Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.Az 1-es injektornál hibajelem van amit a szerelőm megcserélt az 1-est a 4-es injektorral.Így teszteltem tovább a gépet,mivel nem volt látható alkatrész hiba, így ezt a módszert választottuk.De ismételten előjött az 1-es injektor hibajel.Sajnos computer kell hozzás mert így, enélkül nem nagyon lehet megtalálni a hibát.
Ehhez kérnék egy kis segítséget.Székesfehérvárra szeretném elvinni, mert ott egyrészt olcsó és valóban foglalkoznak vele (nem úgy mint itt Győrben a Kawába).De ehhez szükségem lenne egy motorszállító utánfutóra.Tud valaki itt a környéken (Győr) olyan embert akitől lehetne bérelni?
Sziasztok!
Tavaj decemberben Nagyapám meghalt, és utána derült ki h fent a padláson van neki egy csomó pannonia alkatrész.... Én ezeket el is hoztam... igazából 1 dolog van benne ami nekem nagyobb értéket képvisel, és nagyon örültem neki. Egy eredeti "pöcslámpa" .... Egy bajom van vele, az hogy az idő már kicsit rájárt szegényre, és a műanyag búrának is kifakult a színe, azt szeretném megkérdezni töletek h vki tudna-e tanácsot adni h mit csináljak vele h kicsit jobb kondícióba kerüljön, vagy esetleg a szinét vmivel vissza lehetne-e "varázsolni" ? Esetleg vki itt csinált már ilyet? Igaz h "csak" ey lámpa de nekem sokat jelentene...
Válaszaitokat előre is köszönöm! Üdv.
Valamit elbasztam mert még sosem baxott hátra.Talán az ezres.Bár alacsony fokozatban a gázt csínján kő visszaengedni mert beleépít az aszfaltba.
Amúgy kezes és a TL topikban aszondta egy mözőt 3 hét alatt kimotorozó csoka hogy az SV gyenge.
Szerintem az SV nem a legbarátságosabb kezdő gép ( induláskor kicsit nagyobb gáz aztán hanyattvág a nyomaték ). ER5-öt nem ismerem, arról nem tudok nyilatkozni. Az ER6 viszont kifejezetten jóindulatú masina. Persze itt is az dönt hogy kinek mi tetszik. Mondjuk így utólag már bánom hogy nem literes gixxerrel kezdtem.
ER6 fijjatalabb.Nem ER5 re gondoltál.
Bár én az ER6-ot jobban ajánlanám.Pont mert fiatalabb.GS se rossz de az ára ami használtan mérik nem tükröz akkora különbséget pl az SV és közte.
Magyarul 5-600e körüli GS és egy 700-800 körüli SV közül én tuti SV-t választanám.Van annyi használati és technikai előnye amit bőven megér az a 200e.
Hello
Régota szeretnék motorozni 30 éves vagyok most szántam rá hogy lerakom hozzá a jogosítányt.
Szeretném a segitségeteket kérni milyen lehetőségeim vannak milyen motort válasszak kezdésnek ami nem tul nagy teljesítményü és meglehet vele jol tanulni motorozni.
Eddig még nem igazán motoroztam "robogo simson" ezekez volt már szerencsém b" kat jogsim van.
Sziasztok!
Új motoros vagyok, elég kezdő.
Kellene egy szervizes (VII-XIV.ker), hogy átnézze a motoromat: Yamaha Jog NextZone elvileg 99-es.
A gáz alapból, hogy ma tapasztaltam, 78km/4liter és leállt.
Mi lehet a gond?
Köszönettel várom a segítségeteket!
Nitrometán üzemanyagot (5%=>20%) 2t versenymotorkerékpárokba tankoltatok-e már?
Esetleg keveréssel? (Pl 1:10 benzin-nm.benzin)
Nitrometán-os RC üzemanyag "normál" 95-98-100 oktánszámú benzinbe elkeveredik rendesen? + Olajat kell-e még hozzá kevernem? (arány?)
Melyik típusú lehet egyáltalán belerakni? (RC autós, helikopteres, repülőgépes?)
Esetleg ha tudnátok még némi infót adni azt megköszönném.
Sajnos sehol sem kaptam eleget, hogy mégis mi merre hány méter.
Előre is köszönöm a hozzáértők válaszát.
Üdv. Tamás
Segítséget szeretnék kérni.Az 1-es injektornál hibajelem van amit a szerelőm megcserélt az 1-est a 4-es injektorral.Így teszteltem tovább a gépet,mivel nem volt látható alkatrész hiba, így ezt a módszert választottuk.De ismételten előjött az 1-es injektor hibajel.Sajnos computer kell hozzás mert így, enélkül nem nagyon lehet megtalálni a hibát.
Ehhez kérnék egy kis segítséget.Székesfehérvárra szeretném elvinni, mert ott egyrészt olcsó és valóban foglalkoznak vele (nem úgy mint itt Győrben a Kawába).De ehhez szükségem lenne egy motorszállító utánfutóra.Tud valaki itt a környéken (Győr) olyan embert akitől lehetne bérelni?
Nagyon megköszönném.
Köszönettel Zsolesz