Üdv! 91-es 750-es gsxr motorja és a 94-es motorja közt van valami külömbség ? Ami nekem fontos lenne az a kuplung szerkezet ,leömlők,deknik! Köszi minden egyes válaszért!
Sziasztok!szeretném segítségeteket kérni!Szeretnék motorvásárlásba fogni és nem tudom eldönteni mit is vegyek!Na az az igazság h nekem nagyon tetszik az utcai motorozás és az endurózás is!na azt akarom megtudakolni tőletek v véleményt kérni h ti melyiket vennétek gyorsasági vagy Supermoto mer szeretnék túrázni elég sokat és nem tudom h supermoto-k azok mennyire bírják azt és mennyire kényelmesek ilyen téren!mert ha nem muszáj gyorsaságit v sporttúrát venni akkor sm et vennék mert azzal mehetek az erdőn és akér hol ha azt akarom!Válaszotokat várom!Előre is köszi!
Hali ! Régebben kaptam egy motort és arra lennék kíváncsi forgalomba lehete hozni úgy hogy azt már 1x végleg kivonták. Papírjai megvannak törzskönyv stb... ja és nem az én nevemen van hogyan írassam át ha az előző tulaj már nem is él ? Válaszokat előre is kösz!
Igazából nincs ideál,lehet enduro,supermoto,sport,naked akármi.
Nekem most a legfontosabb,hogy megbízható legyen és könnyeb lehessen alkatrészt szerezni hozzá,tehát nem baj,ha elterjedtebb típus.
És persze az ár is számít.
meg aztán milyen kell? enduro, sport, stb
rendszámos 125ösök szerintem drágák, meg aztán kinövöd fél év alatt
valami 350-400 as gépet nézz ami belefér a 25kw ba aztán amíg nem lesz másik jogsi simán kiszolgál sőt még utánna is
régebbi 600asokat is találni néha ami beleférne
nemrég láttam itt egy kavasaki klr-t 24kw al 200ezerért
nagy motortól nem kell félni, haver simson után egy 500as xt-t vezetett pár hónap és belejött
szerintem.....
Kezdő motoros lévén néhány tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Most tettel le az A korl. vizsgát és szeretnék venni egy motort.Eddig csak Simsonom volt.
Milyen kezdő motort tudnátok ajánlani?100-150e forintot tudnék rászánni.Én pl Mz 125/150/250-esekre gondoltam.
Fontos lenne,hogy megbízható és relatív olcsón fenntartható legyen.
Nézegettem a használtmotoros oldalakat,de a (számomra) ismeretlenebb márkákról nem sokat tudok (Cagiva,Derbi,Gilera).
Ekkora összegből lehet egyáltalán nem széthajtott,összehekkelt japán/olasz motorokat kapni?
És mire kell odafigyelni vásárláskor?
Vannak olyan márkák,típusok amiket jobb,ha kerülök?
A kuplungfedélnél. Egészen pontosan a fedél legalsó rögzítőcsavarjánál mintha, meg kissé feljebb is az illesztésnél csillog. Egyik haver szerint ütést kapott a blokk oszt hajszálrepedés van... Csöppenni nem csöppen csak kiül úgy 200 km után
Helló Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni abból a célból, hogy lenne egy 10000km-es Honda CBR 600-f em és észrevettem, hogy a motorblokk kuplung felöli oldalán az illesztésnél 200 300 km-enként kikönnyezik az olaj, talán egy cseppnyi ha kipréselődik! Soha nem csöppent, csak nem tudom mekkora gondot fog okozni később! Csavarokon próbáltam húzni, de minden fix
Szerintetek érdemes ezért széthúzni, vagy piszkálni?
Sziasztok!Tudom h. nem ide tartozik de fontos,egy olyan problémám van a mocimmal Yamaha tzr 50(2006) hogy elsö,második fokozatban mintha lenne egy "lyuk" olyan 5-6 ezer környékén ahol megáll a fordulatszámmérő aztán kis idő múlva megint elindul de akkor is dadogva és nem igazán tudom mi lehet a baj vele!PL ma városban mentem ,mikor elindultam nem volt vele különösebb gond de az egyik lámpánál indultam volna el és egyszerűen 3-4 ezernél feljebb nem ment megpróbáltam ha elváltok hát ha jó lesz de a többiben is ezt csinálta!aztán megálltam vele 2-3 óra múlva beindítottam és akkor ment jól mondjuk 1,2 ben akkor is ezt csinálta!de érezni lehetett h. valami nincs rendben!A Shellnél tankolok mindig az olajra se sajnálom a pénzt nem tudom mi lehet a baj!ha valaki tud segítsen légyszíves,a véleményeket is várom !köszönöm szépen
Érdeklődni:geri27@citromail.hu e-mail címen lehet
én enduro párti vagyok, csak elfogult tanácsot tudok adni
én ezt venné meg
ha már nem lenne 2 motorom......
még talán a szimód is beszámítaná
Nekem most a legfontosabb,hogy megbízható legyen és könnyeb lehessen alkatrészt szerezni hozzá,tehát nem baj,ha elterjedtebb típus.
És persze az ár is számít.
meg aztán milyen kell? enduro, sport, stb
rendszámos 125ösök szerintem drágák, meg aztán kinövöd fél év alatt
valami 350-400 as gépet nézz ami belefér a 25kw ba aztán amíg nem lesz másik jogsi simán kiszolgál sőt még utánna is
régebbi 600asokat is találni néha ami beleférne
nemrég láttam itt egy kavasaki klr-t 24kw al 200ezerért
nagy motortól nem kell félni, haver simson után egy 500as xt-t vezetett pár hónap és belejött
szerintem.....
Kezdő motoros lévén néhány tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Most tettel le az A korl. vizsgát és szeretnék venni egy motort.Eddig csak Simsonom volt.
Milyen kezdő motort tudnátok ajánlani?100-150e forintot tudnék rászánni.Én pl Mz 125/150/250-esekre gondoltam.
Fontos lenne,hogy megbízható és relatív olcsón fenntartható legyen.
Nézegettem a használtmotoros oldalakat,de a (számomra) ismeretlenebb márkákról nem sokat tudok (Cagiva,Derbi,Gilera).
Ekkora összegből lehet egyáltalán nem széthajtott,összehekkelt japán/olasz motorokat kapni?
És mire kell odafigyelni vásárláskor?
Vannak olyan márkák,típusok amiket jobb,ha kerülök?
Minden tanácsot szívesen fogadnék!
Már majdnem megvan a 100 kérdőívem. Nem sok hiányzik, de az idő gyorsan fogy.
Klikk és töltsd ki, ha utaztál már Malév járaton és elmúltál 20 éves:
http://www.kerdoivem.hu/kerdoi...
Ha többször is utaztál: 1út = 1kérdőív
Ha nem utaztál, küld olyan ismerőseidnek, akik már utaztak! Sokat segítenél vele!
Köszönöm!
A segítségeteket szeretném kérni abból a célból, hogy lenne egy 10000km-es Honda CBR 600-f em és észrevettem, hogy a motorblokk kuplung felöli oldalán az illesztésnél 200 300 km-enként kikönnyezik az olaj, talán egy cseppnyi ha kipréselődik! Soha nem csöppent, csak nem tudom mekkora gondot fog okozni később! Csavarokon próbáltam húzni, de minden fix
Szerintetek érdemes ezért széthúzni, vagy piszkálni?
halláskárosodás
DRZ SM városi motorozás, DRZ csak terep, CBR600F túrázás motorozás, stb...