csak egy tanács
amennyi részletet szeretnél annak csak a felét vedd fel.........
tele van a net, hogy kölcsönátvállalással eladó ez-az
ezt a bankos dolgot meg intézik a dílerek...... neked nincs senni gondod csak tejelni
ÜDV!
(Bocs ha volt már téma)
Most készülök egy használt hitellel terhelt motort megvenni. Gyakorlatban ez hogy működik? Mert ugye ilyenkor törzskönyve a banknál van, amit ugye csak azután kap meg miután kifizette a motort. Azt meg ugye csak akkor tudja, amikor én kifizettem neki... Le tudná nekem írni valaki ezt a gyakorlatban?
Szeretném tudni, ki vásárolt K 9 C800-as Suzuki intrudert? Azt mondták nekem a szerelők, h ennek a vasnak természetes, h tortyogó hangja van alacsony sebességnél.....Van akinek van még ilyen? Nálam ez 1000 km után jött elő! Ha valaki tud vmit, kérlek jelentkezz!
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni abban hogy van egy aprilia RX 125-ös mocim és most lett felújítva de a balansz tengelyt nem tudom hogy kell beállítani mert ha a jelöléseket nézem és úgy rakom össze akkor a főtengely sonka és a balansz tengely is egy felé áll és ha jól tudom ennek pont ellenkezőleg kell állni már mint a balansz tengely fent van akkor a sonkának lent kell lennie és a főtengely felöli balansz keréknél áthúztam a jelet a másik oldalra és ha a jelek szerint rakom össze akkor mind a kettő lefelé áll de a balansz tengelyen a jel a sújjal szemben van hogy akkor hogy is lenne ez az egész addig is köszi a segítséget.
vagy még abban tudnátok segíteni h nekem van 1 Aprillia fanticom 50es és nem értem miért nem húz és érdekesen nem kapar ki nagyon vagy nem áll egykerékre ha röktön felengedem a kuplungot
Hát a kis 400as gsxr nekem is nagyon tetszett, az volt álmaim motorja régen, nagyon szép a formaterve, azért is van meg két kistestvére, az RG-k. Csakhogy nagyjából ugyan az a konstrukciójú futómű van alatta mint az RG-k alatt ahogy látom és nekem azzal csak problémáim voltak. A Kawájéhoz képest teljesen fapados, és könnyű, ha jól be van állítva akkor is mintha szekéren ülnék. Mikor átültem a kawára olyan érzésem lett mintha be lenne programozva merre haladjon. Pedig mind a kettőt ugyan az a szerelő állította be súlyra.
hagyjad már a számokat ne azzal foglalkozz,h mit irnak.
próbálj ki egy 6ost és el tudod dönteni,h erős-e vagy nem.
de (nem akarok arcoskodni) sztem egy 6cázas 4ezernél nem fog földhöz vágni . .
ja... úgy igaz... autópálya stb..tényleg. De választhattam 1 400as gsxr amit sajnos ismerek, és utálom a suzukik futóművét, és két 400as "kicsi"cbr között, pedig utassal mennék Szóval nem nagy választék, én meg kawát akartam....
Figyelj, ha van pénzed új 600-ra, abban is vannak "gyengébbek", ha minden képpen sport kell 120+Le vel, akkor vegyél azt és ha van eszed akkor csak annyi gázt húzol amennyit a tudásod megenged! Erős és gyors motorral is lehet lassan, biztonságosan menni, és legalább nem kell forgatnod, emiatt bírni is fogja! De ha forgatod akkor is bírni fogja:D Csak óvatosan
Igen, én is néztem a Redbaront, voltam is kint náluk, de hát baromi drágák a neten magánszemélytől majdnem fele áron van ugyan az Meg nagyon kevés az az egy hónap gari Jól kitalálták: egy hónap alatt még nem ismeri ki a gépet teljesen az ember, tehát nem fogja neki küldeni, sok hibával bőven elmegy még egy kb.1000km-t(mint pl. a 2x is hengerfejes lett kawám) meg nem sok 400asuk van nekik se, és szar állapotban voltak, talán a Honda cbr RR-ek nem, de az meg kicsi testű motor, pl. utaslábtartó gyárilag nincs is rajta, annyira
redbaron. azt még egy hónap garit is kapsz akármilyne régi, plusz nem hitel hanem sima részlet fortinban ergo semmi kockázat. igen drága,, dehát.. nem megért volan a kis zxr-nél is plusz 100-200at hogy ha van i rejtett hiba akkor megcsinálják? én úgy vettem az fzr-t ott hogy egy hónapig adom az ívet és ha azalatt nem jön elő semmi, akkor valszeg nicns is baja.. persze majd jön a kórus hogy biztos szar, de ilyne konstrukcióban sehol nem vehetsz használt motort.
