Kellene nekem egy ügyes kipufogós Budapesten aki megnézné/meghallgatná a dobomat, mert mostanában mintha hangosabb lenne mint régebben. Az a gond, hogy kezdi zavarni a környezetemet is. Arra gyanakszok, hogy újra kell tömni. Szóval olyan kéne aki ügyesen dolgozik és szükség esetén pikk-pakk újra is tömné vmi. tartós anyaggal.
Most vetétek,a motort.
Miért nem kérdezeitek meg volt gazdáját,most már a zsebébe van a lóvé.Hátha közlékenyeb lessz.
Ha tényleg nem értetek hozzá,(volt vs amper),akkor tényleg vigyétek szereőhöz,mert nagyon el szálhat a motorban minden.
holnap veszek bele két ujat,de még nem néztem meg.
indulni indul könyen,de a gázzal játszani kell hogy gyorsuljon,elkell találni azt a pontot ahol jól megy és ez olyan negyed gáz környékén lehet.Ha oda rántom neki csak morog de nem történi semmi.
Havernak ilyen van, bár az 4 ütemű. Az ő állítása szerint a motorjával nincs gond. A múltkor besza....t a gyújtáselektronikája, és egy új gyári helyett az általam tervezett/épített került bele. A tulaj állítása szerint azóta sokkal jobban ki lehet pörgetni, és jobban is húz. Viszont amit mondott, hogy az idomjai irtó sza..., és gyenge anyagból vannak. Sikerült vele elesnie, és pár idom szó szerint szétrobbant az ütéstől. Gondolom a "jó" anyagminőség...
köszönöm remélem igazad lessz.
és kipörög a kicsike mert igy csak 80-ig hajlandó menni ráhuzom padlóra inkább lessul és mikor visszaengedem meg durranik.
Akinek Kymco tipusú motorja van az irja le adatokat jó motor-e mert hallotam jót is rosszat is Kymco márkáról ,pontosan Kymco Cobra tipusu motor nem hallotam jó-e van e valami hiba ,elöszokot jönni pl :x-km után ..stb !Elöre is köszi
Hello olyan lehetőségem adodott hogy elsö motoromat eladva tujaldonomba kerüln egy Kymco Combra nagy testü robogó .Kérdés megéri-e vétel jó e motor anynit tudok róla hogy szükre szinü 60km viszi ,de ha folytást kivezsük 90-100km és vinné akitöl venném 100.000ft oda adná ! Az én motorom ami jeleleg meg van Yamaha mint ez az elsö motorom , szivemhez nött eddig 5 éve meg van és nagyob hiba nem volt vele ,csaka meghajtás szarakodik nem méri a km-t ,de motorikussan kitunő télen -10 fokba szivatoval 2-3 rugásra indul !
2 kérdésem megtartsam-e Yamahát vagy nagyobb motor ,szivem szerintem yamahát megtartanám pl:apámnak és Kymcot meg megvenném ,(apámnak van egy Honda robogója asszem pal de kb 40-50.000 ér ahoz még kéne 50.000ft )
Tudom hogy feljödni kell robogó után max simson utána 250-es és ugy fejlebb !
Várom a válaszokat elöre is köszönöm ,szoktam nézni adatlapokat aki igazi motorom a legelsö motorját em nagyon akarja eladni szivéhez nött ezért nehéz nekem ez , megbánni azért nem fogo szerintem mert Kymco is jómotor márka és folytát kilehet venni akkor 100km az nagy különség ha 60km helyett meg azért még fogyasztásba kicsit keveset fogyazsta kymco ha nem full gázon mész hosszab uton ,robogom 40-50km szakaszon megeszeik 1-1,5 litert full gázon 60km megyek !
sziasztok van egy suzuki dr 600-asom és csak félgázon hajlandó pörögni,ha ráhuzom padlóra inkább durrog és mekeg nem huz,szoval jobban megy ha egyel feljebb kapcsolok nem érdemes huzatni.Ha tudtok segitteni nagyon megköszönném
K3- as sv 650 -esem van van benne egy riazstó is.A régebbi akkum tönkre ment vettem egy újjat.De most is 4-5 nap után lemerül vagy ezt csinálja:ha lefulasztom egyszerüen lemerül...Most lekötöttem a riasztót mert azt mértem h folyamatos az áram felvétele.Most várok és figyelek.Kérem aki tud segitsen:mi lehet?Köszi!
A 9 amperórás akku max. töltőárama,zselés akku esetén, 0, 6-0,7Ampére! Keveritek a V oltot az A mperrel.. ha viszont szerencsétek van akkor a csatlakozókat széthúzni, kontakt sprével lekezelni, és összedugni. esetleg végképp megpusztult a fesz.szabályzó, és 0 V-ot ad le.Remélhetőleg a generátort nem égette le. Imához !
