Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a tanácsokat, kicserélem mindenképpen akkor az izzót. A lámpa elbír vajon 50W teljesítményű izzót vagy maradjak a gyári paramétereknél?
Ha már szétszedted, cseréld ki ha esetleges kiégéskor nem akarod újra szétszedni. Nem elszíneződik a búra, hanem besötétül.
A H és a számok különböző méreteket és befogatási típusokat jelent. És ha belülről ilyen fémes cucc látszik, akkor lassan megdöglik az izzó...
Sziasztok!
Ismét kérdéssel fordulok a nagyérdemű társasághoz.
Ma sikerült végre eljutnom a fényszóróig az idomok leszerelése után. A fényszóróban levő izzón ami HS1 12V 35/35W , a végén azon a barnás bevonaton látszik egy sötétebb folt. Ez most az izzó közelgő végét jelentheti? Talán látszik a mellékelt képen. Annyit még kérdeznék, hogy mi a különbség a H1 és H4 illetve H7 izzók között?
Inkább kérdezek mint tudatlan maradjak.
Muszáj ezt mindenhova besz@rni?
Sziasztok!

Sportmotorra szeretnék oldalsó idomszetteket hasidommal. Tudtok olyan műanyagost, aki összelőné nekem a projektet? Amennyiben ez nem lehetséges, akkor esetleg kérnék néhány vállalat elérhetőségét, amely kivitelezné a tervemet.
Thor riasztó kinek van?Most kötöm be,csak kicsit elakadtam,nem egyértelmű a leírás
Thor-436
1-2 vezeték nem egyértelmű számomra/mármint hogy hova-mire kell kötni/
Akkor is van ha magad töltöd fel a savval.......6 hónap, de persze számla ellenében....
Az akkumulátorokra is van garancia. Általában 6 hónap, de csak abban az esetben ha az üzletben helyezik üzembe. Ki a fene vállal garanciát amit te magad mókerolsz otthon. Senki.
Bár lehet, a ratyi kínai akksira semmilyen gari nincsen, azt nem tudom, de a rendes akksikra van.
Köszönöm a tanácsokat, ötleteket. Ööö, azt az akkut csak a formája, mérete miatt tettem be. Akkor megveszem aztán majd üzembe helyezem saját magam. Ami a motorban volt 5 évet bírt ki csak tavaly csontra lemerült a feledékenységem miatt és már nem nagyon bírta szuflával az indításokat, főleg ha rövideket mentem vele. Meg egy akkus szakember kissé feljavította aztán utána már nem zárt tökéletesen a tetején a dugósor, könnyezett az akku utána és a hajtómű fedelére is ráfolyt amit meg is mart mire észrevettem. Ezért is kérdeztem hogy mennyire lehet biztonságosan otthoni környezetben lezárni a tetejét, még egyszer nem szeretnék ilyen meglepetésben részesülni.
a 4 éves yuasa még japán volt.....1-2 éve lett taiwan-i, ha megnézed a dobozát akkor csak az van ráírva, hogy yuasa corp. és más a márkanév, igaz hogy a banner is kínában készül mint mindegyik, de tavaly az bevált.....persze sajnos mindegyikben van rossz is bőven......
haver bannere 3 hónapot bírt...... nekem a yuasa 4 évesen is működik kissé csökkent módban, mondjuk az még talán nem kínai
Ha olyan helyen veszed ahol üzembe helyezve adják akkor csak annyi történik, hogy ők csinálják meg ugyanazt mint amit Te otthon is megtehetnél......nyugodtan vedd meg, lezáródik rendesen a kupaksor......azért ha teheted ne motobatt és hasonló kínaiakat vegyél hanem legalább yuasa-t(bár sajnos az is teljesen kínai lett ennek megfelelően minőségromlással) vagy inkább banner-t.....most azzal voltak jó tapasztalataim...
Jó reggelt!
Az iránt érdeklődnék, hogy ha olyan, úgynevezett gondozásmentes akkumulátort veszek amit nem helyeznek üzembe hanem nekem kell a mellékelt oldatot betöltenem akkor biztosan szivárgásmentesen le tudom zárni az akkumulátor tetejét? Illetve utána tölteni kell vagy mindjárt mehet a helyére? Vagy inkább olyan helyen vegyek ahol üzembehelyezett állapotban adják az akkumulátort?
Köszönöm ha válaszoltok.
Sziasztok!

Vas szelepekre cseréltem az LTR-450-es suzuki quadomban a titán szelepeket és szerintetek ki kellene cserélni a szeleprugókat is a súlykülönbség miatt? Hallottam már mástól, hogy ő nem cserélte ki és semmi baj nem lett belőle, igaz ez nem ez a típusú gép volt.
Üdv mindenkinek! Banyek olyan problémám van hogy tegnap motoroztam verettem neki Gondoltam ma is veretem neki, kitolom indítom had melegedjen a moci. Amikor hideg a motor akkor mindig le akar állni meg nincs egyenletes alapjárat, néha beszaggat, de ez nem probléma.
Viszont most jön a szomorú hír már meleg volt a motor és a dadogás és az hogy leakart fulladni még mindig volt. Itt már probléma van húztam egy pici gázt akkor is semmi, nem pörgőt ki és inkább leállt Én a gyertyára tippelek remélem az lesz,de fura hang jön a vezérléstől olyan mintha a szelep és a dugó csókolózott volna remélem tévedek erős kattogó hang
Sziasztok!
Lenne egy KRESZ el kapcsolatos kérdésem:
van egy 50cc s senda-m és szertnék utassal is menni ide-oda, de ugye ez tilos....
Milyen büntetéseket vonhat maga után ha elkap utassal a rendőr?
-van jogsim, meg biztosításom is rá
Szia!
Én Motul 300V-t használok a DRZ-be bár án 15W50 és nagyon meg vagyok vele elégedve Csak kicsit húzós..
470ccm 11kw-os forgalmi? Ezt hogy kapja meg a motor? Ha ujra műszakis lessz, hogyan tudom elintézni hogy ujra 11kw-ost kapjon(szerintem sehogy, főbbként mostmár...) Valaki irjon mert érdekelne ez a motor, de nemtudok mihez kedeni magamal... Link lent.

http://www.kepesmotor.hu/husab...
nemtudom hogy mijen az az olaj de a motul nem lehet rossz
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata a Motul 10w-40 300v-vel?
Köszi
Sziasztok! Olajcsere előtt állok:Tud valaki segíteni a választásban,mit érdemes megvenni. (2006-os cbr1000rr-be lenne) Köszi!
semmiben sincs lehetetlen
Köszönöm!
Remélem tényleg nem fogom ellehetetleníteni a helyzetem,ha egy ilyen gépet veszek.
Nagyon tetszenek,mind árban,mind teljesítményben ideális lenne.
Egyedül ettől tartottam.