Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na ja a tartály a gyenge pont
kombi az astra a pótkerék helyén van aztán szegény kerék mindig vándorol a kocsiban
Az nem rossz... akkor már csak a tartály marad, mint hátrány...

Bár nekem a régi tipóm (1.9 Tds) 6 körül elmegy kicsi várossal, és kedvező áron tankolom... és szintén jól gyorsul 160 fölé is
fene tudja én nem érzem gyengének, aztán 8 litert eszik az f astra kicsi várossal
full város meg 10 felé
szerintem nem sok, aztán 160ig simán gyorsul
Azzal is jártam sokat. Viszont abból több kell és gyengébb tőle a vas... nem teccett... azért is váltottam turbódízelre... viszont már ahhoz is nehéz jó áron hajtóanyagot szerezni. Ez a bioethanol kedvezőnek tűnik, de nem értem, akkor miért nem harapnak rá
nem jártam utánna, én 170ft-os gázzal járok
Aszongyák, ha beszereled az átalakítót, kizárólag azzal is megy (a benzines)
felesbe elmegy minden gép vele
többit nem tudom
Urak! Tud valaki esetleg bioethanollal kapcsolatban tapasztalatot? Állítólag olyan 200 Ft/lityibe kerül az anyag, 30-40 ezer körül van az átalakító szett injektoros motorhoz (szgk), és erősebb is lesz a vas tőle. Akkor meg hol a hiba, hogy alig hallani róla? Olajmultik lobbiznak ellene?
Mind a kettő sportlégszűrőket gyárt. Amúgy sztem semmi kül...
Értem köszike a segítséget.
Egy szervizben nem sok pénzért felrakják, ha még nem csináltatok ilyet talán érdemes lenne mivel célszerszám vagy igen jó kézügyesség is kell hozzá.
Sziasztok.Szeretnék egy csepp segítséget kérni:
megvettem a komlett láncszettem és nem tom hogy hogyan kell felrakni,illetve fejbe tudom csak szeretném látni is valamien két illetve hanganyag formályába.Nem tudnátok nekem segíteni ebben mert olvasni már elolvastam vagy száz oldalt de szeretném látni is hogy hogy kell mielőtt havert rászabadítom.
Segítségetek előre is köszönöm.
Barátod a gugli ! Ne légy má lusta.
Üdv olyan problémám van, hogy van egy stabil blokkom nincs szikra rajt
az egész Mitsubishi gyújtás 1tekrcsböl egy kondiból megszakítóból áll a forgórészben 4 mágnes. és az a baj vele h elvesztette az erejét a mágnes
egynek semmi ereje kettőnek alig alig, az egyiken marad rajt az alátét csak! Ezen ki tudna segíteni? vagy házilag is megoldható?
BMC és a K&N sportszütyi közt mi a külömbség a nevekün kívül mert találtam róluk cifra dolgokat. Valakinek valami hoszabb tapasztalat vmeikkel kapcsolatban ?
Sziasztok.. segitseget kernek,vennek egy hasznalt motrot elso moci szuzuki gs 500 e 94 es ,arban turheto de kivancsi lennek mennyi lenne hozza az uj dugok, gyuru, es egyebek teljes generalhoz ,hogy megis mennyi lenne ha befurdok vele ?Kerestem honalpot de ezek arait nem talaltam nincs otletem .Ha tudtok kuldjetek honlap cimet vagy ar listat vagy csak par arat hogy megis mennyibe lehetnek ezek a cucok,mindennek nagyon orulnek.Jah vezermulanc mennyi ideig hasznalhato ,mik a tunetek a cserere szorul vagy honann lehet rajonni hogy mar nincs sok neki?A km oraja butykolt nem lehet utana menni ,szerviz konyv meg nincs.
Jogászt,ügyvédet, keresek kereskedés kontra vevő kártérítési ügyben S.O.S.
Valaki még tudna adni tippeket? Annyira nem jön be a gsr (a sportmotorok híve lettem/vagyok...) De azért kössz szépen a gyors válaszod!
jaja az..
CDI gyújtás, ha jól sejtem
leginkább sehogy. Venned kéne egy a blokkhoz valót.
a blokk 70cm3
a motorblokk ami benne van az egy 3KJ yamaha blokk!
és a váz egy MBK 125-ös!
és a vázon ez a feszültségszabályzó van! és két vezeték jön fel a motorból! hogy lehetne megoldani hogy jól működjön?:)
egy motortípus nem ártana Hozzá való alkatrész?
Sziasztok!
lenne egy kis gondom van egy ilyen feszültségszabályzóm.. amit beszeretnék kötni a motorba a blokkból kijön 2 vezeték.. amire a feszültségszabályzót lehet kötni! a képen látható alkatrészről lenne szó!