Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát itt elég sok körülmény van. azt a 2x 50km-et pontosan ugyan abban sebességben és stílusban kéne lemennem.
Tudod-e ellenőrizni, mennyi olaj fogy? Teletöltöd,majd mész 50 km-t és megnézed mennyit kellett utána tölteni. Majd számolsz mennyi benzin fogyott, mennyi olajhoz. Besülni nem fog.
Nincs, a pumpa meg elektronikus így gondolom, hogy a 3mm-es csövekhez van beállítva gyárilag
ha belegondolunk a dolgokba:
3mmes csövön 1 liter olajat ki lehet nyomni gyorsan, max 2 óra.
ennyit meg nem nyom a gép........
a karbiban az a csonk amire a csövet húzod a másik felén esetleg nincs szűkítés?
AZ jó kérdés, hogy van e benne, de szerintem van mert mindennel tele van mindent az elektronika vezérel...
Már 1x kikötöttem, karbicsere meg minden volt de nem jött össze, mert a számítógép letiltott nagy csomó dolgot, így értelmetlen lett volna. Csak a pénztárcám bánta. Mikuni TMX38-al. Meg a régi karbit is eladtam, így vehettem egy másikat.
Elméletileg, ha nyomásszabályzó nincs beépítve,akkor amennyivel szűkebb a keresztmetszet annyival nagyobb nyomást állít elő, és a mennyiség állandó.De a gépet nem ismerem.
kösd ki a faszba:D
Akkor inkább maradok a gyári méretnél, nem kockáztatok, hogy megszoruljon...de teszem azt a pumpa állandó olajmennyiséget nyom ki akkor a kisebb keresztmetszetű csőben nem csak hosszabb lesz az az olaj amit nyom ki? Nem tudom mennyire volt érthető.
Elképzelhető!
ez akkor igaz ha teljes kapacitásra van tervezve, ami lehet így is van
az eddigi 2t motorjaimon alig folyt az olaj azok elbírtak volna kisebb csövet is
"Minden cigány a maga lovát dícséri", vegyél Hondát !
16%-al kisebb a keresztmetszete,azonos nyomáson ennyivel kevesebb olaj fog átmenni rajta.Pl mintha 25-ös keverék helyett 30-assal járnál. Döntsd el.
Üdv!
2010ben tervezek nyolcadliteres motort venni, mindenféleképpen 2 üteműt, és olyanban szeretnék segítséget kérni hogy melyik márkát/típust környékezzem meg, merre orientálódjak?
Legjobban a 2006 után gyártott Aprilia RSek tetszenek, de túlontúl drágák, és ár/érték arányuk rendkívül alacsony.
Szóval esetleg valaki megtudná mondani, melyik nyolcados szúnyog a legmegbízgatóbb(tudom hogy a dupla ütem nem a megbízhatóságáról híres, de vigyázni fogok rá, a 4ütem meg nekem gyengusz, mivel anyagi okok miatt valószinűtlen, hogy magasabb lökettérfogattal lesz még dolgom....), mégis legerősebb? Cagiva, régi Apriliák, Derbik stb..?

Előre is köszönöm a segítséget;)
Olyan kérdésem lenne, hogy vettem egy olajcsövet, de az átmérője nem teljesen a gyári. A gyári 3mm belső átmérőjű, amit vettem pedig 2,5mm. A karburátorra fel tudom tenni, mert nyúlik annyit, de nem tudom, hogy így kevesebb olajat kap e. Elektronikus olajpumpás a motor. Valaki hozzáértő megmondhatná hogy jó e vagy nem
Az emelőszemes praktikusabb, mert fix pozíciója van neki, még a gumitalpassal nem mindig ugyanoda támasztasz alá...
De elárulom a frankót. Nekem volt hozzá mind a 2 fej, és cserélhető...
Sziasztok!

most akarok venni emelőt,és az érdekelne hogy melyik jobb az emelőszemes vagy a gumis,vagy tök mindegy?
választ előre is köszi
kompresszió van? ha nincs akkor keservesen indul
melyik vezetéket méred? a 2- sárga a vill
Tyűha, ez ilyen egyértelmű?
hello vasreszelék van a lendkeréknél és a jeladó tekercsnél és bezavar az előgyujtásnak
sziasztok nekem van egy 250 es 4 ütemü crossom 2éves nem volt versenyezve és ritkán használt. nekem az lenne a kérdésem hogy miért rug vissza és miért indul olyan kurva nehezen amikor nem lehet állítani a gyújtásán. jo lenne ha segítenétek mert eltöri a bokámat
Jó napot mindenkinek. Olyan ember keresnék aki ért a motoplat gyújtáshoz, olyan problémám lépett fel vele hogy nem akar világítani(most vettem), de mérni tudok a tekercseken olyan 80-90voltokat terhelés nélkül de ha rárakom az izzót semmi nem történik. MI lehet a probléma?
okés, köszönöm szépen, holnap elugrok veszek 2db 3amperes diódát, addig meg marad a helyzetjelzőn, a többit meg beiktatom ma:)
az index relével nincs dolgod, kösd a jobb és bal index +ra a riasztó kimenetét a diódákon keresztül