mindegy mikori a motor,szétszeded darabokra,pár csavarral összefogatod a blokkot,elviszed a esztergáshoz,de előtte a simson.hu-n megkérdezed a fórumra hogy mekkorára kell marni a blokkot,2-3000 ért kimarja neked,belerakod a 70es hengert ,meg skf vagy koyo c3 -as csapágyakkal ész kész.
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem,hogy ha én az S51-es 50ccm is Simomat át szeretném alakítani 70 vagy 80ccm re akkor,hogy lehetne meg csinálni és kb. mennyibe kerűlne?
( Légyszives válaszoljatok minél hamarabb! ) Előrre is köszönöm!
Help!
Egy olaszból behozott 125ccm-es motornak mennyibe kerülne a forgalomba helyezése? Mitől függ az összeg? Vagy... szóval mennyi lenne kábé? Van aki azt mondta nekem, hogy 80körül meglessz, van aki 130at mond, és akad aki már "160" nál tart. Akkor most tisztázzuk már az ügyet!
Szép dolog a márkahűség, de az általad keresettek kisebbségben vannak a piacon, ebből kifolyólag bontókban alkatrész is kevesebb lehet hozzá. Láthatóan a jelenlegi használtpiacon a Suzuki és a Kawa van többségben. Aztán persze azt veszel amit akarsz, ez csak az én szubjektiv véleményem, aktuális adatok alapján.
VFR 400: 9
CBR 400: 4
Bandit 400: 12
RF 400: 13
FZR 400: 9
ZXR 400: 12
ZZR 400: 23
sziasztok nos segítségets zeretnék kérni hogy VFR-t vagy CBR-t vegyek a 400 asok közül ha valaki tud valami pozitivatavyg negatívat midnent hallani szeretnék köszi hali
Ne haragudj akku és a töltő rendben van?Müszerrel mérd meg a fesszabályzód jó-e?
Az index és a vészvillogórelé egybe van épitve,Mert van ahol külön van a két relé -két külön egység.
Köszi,de amikor felraktam az idomokat,ugy emlékszem még át is néztem az összes elektromos berendezést,és minden jó volt.(Vagy lehet valami egér netán elrágott valami kábelt?:),csak az furcs a régi relé csak zizegett és indexek nem müködtek,ez a mostani relével meg semmi hang,de a relé jó,mert másik 1000RR-be kipróbáltuk és müködött,csak hova lett a régi ciripelő hang?amit a másik relé adott,igaz indexek nuku volt.Lehet baj esetleg a kormánykapcsolonál vagy index kapcsolonál?
Sziasztok! 1 kis segítség kellene.Honda CBR1000RR (2006)nem müködik az index és a vészvillogó,előtte jó volt.Akár melyiket kapcsoltam rá, a relé csak zizegett,de semmi villanó fény.Gondoltam relé gond lesz,hozattam bontóból dettó gyárit(MITSUBA FR33-025) ,beletettem de semmi nem történt,itt még a rezgést sem hallani.A bontóból hozatott relét beletettük 1 másik 1000RR-be(2007) és ott üzemel,tehát relé jó.Hibát hol keressem?Idomok levoltak szedve,majd visszarakva, gépet megmostam,és eltettem pihenni...,majd 2 hét múlva indexek nem müködtek.Beázásra is gondoltam,de a relé szigetelt.Minden gyári rajt.Hibát hol keressem?Köszi ha valaki tud valamit.hali
A Jó Isten áldjon meg téged vagy 6-8 apró gyerekkel! Ha most nem fekszik fel a teljes felületen , akkor ahol felfekszik, ott fog jobban kopni. Ha ezután újat teszel fel az nem fog felfeküdni a már elkoptatott felületen, és megint másképp fog kopni. Ne qrd el ! Vegyél újat , rakd bele, és kész!
Sziasztok!
Tanácsot kérnék tőletek fék ügyben.
