sziasztok ! az lenne a problémám hogy amikor sárba vagy vízbe megyek és sokszor átmegyek rajta akkor olyan a motorom mindha le akarla állni és ha húzom neki a gázt bőg ! de ha várok 2percet akkor utána már jó!
mi lehet a baja és mit lehetne vele csinálni
egy Aprillia Fantic motorom van!
előre is köszönöm a válaszokat
Sziasztok nekem egy Suzuki Ts 125 van régi és volna vele egy kis gond ha valaki tud segítenk kérlek írj: gulyi98@freemail.hu
Nos a gondom az lenne hogy a szokásos inditást végeztem volna mikor nem indult megnéztem a gyertyát de nem aott szikrát és nem volt semmi baja a gyergyának hogy ienkor minek leet baja?
Trafó v kábel v esetleg a tekercs
Az én AGV-m elég jó, bár alája egy kicsit befúj a szél de az nyáron még jóljön a melegbe, hidegbe már nemannyira.
Egy bajom van vele hogy hidegbe a lecsukott plexi bepárásodik ezért legalább 50-60km/h-val kell menni hogy jóll lássak.
Hameg felnyitom a plexit az 1. kattanásig ami kb. 3cm akkor pont a szemembe fuj a szél.
Olvastam a bukó teszteknél hogy sokaknak leesett a tömíttő szivacs.
Az enyémről még semmi nem hiányzik pedig már majdnem 2 éves.
Egyépként az arcpárnákat ki tudtam venni már száradnak de a közepét nem.
Az lehet hogy bele van ragasztva.
Szia, nekem agv airtech sisakom van, nyugodtan húzd meg a bélést mert ilyen kis bepattintós cuccok fogják össze, ami az áladat védi két oldalt annak az elülső részét húzd mert a hátulja csak be van akasztva. Sztem a tiéd is olyan mint az enyém. Ami meg felül van az ilyen kis műanyag fülekkel van összevarba és azok vannak betologatva egy két helyre, óvatosan csinálod rájössz! és milyen az AGV? Mert az anyém elég sz*r! Vagyis sokkal többet vártam tőle! Na üdv
Sziasztok!
Nekem egy AGV GP1 sisakom van.
Ki akarom venni a béllését azért hogy kimossam, de nem tudom hogyan jön ki. Széttépni nem akarom.
Aki tudja hogy lehet kivenni az irjon vissza.
Előre is kösz.
Olajfoltok,
csörgés(szelep,vezérműlánc),
kotyogó
kardánkihajtás,
csúszik-e a kuplung,
veszi-e rendesen a fokozatokat a váltó,
törésnyomok(volt-e újrafényezve),
fékek(tárcsa,betét),telók(felüt-e
,telószimmering),váz(egyenesfutás).
Kb. ezekre figyelj.
Értem én, de hát itt a környéken nem nagyon találtam... mondjuk 100 km-t meg nem utaztathatom a családot, a szerelőt, meg egyebek, aztán lehet, hogy még csak arra sem érdemes, hogy megnézzem... nem azt várom, hogy azt megmond, hogy melyiket vegyem meg, csak azt, hogy kb. melyikre ne fecséreljek időt, hogy oda utazzak, és megnézzem....
Olyan ez mint ha orvostól kérnél telefonon diagnózist,az nem az igazi.
Szerelőt mindenképpen vigyél magaddal,élőben kell látnia és hallania egy szakinak.
Ez már egy fél siker, hogy legalább tudom mit ne keressek. Azonban egy szak avatatlan szem onile hogy állapítsa meg, hogy mi számít jó állapotúnak? Esetleg privátban (pl. email) nem tudnál segíteni nekem?
Szeretnék venni egy használt chopper motort kb 500 000 Ft-ig, de ez lenne az első motorom, és nem is igazán ismerem a márkákat, még a jogsit sem intéztem. Igazából csak keveset használnám, ezért is nem szeretnék túl sokat költeni rá.
Eddig a yamaha viragot (kb 1990-esek), és a Futong FT 150-es (2004-es) motorokat néztem ki, de az utóbbiról csak rosszakat olvastam...(kínai?)
