Szevasztok!
Olyan "problémám" lenne h most állok motorvásárlás előtt és nem tom eldönteni h milyen motort vegyek. Enduro ( drz 400) vagy sport mocit ( honda cbr 600f). Kezdő motoros lennék.
Egyszerűen nem tok dönteni. Mert talán jobb lenne a kisebb drz amin megtanulhatnék motorozni és terepen nem sok sansz van h autó alá essek de akkor meg azon kattognék h nem tok elmenni pl túrázni meg talán a beton közelebb áll hozzám. teljesen össze vok zavarodva . Egy kis tanács jól jönne. Pro - Kontra. Tudom hülye a kérdés de jó lenne kapni egy kis tanácsot, véleményt motorosoktól mert azért csak ti jobban vágjátok a témát. Köszi ha valaki válaszol
Ha valami módon sikerül kibújni az adó alól, akkor kitalálják: Nincs rajtad bézból sapka. Teljesen mindegy miért fizetni fogsz.Segííjjes-Retkes-től nem tudnak mit beszedni,sőt ömlik oda a pénz.És még Te vagy az aljas, ha el akarod várni, azt, ne a játékgépbe dobálja az általad fizetett adományt.És ne igya el.
Egyébként meg nem: az adó mértéke akkora, hogy adott esetben, pl. ha úgy döntenek, a motorokra is vonatkozik kivonatom a forgalomból, és az éves adót el pályamotorozom, az ingyenélők meg nem látnak ebből egy petákot sem. Teszemazt a motor 170 le papíron. Jogilag nézve az is bökkenő, hogy legálisan nem érhető el az ehhez tartozó fordulat egyesben sem, ergo a 130-hoz tartozó egyesbeli fordulat lehetne a maximum adóalap. Vissza a motorra: piaci értéke 1,5 milla mondjuk, értékvesztése mondjuk évi 10% (én dolgom). Ha 1,5 milla értékre évi 10%-nak megfelelő adó jut, az olyasmi, mintha évente vámot kéne a motorra fizetni.
Társadalmi együttérzést kiváltó indok: ez csak a vagyonosokat sújtja. Értelemmel végiggondolva meg: lassan minden névleg tulajdont adóval büntetnek = komolyan gondolták, pártoktól függetlenül, hogy el lehet innen menni, ha nem tetszik.
Miután ezek az adók nem valós mért adatra épülnek, ezért időszerű lenne, ha az adó alapját képező dolgot megmérnék.
Mert ennyi erővel patópál gondolatmenetét követve megbeszélik, hogy a motorgyártók a magyar piacra nem hoznak még robogót se 200 kw-nál gyengébbet (papíron), oszt még a bicikli, meg a babakocsi is bele fog esni a legkisebb kategóriába.
"2010 január 1-től egy új adóelem is megjelenik. A nagy értékű vagyontárgyak adóját kiterjesztik a gépjárművekre is, így 2010-től a 125 kW, azaz 170 lóerős teljesítményt elérő járművek tulajdonosai egy évente meghatározott összeget lesznek kénytelenek fizetni. Az adó alapja a teljesítményadó, 125 és 175 kW (170 és 238 lóerő) között ennek kétszeresét, 176 és 200 kW (239 és 272 lóerő) között két és félszeresét, 200 kW felett pedig háromszorosát kell befizetni az államkasszába."
Tud valaki ajánlani olyan riasztót motorhoz /vagy autósat, amit motorba be lehet szerelni/, ami képes úgy riasztani, hogy ha basztatják a vasat, akkor a távirányító, ami nálam van jelez, hangot ad? És persze az sem baj, ha a motor is visít. Van olyasmi, ami elég érzékeny ahhoz, hogy akkor is riasszon, ha csak hozzáérnek, ráülnek, megmozdítják?
Tudja valaki hogy forgalmaz-e valaki NONFANGO dobozhoz alkatrészeket?
848 LX-hez keresek SOS-ben zárszerkezetet, amit sikeresen szétbaszott valami geci éjszaka a lépcsőházban, hogy ellopja a 4 éves, lyukas endúrós kesztyűmet belőle.
Egyáltalán árulnak külön csak ilyesmit a dobozokhoz? És ha igen, HOL?
HAMIS HIRDETÉS! NEHOGY BELEMENJ! Csalókkal van ott dolgod akik levesznek a lóvéval, h fizesd ki a szállítást, motor meg nem lesz soha! A szállítócég weblapja HAMIS! Nincs ilyen nevű szállítócég a világon!
Szisztok, szerintetek para A1-es jogsival nsr250-t rg250-t vagy rs250-t hajtani 11kw-os papirokkal? Nagy a lebukás veszélye? Esetleg személyes tapasztalatok ezügyben?
egy segítséget szeretnék kérni tőletek!:)
Motort szeretnék vásárolni,mivel eladtam az előzőt!
Van egy moci a neten ,ami túl szép,hogy igaz legyen árban van fent!
Van egy olyan rizikója,hogy külföldröl hoznák be a motort,mert a gazdája egy éve kivitte magával,viszont a mocinak megvannak elvileg a magyar okmányai!Na az üzletet vele egy Escrow-Europa nevű céggel fogom lebonyolítani,ami nekem is új!na a lényege,hogy lehozzák nekem a mocit 2 napon belűl és5 napig nálam lesz és megbizonyosodhatok róla,hogy kell e vagy sem!Na ennyi idő alatt kell kiderítenem,hogy esetleg tényleg rendben van e a motor és a pappírjaik!A motor műszaki állapotát fel lehet mérni ,de ennyi idő alatt a papírokat lehet rendezni?pl az eredet vizsga úgy tom arra való,hogy az ilyenekre fényt derítsen,hogy nem e lopott stb stb a motor!Előre is köszönöm a segítséget!
Olyan "problémám" lenne h most állok motorvásárlás előtt és nem tom eldönteni h milyen motort vegyek. Enduro ( drz 400) vagy sport mocit ( honda cbr 600f). Kezdő motoros lennék.
Egyszerűen nem tok dönteni. Mert talán jobb lenne a kisebb drz amin megtanulhatnék motorozni és terepen nem sok sansz van h autó alá essek de akkor meg azon kattognék h nem tok elmenni pl túrázni meg talán a beton közelebb áll hozzám. teljesen össze vok zavarodva . Egy kis tanács jól jönne. Pro - Kontra. Tudom hülye a kérdés de jó lenne kapni egy kis tanácsot, véleményt motorosoktól mert azért csak ti jobban vágjátok a témát. Köszi ha valaki válaszol