generálozok egy "ruszki" biciglit
mondjuk ez annyiból áll, hogy megtakarítom a csapágyazását mert olyan a zsír benne hogy törik......
hátsó agynál valamit elqrhattam mert:
1-
nem egyből hajtja a kereket hanem tesz a pedál egy fél fordulatot és úgy hajtja, nem szalajt , de ha menet közben is egy pillanatra nem tekerem akkor ismét minimum fél fordulat kell hogy elkapja
2-
menet közben ha leveszem a lábam a pedálról hajtja a kerék a pedált, nem erősen de hajtja, ez sem szokványos
3-
ha hátrafelé tolom kissé "bekontráz" nem teljesen lehet tolni de nehéz....
szóval ha van itt valami bicigli szervízember világosítson fel mert ez valahogy kimaradt az eddigi életemből
Kipufogót is csak bontottan lehet vagy az eredetit rendbehozni!Mi példál ikiégettük aztán elvittük krómozóhoz!Esetleg még csináltatsz az eredetihez hasonlót! Sajna ritka minden hozzá!Utánnaérdeklődök a gépkönyvnek lefénymásoljuk vagy valamit kitalálok aztán majd szólok hogy mit hogy sikerült intéznem!
kössz a tanácsot!
a gépkönyv mindenképp érdekelne!
kipufogót még lehet rá kapni újat?
gondoltam hogy nem lesz egyszerü a dolog de majd idövel csak összejön!
heló!
Nagyapámnak is egy 1971es Jawa 250ese van!
Annyit tudok neked tanácsolni hogy szerezzetek hozzá egy gépkönyvet és méret alapján keresgéljetek!Az öreg már felújította de sok ideig eltartott mire be tudott mindent szerezni!Gyújtáskapcsolóval kapcsolatban annyit tudok tanácsolni hogy keressetk egy bontásban lévőt és vegyetek onnan!Eredetit lehetetlen szerezni hozzá sajna!Magyar Bazár nagyon jó lelőhejnek bizonyult nekünk!Gépkönyvet is onnan szereztünk póstai úton!Sok sikert hozzá ! Gyönyörű gép az biztos! Másik ötlet alkatrésszel kapcsolatban hogy egy jó öreg szaki kell aki még ilyenen kezdte és ebben biztos segíteni tud! Ha van kérdésed vagy kéne segítség talán még a gépkönyvben is tudok neked segíteni !Üdv
Szia, gondolkozz el, én egyszer belevágtam egy hasonlóba, 10-20 berúgás uátn beindult a motor majd elindulás után 50- 100 m-re leált, megint rugdusás, tologatás beindult leált. ez egy cross volt, szépen járt a motorja ameddig járt. kívülről szép volt, úgyhogy belevágtam, kiderült hogy a gyorsleállítóból ki volt szakadva az egyik vezeték és szinte folyamatosan testelt amiatt nem volt szikra. a javítás otthon 30 percbe sem került mert egyből rájöttünk haverokkal, viszon fogtam rajta 80 ezret.
Tehát ha jól megy, minden rendben van csak annyi a gáz, hogy nincs töltés, kívülről szép és sokkal olcsóbban adja mint amúgy, akkor lehet érdemes belevágni, amúgy nem! na jó gondolkozást!
Sziasztok!
szeretnék tanácsot kérni ha lenne valaki aki segít nagyon megköszönném! a következőröl lenne szó:
mtt állok és kinéztem magamnak egy aprila af1 sintezit.
a probléma az hogy van egy olyan hibája amit nem tudom mennyi lenne javítani és én meg tudnám e csinálni!valamennyire értek hozzá de csak alap szinten!
-a hibája: az akumlátor egy óra alatt lemerül valamiért a motor nem tölti vissza, a benzinszintjelzó és a fordulatszámmérő+ a hőfomérő nem működik! a tulaj állítása szerint azóta nem jó amióta felújították a motort és valószínű hogy rosszul lett bekötve valami!
minden választ és ötletet örömmel fogadok! előre is köszönök!
megérné megvenni vagy hadjam?
sziasztok!
segitségre lenne szükségem!
egy barátom vásárolt nemrégiben egy jawa 250 1970 es évek beli kiadás( pontosan nem tudom)
alkatrészt szeretnénk hozzá vásárolni de nem nagyon találtam még sehol!
gyújtáskapcsolo,szilentek, meg minden ami kopó,csereszabatos alkatrész!
ha valaki meg tudna dobni egy cimmel nagyon megköszönném!
üdv:komi
Azért halgassa meg valaki, aki jobban hozzáértő, 9000km el elvileg nem kellene hogy baja legyen de hát...
Amúgy minden motornál hallasz valami zajt ha nagyon figyelsz!
Sziasztok
egy Honda Cr 125r-ről lenne szó
mégpedig hidegen nehezen indul sőt elggé nehezen indul mi lehet a baj?
Főtengejszimering?
hengerfejtömítés?
membrá
n?
előre is kösz.
Helló skacok...
Szeretném kérdezni a szelepekkel kapcsolatban, hogy a blokkhoz hajolva hallani!
Nem értek hozzá,bár úgy nem vészes, kb mint egy személyautónál. Periódikus sercegés + ezen kívűl kivehető valami mélyebb hang is, ugyanúgy szabályosan ismétlődő...