Üdv, sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy volt egy ZXR250esem, amiből kibukott a blokk augusztusban Ez a 3. motorom, amire vagyonokat költök, ez épp eddig kb. 700ezremben van, és lehet új blokk kell bele, a Suzukikkal is így jártam 125 és 200as 2Ta kettő együtt kb 600ezerben van már szervizelve, ami szerelő eddig foglalkozott a motorjaimmal, mind átvert, természetesen az eladóktól kezdve, akik rejtett hibákkal adták el stb.... Fél éve van először normális szerelőm. Tehát érthető, hogy elegem van a szerelgettetésből és gondoltam veszek "új" mocit, nem 18-20 éveset amin nem sorban öregednek el az alkatrészek.
Csak ott a gáz, hogy a tudásomhoz most inkább egy kb. 400as passzolna a 40-45 Le után, nem egy 130Le-s 600as
Viszont 400asra nem adnak motorhitelt, mivel köztudott hogy kb '99ig gyártottak 400ast a japcsik, és hitelt csak 9 évnél fiatalabb motorra adnak Ilyenkor mit lehet tenni?
Pedig ki lehet venni azt is, vagyis ami érintkezik a fejeddel felül és hátul azon vannak ilyen kis műanyag fülek és azok vannak betologatva a szivacs alá a plexi felső részénél! na jó nem tudom jobban leírni, majd ha hazamegyek szétszedem és lefényképezem neked! Hétvégén írj a csibu125@freemail.hu-ra ha érdekel!
amennyi részletet szeretnél annak csak a felét vedd fel.........
tele van a net, hogy kölcsönátvállalással eladó ez-az
ezt a bankos dolgot meg intézik a dílerek...... neked nincs senni gondod csak tejelni
(Bocs ha volt már téma)
Most készülök egy használt hitellel terhelt motort megvenni. Gyakorlatban ez hogy működik? Mert ugye ilyenkor törzskönyve a banknál van, amit ugye csak azután kap meg miután kifizette a motort. Azt meg ugye csak akkor tudja, amikor én kifizettem neki... Le tudná nekem írni valaki ezt a gyakorlatban?
Köszi!
Szeretném tudni, ki vásárolt K 9 C800-as Suzuki intrudert? Azt mondták nekem a szerelők, h ennek a vasnak természetes, h tortyogó hangja van alacsony sebességnél.....Van akinek van még ilyen? Nálam ez 1000 km után jött elő! Ha valaki tud vmit, kérlek jelentkezz!
Köszi! Széles utat!
Motorkerékpár vásárlása, eladása, átírása, eredetiségvizsga - folyamatleírás
Motor átírási és eredetiségvizsga ára, díja, költsége
Üdv, Tamas
Motorteszt.com
Tamas
Motorteszt.com
A segítségeteket szeretném kérni abban hogy van egy aprilia RX 125-ös mocim és most lett felújítva de a balansz tengelyt nem tudom hogy kell beállítani mert ha a jelöléseket nézem és úgy rakom össze akkor a főtengely sonka és a balansz tengely is egy felé áll és ha jól tudom ennek pont ellenkezőleg kell állni már mint a balansz tengely fent van akkor a sonkának lent kell lennie és a főtengely felöli balansz keréknél áthúztam a jelet a másik oldalra és ha a jelek szerint rakom össze akkor mind a kettő lefelé áll de a balansz tengelyen a jel a sújjal szemben van hogy akkor hogy is lenne ez az egész addig is köszi a segítséget.
mit tok csinálni?
vagy ennyi és nem ázik be?
próbálj ki egy 6ost és el tudod dönteni,h erős-e vagy nem.
de (nem akarok arcoskodni) sztem egy 6cázas 4ezernél nem fog földhöz vágni . .
Az lenne a problémám, hogy volt egy ZXR250esem, amiből kibukott a blokk augusztusban Ez a 3. motorom, amire vagyonokat költök, ez épp eddig kb. 700ezremben van, és lehet új blokk kell bele, a Suzukikkal is így jártam 125 és 200as 2Ta kettő együtt kb 600ezerben van már szervizelve, ami szerelő eddig foglalkozott a motorjaimmal, mind átvert, természetesen az eladóktól kezdve, akik rejtett hibákkal adták el stb.... Fél éve van először normális szerelőm. Tehát érthető, hogy elegem van a szerelgettetésből és gondoltam veszek "új" mocit, nem 18-20 éveset amin nem sorban öregednek el az alkatrészek.
Csak ott a gáz, hogy a tudásomhoz most inkább egy kb. 400as passzolna a 40-45 Le után, nem egy 130Le-s 600as
Viszont 400asra nem adnak motorhitelt, mivel köztudott hogy kb '99ig gyártottak 400ast a japcsik, és hitelt csak 9 évnél fiatalabb motorra adnak Ilyenkor mit lehet tenni?