egyes pontot javaslom! És mire lehet A jogsid, addigra kiforrja magát milyen motort is szeretnél.
Nem basszameg. Tiszta rossz is. Nem tudtak melóba helyettem bejönni, meg még a gépet sem raktam össze teljesen, bár már csak az oldalidomokat kell felszórni.
Nem kell semmi extra,személyivel,meg jogsival mehetsz is. Viszont ha rám hallgatsz,TB kártyát ne hagyd itthon,mert ha bajod van,ingyen el látnak,de ha itthon hagyod,le se szarnak. (Ez így kis túlzás,de ebben az esetben minden fizetős. Kell ez neked?)
tudnátok segíteni riasztó ügyben? Használ valamelyikőtök THOR tipust? Nálam nem működik rendersen szerintem. Ha felállítom a motort sztenderről és tolom, nem kéne riasztania? Ha megütöm az ülést, vagy a hátsó kereket picit megrugom, azonnal visít. Ez normális? Van valami szempont, hogy kell az egységet elhelyezni a motoron? 5 fokozatban állítható az érzékenysége, ütésre (rezgésre) jól reagál, de az oldalirányú, illetve előre-hátra mozgatásra nem reagál :-(
Köszi az infót, ha van valakinek!