9000 km van a vasban, csak nem lehet vele gond, nem? Szerintem minden ilyen blokknál hallatszik, nem? Amúgy egy Honda CBR 600-f 05-ös lenne... Aki tud, az lécci kommentezzen, köszi előre is!
sziasztok, szeretnék tanácsot kérni: Kawa er-5 ről lenne szó. A gyári kormányt szeretném lecserélni valami szélesebbre, mert olyan hülyén a tank felé görbülnek a végei, és amikor fogom, mind2 csuklómat kifelé kell fordítani, nem tudom mennyire érthetően írtam le. Nézegettem neten pazzaz kormányokat, meg akár mz kormányt is, méretbe az is bemegy(meg az csak 2000 Ft :) ). Ha egy ilyesmit felrakok, az mennyiben változtatja meg a karakterisztikáját a motornak? Arra gondolok hogy kanyarban nem fog másképp viselkedni (néha pályán is használom)? Kormánysúlyt rá tudom rakni ezekre?
Akkor inkább így, ha lehet ne add az eladó kezébe a pénzt hanem Te vagy vele együtt fizessétek ki a bankban és a törzskönyvet Te vedd át.....gondolom előtte megírjátok az adás-vételit amit a törzskönyvvel együtt átveszel......
lehet vastagon zsíroztam? kb fullon van
Vagy elkopott...
http://hu.wikipedia.org/wiki/K...
http://www.chem.elte.hu/Sandor...
mondjuk ez annyiból áll, hogy megtakarítom a csapágyazását mert olyan a zsír benne hogy törik......
hátsó agynál valamit elqrhattam mert:
1-
nem egyből hajtja a kereket hanem tesz a pedál egy fél fordulatot és úgy hajtja, nem szalajt , de ha menet közben is egy pillanatra nem tekerem akkor ismét minimum fél fordulat kell hogy elkapja
2-
menet közben ha leveszem a lábam a pedálról hajtja a kerék a pedált, nem erősen de hajtja, ez sem szokványos
3-
ha hátrafelé tolom kissé "bekontráz" nem teljesen lehet tolni de nehéz....
szóval ha van itt valami bicigli szervízember világosítson fel mert ez valahogy kimaradt az eddigi életemből
köszi!
köszönöm szépen!
a gépkönyv mindenképp érdekelne!
kipufogót még lehet rá kapni újat?
gondoltam hogy nem lesz egyszerü a dolog de majd idövel csak összejön!
Nagyapámnak is egy 1971es Jawa 250ese van!
Annyit tudok neked tanácsolni hogy szerezzetek hozzá egy gépkönyvet és méret alapján keresgéljetek!Az öreg már felújította de sok ideig eltartott mire be tudott mindent szerezni!Gyújtáskapcsolóval kapcsolatban annyit tudok tanácsolni hogy keressetk egy bontásban lévőt és vegyetek onnan!Eredetit lehetetlen szerezni hozzá sajna!Magyar Bazár nagyon jó lelőhejnek bizonyult nekünk!Gépkönyvet is onnan szereztünk póstai úton!Sok sikert hozzá ! Gyönyörű gép az biztos! Másik ötlet alkatrésszel kapcsolatban hogy egy jó öreg szaki kell aki még ilyenen kezdte és ebben biztos segíteni tud! Ha van kérdésed vagy kéne segítség talán még a gépkönyvben is tudok neked segíteni !Üdv
Hát a többi árához képest olcsóbb, meg a hiba miatt sikerülhet kicsit alkudoznom belőle!
Köszönöm a hozzászólásod!
Tehát ha jól megy, minden rendben van csak annyi a gáz, hogy nincs töltés, kívülről szép és sokkal olcsóbban adja mint amúgy, akkor lehet érdemes belevágni, amúgy nem! na jó gondolkozást!
szeretnék tanácsot kérni ha lenne valaki aki segít nagyon megköszönném! a következőröl lenne szó:
mtt állok és kinéztem magamnak egy aprila af1 sintezit.
a probléma az hogy van egy olyan hibája amit nem tudom mennyi lenne javítani és én meg tudnám e csinálni!valamennyire értek hozzá de csak alap szinten!
-a hibája: az akumlátor egy óra alatt lemerül valamiért a motor nem tölti vissza, a benzinszintjelzó és a fordulatszámmérő+ a hőfomérő nem működik! a tulaj állítása szerint azóta nem jó amióta felújították a motort és valószínű hogy rosszul lett bekötve valami!
minden választ és ötletet örömmel fogadok! előre is köszönök!
megérné megvenni vagy hadjam?
segitségre lenne szükségem!
egy barátom vásárolt nemrégiben egy jawa 250 1970 es évek beli kiadás( pontosan nem tudom)
alkatrészt szeretnénk hozzá vásárolni de nem nagyon találtam még sehol!
gyújtáskapcsolo,szilentek, meg minden ami kopó,csereszabatos alkatrész!
ha valaki meg tudna dobni egy cimmel nagyon megköszönném!
üdv:komi
Amúgy minden motornál hallasz valami zajt ha nagyon figyelsz!
egy Honda Cr 125r-ről lenne szó
mégpedig hidegen nehezen indul sőt elggé nehezen indul mi lehet a baj?
Főtengejszimering?
hengerfejtömítés?
membrá
n?
előre is kösz.
Szeretném kérdezni a szelepekkel kapcsolatban, hogy a blokkhoz hajolva hallani!
Nem értek hozzá,bár úgy nem vészes, kb mint egy személyautónál. Periódikus sercegés + ezen kívűl kivehető valami mélyebb hang is, ugyanúgy szabályosan ismétlődő...
9000 km van a vasban, csak nem lehet vele gond, nem? Szerintem minden ilyen blokknál hallatszik, nem? Amúgy egy Honda CBR 600-f 05-ös lenne... Aki tud, az lécci kommentezzen, köszi előre is!
(Első nagymotorom lesz )
Én is így vettem "hiteles" motort.Bementünk a bankba,kifizettem a pénzt és adták is TK-t.