Hallgass a többiekre ! nem tudom miért nem mentek szakemberhez ! Most , hogy a generátor a rossz fesz.szabályzó miatt, azt hiszem 17,6 V-al töltött, illetve ennyi ment a motor elektromos hálózatára, reménykedjetek, ha nem nyírt ki mindent ! -akku , gyújtás elektronika, izzók, visszajelzők, stb- Az autóvillanyszerelő pedig lett volna 2000Ft-ba?
Amperral? Azt hogy mérted ki? Lakatfogós műszerrel? Mert a sima műszerek 10 A-ig mérnek áramot (sorba kötve!).
Ha meg kevered a V-ot az A-rrel inkább vidd szerelőhöz. A 17,6 V k. sok. Az új akksit is ki fogod nyírni. Kb. 14 volt felett megindul a H2-gáz termelés a cellákban, amit a mai zárt, gondozásmentes akksik nem viselnek el.
Én a motorom elektronikáját sem kockáztatnám. (Nem tudom mi a felső fesz. határ amit kibírnak.)
A segítségetekek szeretném kérni.
Szerdán vásároltunk öcsémnek egy gsx-r 600 k3-as mocit.
Yoshimura generátor volt benne, és nem volt elég töltés c sak ha pörgette az ember. Első este fótig jutott vele, ott fogta és leállt.
Másnap vissza lett tetetve a gyári generátor, amin töltött is 17.6 amperral. Azt hittök, minden szép és jó, de csak lánchíd lábáig jutott vele. Valszeg zárlatos lett az aksi, vagy a fene se tudja.
Tegnap kapott egy zsír új 9A-os banner akut. minden szép és jó volt, azt hittük az akku szórakozoztt velünk.
De! Ma vácon megint produkálta a hibát, miszerint fogta, és elment a műszeregység, és leálllt a gép. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond? Én személy szerint, még a fesszab-ra gondolok.....
Előre is köszönjük.
Üdv:Toma
Miért nem kérdezeitek meg volt gazdáját,most már a zsebébe van a lóvé.Hátha közlékenyeb lessz.
Ha tényleg nem értetek hozzá,(volt vs amper),akkor tényleg vigyétek szereőhöz,mert nagyon el szálhat a motorban minden.
indulni indul könyen,de a gázzal játszani kell hogy gyorsuljon,elkell találni azt a pontot ahol jól megy és ez olyan negyed gáz környékén lehet.Ha oda rántom neki csak morog de nem történi semmi.
és kipörög a kicsike mert igy csak 80-ig hajlandó menni ráhuzom padlóra inkább lessul és mikor visszaengedem meg durranik.
2 kérdésem megtartsam-e Yamahát vagy nagyobb motor ,szivem szerintem yamahát megtartanám pl:apámnak és Kymcot meg megvenném ,(apámnak van egy Honda robogója asszem pal de kb 40-50.000 ér ahoz még kéne 50.000ft )
Tudom hogy feljödni kell robogó után max simson utána 250-es és ugy fejlebb !
Várom a válaszokat elöre is köszönöm ,szoktam nézni adatlapokat aki igazi motorom a legelsö motorját em nagyon akarja eladni szivéhez nött ezért nehéz nekem ez , megbánni azért nem fogo szerintem mert Kymco is jómotor márka és folytát kilehet venni akkor 100km az nagy különség ha 60km helyett meg azért még fogyasztásba kicsit keveset fogyazsta kymco ha nem full gázon mész hosszab uton ,robogom 40-50km szakaszon megeszeik 1-1,5 litert full gázon 60km megyek !
Azt mondta a mester, a töltés jó.
Ha meg kevered a V-ot az A-rrel inkább vidd szerelőhöz. A 17,6 V k. sok. Az új akksit is ki fogod nyírni. Kb. 14 volt felett megindul a H2-gáz termelés a cellákban, amit a mai zárt, gondozásmentes akksik nem viselnek el.
Én a motorom elektronikáját sem kockáztatnám. (Nem tudom mi a felső fesz. határ amit kibírnak.)
A segítségetekek szeretném kérni.
Szerdán vásároltunk öcsémnek egy gsx-r 600 k3-as mocit.
Yoshimura generátor volt benne, és nem volt elég töltés c sak ha pörgette az ember. Első este fótig jutott vele, ott fogta és leállt.
Másnap vissza lett tetetve a gyári generátor, amin töltött is 17.6 amperral. Azt hittök, minden szép és jó, de csak lánchíd lábáig jutott vele. Valszeg zárlatos lett az aksi, vagy a fene se tudja.
Tegnap kapott egy zsír új 9A-os banner akut. minden szép és jó volt, azt hittük az akku szórakozoztt velünk.
De! Ma vácon megint produkálta a hibát, miszerint fogta, és elment a műszeregység, és leálllt a gép. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond? Én személy szerint, még a fesszab-ra gondolok.....
Előre is köszönjük.
Üdv:Toma