Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs mit Igazából az a golóbis szokott mingyá szétszereléskor világgá gurulni sok esetben, aztán már nem kerül vissza és kész a baj... azért bátorkodtam kérdezni
Merre laksz Erik?
azért kösszönöm !
Hú, ennyire már nem emléxem, rá... olyan 20 éve szereltem ilyet utoljára. Haweré csúszott, erre pontozóval odacsapott a fémlamellákra... persze ezután nem oldott a kuplung. Szerencséjére nekem volt TS cuccom, ami ugyanaz, esetleg a régiekben egy soros lánc van
de viszont anyi változott hogy két lefogato csavar 3-bol nem a gyári válas csavar volt hanem végig menetes és azt most gyárora cseréltük
ö igen lácik
Ha leveszed a kuplung felőli fedelet és behúzod a kuplungot, akkor láccik, h kiemel?
bene van minden aminek bene kel lenie minden visza került a helyére!
Úgy emléxem a régmúltból, h abba is kell egy golyó a toló rudazatba. Azt beletetted?
helo.csak egy apro kérdés. tugya valaki hogy az etz 125t-ön hogy kel beálitani a kuplungot?
én két napja probálkozom vele de nem jön ösze semmiféleképp nem emel rendesen.(felújitás elött müködött)
Jómagam... 400km babettával előtte nem hiszem, hogy óriási rutinnak számít
Minimum óraszámmal elsőre meglett.. B-s jogsim is csak később lett
Kezes gépen tanultam legalább.. jawa 350, azóta egyszer megkértem az oktatót hogy adja oda egy körre, a saját motorom után kb vezethetetlen
Válaszolva a kérdésedre, én ismerek olyan embert, aki mindenféle előzmény nélkül ment nagymotorra, fogalma se volt az egészről ( váltás, fék, stb ) és még bizonytalan is volt magában, ugyhogy az oktató nem is merte felültetni az 500-as gépre, kapott 1 fos etz-t, aztán csak kinlódott Tehát néha akadnak ilyenek is.
Na a jogsihoz hozzá füzve én mikor tetem volt nálunk 3nö!
egy anya lánya és egy külön! mind a 3an korlátlanra teték de robogóval is felborultak meg mzvel, szoval én a jogsit nem korhoz meg pénzhez csatolnám hanem inkább ki hogy tud motorozni olyanra kapná a jogsit!
én 10éve motorozom de csak 2éáve van jogsim soha semi bajom nem volt és másnak se okoztam!

a másik fele csak itt a városunkban egy nagy kresz teszt nem ártana mert itt senki nem ismeri az elsőbbség adást se a táblákat!
Felesleges növelni az órászámot, pont hogy csökkenteni kellene rutinon, mivel aki tud motorozni az ráérez gyorsan a motorra is és a pályára is, főleg ha terepen is motorozott már egy keveset, dehát a legtöbben ott kezdtük jogsi nélkül. forgalomban talán megtartanám ami eddig volt, mert attól függetlenül, hogy sokan sokat motoroztak előtte, de jogsi nélkül nem sokat járkáltak a városban. Van aki szinte autót sem látott előtte. Aki meg itt szeretne megtanulni az vegyen plusz órákat. Sztem így lenne helyes, akinek már megvan a motorkezelési tapasztalata az ne fizessen ugyanannyit, mint akivel meg is kell tanítani.
ismer valaki olyan embert aki úgy ment motorjogsira hogy előtte nem motorozott?
ilyen óraszám emelés csak átbaszás
3-4 óra a rutinpályán és érzed a gépet másik 4-5 a forgalomban aztán kész
az igazi mazsoláknak meg úgy sem fordul meg a fejükben a motorjogsi
aztán ha mégis akkor tökmindegy hogy 10 vagy 27 a kötelező óra, az még 500után is béna
nekem annyi volt az A kategória felkészítés hogy mentem egy kört a vizsga előtt az útvonalon autóval...
HELLO! egy kérdésem lenne slick gumival lehet forgalomban közlekedni? és menyi idő alatt kopik el?
hát ez várható volt hogy má megin rajtunk akarnak meggazdagodni
de szerintem az óraszámok növelése az télleg kell mer amit a tanfojamonn megtaníttanak az csak annyit ér hogy valaki aki még soha nem motorozott az is eltud indulni egy lámpátol és megtud álni mer ennyi idő alatt még a motort se lehet tejjesenn megszokni nemhogy összevissza száguldozzon a friss jogsival aztánn másnap meg bennevan a tv-be hogy nagyteljesítményü motorkerékpárjával halálos balesetet szenvedett
én hejeslem az óraszám növelést de ellenzem a vizsgadíj növelést mer az eddíg is ugyan az volt mint 10 éve és most se kell többet megmutatni a vizsgánn, vagy tévedek?
de hát ez van, nemtehetünk ellene
Sziasztok! Nem tudom hova írjam de ti mit szóltok a vizsgadíjak emeléséhez? pl.: http://www.csigajogsi.hu/index...
Kösz haver, utánajárok.
Szia, én még régebben Repsolt használtam, annak a váltóolaját, több mindenkinek is tetszett! próbáld meg!
BUÉK motorosok! Egy kérdésem lenne hozzátok. Milyen hajtómű olajat érdemes megvenni manapság egy cross motorba? A válaszokat előre is köszi.
embere válogatja....van akinek 10mp, másnak 5 év sem elég, de ha veszel egy pályagépet amit már átalakítottak nem lesz vele gondod....
Lenne egy kerdesem!nekem van egy 350es jawam!jo kis gep meg minden!csak az 1es sebbesege felfele van es nem lefele!tehat a 2-3-4 mind lefele van!
szerintetek ez nagyon zavaro lenne ha veszek egy masik mocit?volt mar vki kozuletek ilyen helyzetbe?mennyi ido kell amig megszoksz egy olyat ahol lefele van az 1es?
Mondjuk mindig szoktam tenni a tankba is ha netalán meghal a pumpa ne legyen gond. Használom ezzel még nem tudok valahonnan venni normális méretben.
összegzésként annyit mondok én tuti használnám a vékonyabb csővel
1-2 tank benzint bekevernék 1:100ba aztán kifigyelném mennyi olaj fogy