Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Őt tudnám ajánlani:
http://hardverapro.hu/apro/eba...
Hali a Ebay.com-rol tud valaki rendelni?
ha igen kérem segítsen
Nógrádmegyéhez amien közel csak lehet....
Yamaha TT 350 ben milyen sűrűn érdemes olajat cserélni ha járatós és ha már be van járatva ?(léghűtéses)
Ááááá, hát ezen sem sikerült túl jól a km-óra visszatekerése... Miért jó amúgy visszatekerni, sosem értettem... Ki hiszi el, hogy huszonezer van egy tizenöt éves gépben?
Csak autópályán nem mehetsz segédmotorral.
lehet...mondjuk nagy bátorság kell hozzá, de nem tiltja semmi
autópályára azért ne menj
Segítség! Valaki megtudja mondani nekem, hogy segédmotorral lehet-e országúton közlekedni? Előre is köszi!
Szasztok !
1haverom szeretne valami 125-ös körüli motort venni de én nem értek annyira ezekhez a kis köbcentis motorokhoz. valami ilyesmiben gondolkodik : Aprilia RS extrema , Pegaso, CBR 125r valaki tud tanácsot adni hogy milyenek ezek a motorok es melyiket lenne érdemes venni? naggyabol olyan 1994-2000 koruliekre gondolt.

előre is köszi!
Vedd meg az enyémet. Nem fiatal, nem gyakori, de megbízható, és van hozzá alkatrész, akár polcról is. Átküldöm ha kell a teljes szervíztörténetét, meg kerek perec megmondom mire kell költeni most, nem nyúlsz mellé vele azt garantálom. Nem a vak szerencsének köszönhetem, hogy nem hagyott ott még sehol.. és vitt el 10 európai országba.

Alkudhatsz is kicsit

Ha elmenne, akkor valószínű egy honda cxet vennék.. és irány dél európa
Ezen a kilóméter állás vicces A kipufogó mintha el lenne kopva, nyilván ezért van fényezve. Külsőre szép
A 250es az megbízhatatlan volt, mindig volt valami nyűgje, néha lerobbant.. és 8 liter körül evett.. a srác beletett egy rakás pénzt, és soha nem volt 100 százalékos, pedig jó állapotú gépet vett. Meg azért sztem se nem kényelmes, se nem a hosszú élet titka ha egy motor 100nál 10 000ret forog, 120nál meg 12 000ret. a 16 szelep se éppen az olcsón fenntarthatóság felé viszi el a mérleg nyelvét..

A 400as banditot nem ismertem, mert amikor megismertem a volt tulaját már más gépe volt, de ő se nyilatkozott róla szuperlativuszokban, bár lényegesen kevesebb baj volt vele mint a 250-sel.

Az első motor legyen egyszerű mint a faék, főleg ha fiatal az ember és nincs eleresztve lével. Legyen megbízható, mert a sok apró hiba, mégha olcsón javítható is megkeserítheti az ember életét; és az sem árt ha sokat elmegy rajta egy szett normális gumi, meg fékbetét, hogy csak a sűrűbben cserélt alkatrészeket említsem.

Inkább motorozd el a pénzt mint hogy szervízben hagyd.

A kilométerállásokban meg ne bízz. Tulaj és állapot alapján dönts.
Én ezt néztem ki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_400-3726113

L
ehet róla tudni valamit?Elég régóta hirdetik.
tudod mit, kint az adatlapomon a cim
Jó eséllyel annyiért valami lepusztultabbat fogsz kapni, aztán ki tudja, viszont akkor lehet rá locsolni a pénzt, vagy hirdetni hogy az adott tipus szar. Ha gondolod olvasgass az enyém min ment át: blog
Üdvözletem :')
Szeretnék vásárolni egy kawasaki zxr 250-es motort.
Nem tud valaki egy normális állapotú eladót?
Vagy pedig, szerintetek érdemesebb lenne külföldről hozni be egyet?
Segítsetek!
400Ft körül szánnék rá.Mi volt a gond a Banditákkal?
akkor egyértelműen 4t.. plusz ha egyedüliként vagy túrázáskor 2t géppel, biztos hogy hátrazavarnak a sorban, mert büdös vagy , én legalábbis biztos azt tenném

Én se 250es, se 400as banditot nem vennék, volt egy-egy ismerősi körben, mindketten szívtak vele jó sokat..

Mennyi pénzt szánsz rá?

a kategoriában mind1 mit veszel, számolj legalább 25-30 forinttal egy kilométert, azzal nem lőhetsz nagyon mellé ( nem olcsó a motorozás)
Köszönöm a válaszokat!

Túrázgatni szeretnék vele,persze csak közelebbre,országon belül és meg szeretnék rajta tanulni biztosan motorozni,hogy ne rutin nélkül üljek egy 600-as vagy nagyobb motorra.
Használt autón csináltam egy gyors keresést. VFR, CBR, FZR-ból 5-6 db van fent. RF 10, ZZR 23, Bandit 12. Ez azért valamit elmond. Ami ritkább ahhoz feltételezhető hogy alkatrész is kevesebb van. Amikor én nézegettem bandit és ZZR volt képben, illetve RF. Mellesleg az RF klub elég összetartónak néz ki, magunkat meg nem dicsérem
A ZZR-nél ugye a 600as blokk van 400as henger+ hengerfejjel, ezen kivül szinte minden kompatibilis, ha kell alkatrész van akár komplett blokk is. Mellesleg nincs agyon bonyolitva, egyszerű mint a faék, de nagyszerűsége ebben rejlik. Az RFről kérdezz náluk, szerintem az is jó motor, a bandittal együtt. Nekem harmadik éve lesz meg idén nyáron, de még nem tudom kihasználni ezt sem, igaz ez lehet az én bénaságom Mellesleg eladni meg nem akarom, ha elérkezik az idő, kap egy 600as blokkot, mivel kompatibilis
Sziasztok

Debrecenben/Nyíregyházán nem tud valaki egy jó robogószervízt?
Külföldröl szeretnék behozni motort, nem tudnátok ajánlani valamilyen céget vagy weboldal?
D.i.D
Egyértelmű, 400-as belpiacos.
Olcsóbb fenntartani, és az alkatrésszel sem lesz gondod: ma már minden van hozzájuk. És olyan egyszerű modellekkel mint a Bandit, vagy a ZZR nem is tudsz nagyon melléfogni - csak vásárláskor vigyél magaddal egy szakit, aki jól ismeri a típust.
Mire akarod használni, és mennyit?
(Egy 250-400as, vagy akár nagyobb 25 kw-os 4t gép sztem sokal élvezetesebben ..és könnyebben vezethető mint egy 2t. )

Minél kihegyzettebb gépet veszel, annál valószínűbb hogy drágább fenntartani...