Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a tippet!
Egyelőre a karbit nem szedtem szét,majd talán holnap ha hidegen sehogy sem akar majd indulni.
A szuszogó teljesen jó,ezzel nincs baj.
Ma megelégedtem annyival hogy beindítottam és játszottam az állítócsavarral hátha sikerül belőni a dolgot,de nagyon hullámzik a dolog.
Ha az alapjáratot belövöm nagyjából megfelelőre,akkor amint húzok egyet a gázon utána nagyon visszaesik az alapjárat,vagy ha ezzel nincs gond,akkor néha felpörög,néha meg nagyon leeseik a fordulat anélkül hogy a gázhoz érnék.
Vicces:)
A mocin mikuni karburátor van,ilyennel még nem volt dolgom,a szivatón kívül egy csavar van rajta,gondolom ez a levegő állító csavar.
Szevasztok sracok!

Motorvasarlas elott allok, ezert kernem a segitsegeteket!2eve van jogsim nagymotorra, de a vizsga ota nem vezettem.Es elotte sem sosem.Eppen ezert neztem kezdo motort, honda nsr 125, es yamaha r125 ot.A kerdes hogy melyik?Amit neztem honda nsr 125 az 2003as, es 500 ezerbe kerul, de szervizkonyves, 16000km van benne, nagyon megkimelt.A yamaha r125 2008as ugyan, de 700ezerbe kerul, ami mar sztem sok azert egy kezdo motorra...nem tudom mi legyen.Nekem mind a ket motor nagyon tetszik, talan a yamaha kinezetre jobb, de a honda erosebb.Ha tudnatok esetleg segiteni a dontesben megkoszonnem.Tovabbi szep napot!
Vagy fals levegő, vagy szegény keverék !
Ilyen jelenség akkor szokott lenni, ha valami oknál fogva kevés benzint kap !Nézd át a tank -benzincsap -szuszogó- tűszelep stb..... ket !
Sziasztok!
Annyira nem vagyok tapasztalt motorszerelő,ezért szeretnék kérni némi segítséget,tippet,hogy a problémáimmal kapcsolatban tisztábban lássak:)
Hátha valaki tudja mi a gebasz...
Van egy krosszgépem(TM 80 mx),és ha sokat áll,mondjuk 2-3 hétig nem használom,szivató nélkül 15 rúgásra se indul csak néha felberreg és ennyi,szivatóval néha csak másodjára de általában elsőre indítható. Ha szépen lassan engedem vissza a szivatót nincs gond,azonban akár így akár simán indítom(régen szivatás nélkül is indult 1-2 rúgásra)sokáig feltűnően magas az alapjárata,és nagyon érzékenyen reagál a gázadásra,alig mozdítok egy kicsit a markolaton máris jócskán felpörög.
Viszont ha megyek egy 5-10 perces laza kört vele és bemelegszik utána teljesen normális minden,és leállítás,majd 20 perc szünet után újra gond nélkül egy rúgásra beindul.
Van egy olyan sejtésem hogy a dugó is kopott már...jól gondolom?
Meg a karbival lehet még valami,nem?
Régebben voltak olyan gondok hogy valószínűleg fars levegőt szívhatott a henger és a karbi közti csonkon,ami repedt volt már,és a membránnál se volt jó a tömítés,amint azt megoldottam,kicsit jobban húzott.
Köszi előre is,ha valaki tud valami diagnózist!
segittség!
van egy suzuki dr 600-asom és egy bizonyos fordulatol nem hajlandó menni normálissan,csak kb ugy és olyan érzés mind amikor egy 350-es jawanak az egyik hengeréröl lehuzod a gyertyapipát.
Kis fordulaton jó de küldeni akarod és elvész az erö.Ha valaki tud valami megoldást megköszönném.
Gyertyapipád cserélted?Ha zavarszürős okozhat meglepetéseket,de még a sima is ha letörik a gyertyacsatlakozó részéből egy darab és már ott is szikraként megy át-én már jártam igy,gyenge volt ,többször megállt nem tudtam miért-a pipával a gyertya próbálva testhez gyönyörű szikrát adott,de magába a pipába csak akkor néztem bele rendesen lámpával mikor már lecseréltem és utánna visszajött az erő a motorba.
Értem.Elmondom röviden mik voltak a tünetei.Amikor meg vettem 1 darabig jo volt csak fel kapcsoltam 1x a világirást nem akart ki pörögni,mint ha a power nem nyitott volna ki 4.-ik sebeség után mán nem is gyorsult csak "dadogot"és inestöl kezte eni a trafokat.
köszi!
hellosztok
Bár nem tudom milyen gyújtása van, de gyanítom hogyha sima CDI, akkor a fesszabályzónak nincs köze a gyújtáshoz. Két külön áramkör. Hülye kérdés: nem túl nagy hézaggal használod a gyújtógyertyát? Mert ha igen, akkor az átütheti belül a trafót. Persze ez csak tipp, mert nem látom a motort. A fesszabályzót meg ki lehet mérni. Mármint töltést tudsz rajta mérni. Meg ha rossz lenne, akkor jó eséllyel enné az izzókat is.
Sziasztok.
Egy nagyon fontos segitséget szeretnék kérni töletek!
Van egy cagiva freeciám és a gyujto trafot mindig tönkre teszi és mán nem gyözöm venni.Ilynekor mi lehet a baja?
Én arra tipelek hogy a feszültség szabályzo ment tönkre csak én nem értek hozzá:PTi szerintetek mi lehet a baja?
Köszi elöreis a segitségeteket
Sziasztok
szeretnék egykis segitséget kapni mert már bedepizek lassacskán
van egy suzuki dr 600-as mocim,a régi karbija hiányos volt és nem pörgött ki a motor rendessen.Én szereztem egy zsir uj ktm 600-ra való karbit mert dr-ét nem tudtam,de ezzel is ugyan az a jelenség!
Nem pörög csak negyed gázon,padlón mekeg.Mit csináljak?
Gyujcsam fel? A karbi amit rátettem az egy MIKUNI 41mm f/s tipusu karbi jonak kéne lenni rá szerintem.SEGITSÉGET TANÁCSOKAT ELÖRE IS KÖSZÖNÖM!
sziasztok a hozzáértőkhöz lenne egy kérdésem vettem nemrég egy régi zipet ami nem indult szikra nem volt cdi csere és jó lett hengert leszedtem dugó kotyogott elvittem furatni felraktam és így sem indul az üzemanyag nem jut el a hengerbe membrán jó karbi jó én főtengőszimeringre gyanaxom mi a véleményetek? ja mégegy abszurdum ha a hengerbe benyót nyomok akkor sem pöffen kicsit már kezd tele lenni vele a tököm segitsen valaki akinek van ezirányú tapasztalata köszi
Sziasztok!