Néztem virago-t 54 000 km-el... (az nem számít soknak?) de ugyanolyan időset 17000 km-el is találtam, csak az 100 000 Ft-al drágább. Csak a km miatt megéri ennyivel többet kiadnom érte? Vagy ha nem is akarom olyan sokat használni, akkor az 54000 km-es is oké.
Valószínűleg nagyon laikus és naiv kérdések ezek, de nekem fontos lenne tudnom, nem szeretném, hogy átvágjanak!
ui.: bármilyen hasznos információt szívesen várok ami a vásárlással kapocslatos!
hello.. 16 éves fiu vagyok és az lenne a gondom hogy van egy 207 es babettám szeretek vele menegetni.. csak ő nem :D
1 linket szeretnék kérni arrol hogyan tegyem vissza a helyükre az üzem mód váltonak ( motor- bicikli válto) csapágy gyolyóit
köszönöm..
mi lehet a baja és mit lehetne vele csinálni
egy Aprillia Fantic motorom van!
előre is köszönöm a válaszokat
Nos a gondom az lenne hogy a szokásos inditást végeztem volna mikor nem indult megnéztem a gyertyát de nem aott szikrát és nem volt semmi baja a gyergyának hogy ienkor minek leet baja?
Trafó v kábel v esetleg a tekercs
Egy bajom van vele hogy hidegbe a lecsukott plexi bepárásodik ezért legalább 50-60km/h-val kell menni hogy jóll lássak.
Hameg felnyitom a plexit az 1. kattanásig ami kb. 3cm akkor pont a szemembe fuj a szél.
Olvastam a bukó teszteknél hogy sokaknak leesett a tömíttő szivacs.
Az enyémről még semmi nem hiányzik pedig már majdnem 2 éves.
Egyépként az arcpárnákat ki tudtam venni már száradnak de a közepét nem.
Az lehet hogy bele van ragasztva.
Nekem egy AGV GP1 sisakom van.
Ki akarom venni a béllését azért hogy kimossam, de nem tudom hogyan jön ki. Széttépni nem akarom.
Aki tudja hogy lehet kivenni az irjon vissza.
Előre is kösz.
csörgés(szelep,vezérműlánc),
kotyogó
kardánkihajtás,
csúszik-e a kuplung,
veszi-e rendesen a fokozatokat a váltó,
törésnyomok(volt-e újrafényezve),
fékek(tárcsa,betét),telók(felüt-e
,telószimmering),váz(egyenesfutás).
Kb. ezekre figyelj.
Szerelőt mindenképpen vigyél magaddal,élőben kell látnia és hallania egy szakinak.
Keress egy normális állapotú XV535-öst.Az megbízható,könnyen vezethető,és jó értelemben igénytelen(kardán,léghűtés).
Szeretnék venni egy használt chopper motort kb 500 000 Ft-ig, de ez lenne az első motorom, és nem is igazán ismerem a márkákat, még a jogsit sem intéztem. Igazából csak keveset használnám, ezért is nem szeretnék túl sokat költeni rá.
Eddig a yamaha viragot (kb 1990-esek), és a Futong FT 150-es (2004-es) motorokat néztem ki, de az utóbbiról csak rosszakat olvastam...(kínai?)
Néztem virago-t 54 000 km-el... (az nem számít soknak?) de ugyanolyan időset 17000 km-el is találtam, csak az 100 000 Ft-al drágább. Csak a km miatt megéri ennyivel többet kiadnom érte? Vagy ha nem is akarom olyan sokat használni, akkor az 54000 km-es is oké.
Valószínűleg nagyon laikus és naiv kérdések ezek, de nekem fontos lenne tudnom, nem szeretném, hogy átvágjanak!
ui.: bármilyen hasznos információt szívesen várok ami a vásárlással kapocslatos!
Előre is köszi: Emy
1 linket szeretnék kérni arrol hogyan tegyem vissza a helyükre az üzem mód váltonak ( motor- bicikli válto) csapágy gyolyóit
köszönöm..