Múlt év tavaszán a mocimon cseréltem fékbetéteket, ősszel viszont már tárcsát is cserélnem kellet. Az új tárcsa össze lett rakva az 1szezont hasznalt fékbetétekel s azt vettem észre, hogy a betét nem fog teljes széleségében a tárcsán. Gondolom a régi féktárcsa bekpotatta a fékbetétet. Na most várjam meg mig a fékbetét bekopik az új féktárcsahoz, vagy vegyek uj fékbetéteket?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Sziasztok! A képen látható kormánystabilizátorhoz kéne nekem bilincs, ami a villához kapcsolódik. 2000-es SRAD-hoz. Ha tud valaki, 06-20/3961-499 vagy gixxerdawe@gmail.com. Ezek az elérhetőségeim.
Sziasztok.Aprócska kérdésem lenne hogy mik a tapasztalatatok a Full-Gas -ról,tőlük néztem ki egy suzukit de nemismerem őket.válaszokat előre is köszönöm
Sztem a Szatuna Kft tud ilyet is csinálni... nem esküszöm meg rá. Írj nekik egy emailt hogy mit is szeretnél pontosan..A termékpalettán nincs fent, de az nem azt jelenti hogy ne tudnák megcsinálni, vagy ne tudnának esetleg ajánlani valakit.
Hali! Valaki segíthetne! Szeretnék egy ülés púpot csinálni a mocimhoz! Elképzelésem van a megvalósításáról, de maga az alapanyag, a műanyag elő állítása ködös...lehet valahol önthető formában műanyagot kapni? vagy nekem kell otthon beolvasztani valamit?
( Légyszives válaszoljatok minél hamarabb! ) Előrre is köszönöm!
azt szeretném kérdezni hogyan lehet a legjobban egyerekzni?(yamaha dt 80) stoppit?ugratni is hogyan szoktatok?
előre is köszi
martin
Egy olaszból behozott 125ccm-es motornak mennyibe kerülne a forgalomba helyezése? Mitől függ az összeg? Vagy... szóval mennyi lenne kábé? Van aki azt mondta nekem, hogy 80körül meglessz, van aki 130at mond, és akad aki már "160" nál tart. Akkor most tisztázzuk már az ügyet!
VFR 400: 9
CBR 400: 4
Bandit 400: 12
RF 400: 13
FZR 400: 9
ZXR 400: 12
ZZR 400: 23
Igen,itt 1 relé van,ami mindkettő üzemelteti(index-vészvillogó).Töltésem jó,ki is lett mérve 14.2--14.3V.
Az index és a vészvillogórelé egybe van épitve,Mert van ahol külön van a két relé -két külön egység.
Köszi,de amikor felraktam az idomokat,ugy emlékszem még át is néztem az összes elektromos berendezést,és minden jó volt.(Vagy lehet valami egér netán elrágott valami kábelt?:),csak az furcs a régi relé csak zizegett és indexek nem müködtek,ez a mostani relével meg semmi hang,de a relé jó,mert másik 1000RR-be kipróbáltuk és müködött,csak hova lett a régi ciripelő hang?amit a másik relé adott,igaz indexek nuku volt.Lehet baj esetleg a kormánykapcsolonál vagy index kapcsolonál?
Küldöm mégegyszer
Tanácsot kérnék tőletek fék ügyben.
Múlt év tavaszán a mocimon cseréltem fékbetéteket, ősszel viszont már tárcsát is cserélnem kellet. Az új tárcsa össze lett rakva az 1szezont hasznalt fékbetétekel s azt vettem észre, hogy a betét nem fog teljes széleségében a tárcsán. Gondolom a régi féktárcsa bekpotatta a fékbetétet. Na most várjam meg mig a fékbetét bekopik az új féktárcsahoz, vagy vegyek uj fékbetéteket?
Válaszotokat előre is köszönöm!
szatuna.hu