Tud valaki segíteni abban, hogy papírral nem rendelkező (csak adásvételivel) Pannonia lepapírozható?
Veterán vizsgáztatás hogy működik? (OT)

Előre is köszi a segítséget!
dt80 keresek trafot+gyujtás tekercset 92-es kőrúli a gépem vizhütéses. Vagy valami hasonloévjáratu donor is érdekel,.Előreis kőszi helósztok
Szia!Majd nézz át a Kymco forumba itt a Sportmotoron,ott egy társ most vett egy B&w-t,tud róla többet referálni.És ott szinte mindig fenn vagyunk,ha valami érdekel még..
Köszi szépen sokat segiettél használtautón néztem kymco Bet&wint 2-ö van egyik 50es--145.000ft másik 250es az 350.000

Tetszenek kymcok ,de Bet&win nagyon bejön nyüjtögetem pénzt és majd meg lesz ,ha tudsz más oldat ahol lenen elado Bet&win olcson 100-120.000ft-ért ird meg Köszi szépen !Pl:Vaterán köröl nézek !
Sok szerencsét !
hali igazad lett a karbival volt gond vagyis még van is.
van neki egy gyorsitto része abbol hiányzik a rugo meg egy kis dugó,csak a rud van meg.
És igy mikor ráhuzom padlora nam spricceli neki az anyagot.
No de talán hétvégén már lessz egy másik karbim és akkor bikicsunáj lessz.
Nincs mit!
Ha veszel akkor feltétlenül vigyél magaddal hozzáértőt megnézni,lehetőleg minél többet meg kell nézni mielőtt döntesz.Sok eladó van,ráérsz!
Jó vételt kivánok!
köszi szépen a hozzászólást soakt segitettél amit küldtél link Bet&Win tetszik az a motor meg erős megy 75km nekem az elég mint is jó gép de már kicsi lett nekem és nagyob testüt szeretnék !Köszi mégegyszer !
Szia!
A Kymco topikba olvass bele néha.Nekem is van kettő Kymcom is mindkettő ZX Fever.,mert jól bevált.Egyik városra van csinálva,másik turázni.
Nálad Több gond is van!
Sok az ára!Gondolom nem féléves motor.
60 után nem fog menni 100 al max 70-75-tel,ha a fojtásokat kiveszik(lehet már nincs is benn)!?De akkor még egy sportkipufogót kell rá tenned!
A fogyasztása nem lesz kisebb mint a Mintnek!A 2T k már ilyenek!
Ezekután:
Tartsd meg a Mintet és Apukádnak vegyetek rendes nagytestűt-.Ennyi pénzért már nagytestűt is kapni,azok erősebbek,pld a B&W ,stb.
Pld Itt van:http://www.kepesmotor.hu/kymco...
Ezek tuning nélkül is elmennek 75 km el.Barátom Grand Dinkje is max 75 kmh val megy.De az bőven elég és az utak amilyenek?!
És azt aztán Te is hajthatod! ,
.
Akkura ampermérőt tegyél álló helyzetben, és nézd meg mennyi a riasztó, vagy egyáltalán a motor áramfelvétele.
Tökéletes!