Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Első kerékre a gyári 110-es méret helyett tehetek-e fel 100-ast? Befolyásolja a motor viselkedését? Előre is kösz a válaszokat.
Sziasztok ha tudtok segitsetek nekem.
Mi a véleményetek alrol a kinai motorrol
x moto 250-es
mennyit birnak és mennyire strapabiroak?
elöre is köszi
Kösz mindenkinek a segítséget, majd még próbálkozom...
Azért egy önindító jól jönne, ha akadna valakinél!
Mindjárt tavasz! Kitartás!
nekemse akart tegnap beindulni de már korábban is csinálta amióta hidegvan de tegnap sehogy nem tuttam indítani ugyhogy kicseréltem a gyertyát pedig volt szikra meg benzin is de csak a másik gyertyával indult be
nos az én esetemben is ilyen problémám van mint Kamikazénak hogy hidegen nem akar indulni melegen pöcc röff...
am meg vizet kap az olaj hol lehet a baj tömítés vagy szimering?
Honda Cr 125R
előre is köszi a segítséget.
A hidegindítót felejtsd el,ez előbb-utóbb leemeli a hengerfejedet !
Inkább nézd meg a szivatót,pucold ki a karbit!Amit leírtál,az tuti,hogy nem gyújtásgond,hanem üza ellátás(szivató,vagy alacsony benzinszint!)Valószínű,hogy ott van a kutya elásva!
már csak azért mert nekem is ilyen fosul indul a 600as
mínuszban be sem indul, 10-20 foknál már sikerül nehezen, 30felett pöccre indul
kis spray aztán ketyeg
nekem a szivatóval van valami gebasz
Mondjuk a 2t nem szereti annyira, de ezt még nem néztem...
A kompresszió sztem jó, bár nem mértem, de a berúgókar kézzel lenyomhatatlan, a gyertya helyét ujjal nem bírom befogni...
próbáld meg hidegindító spray-vel
Ezt a megoldást is próbáltam, de csak egy pöffenés volt a reakció...
Kézmeleg blokk esetén még 2-3 rúgás szükséges, üzemmelegnél egy fél.. A 2t-k, mint ez, szeretik indításnál a dús dolgokat, ezért 3 rúgással szoktam kezdeni szívatóval, aztán gyújtás..
A gyertya jó, olyan a szikra, h egy lovat agyoncsapna..
gondolom nem ez az első géped.....
ezt a típust nem ismerem de én a gépeket így indítottam : 2-3 rúgás gyújtás nélkül, aztán gyújtással
többnyire 1 rúgás így, de el kell találni a sebességet mert lassú rúgás és nem indul
2t-4t így mindig indult ami jó állapotú volt
gyertya meg ilyenek jók? kompresszió rendes?
ha csak picit meleg a gép akkor röffen már? (kb kézmelegen
Szevasztok!
Jön a tavasz és egyre égetőbb a problémám, gondoltam megkérdezek pár tőlem okosabbat, szerintük mi a teendő.
Namármost: Hozzájutottam egy '89-es évjáratú ritkasághoz, pontosan egy Gilera RC250 Rally-hoz, igaz kissé leharcolt állapotban, de bőven használható... A gép nagyon bitang, a blokk irtózat erős, a futómű fasza, CSAK! Az indítás problémás... Az előző tulaj valamilyen megfontolásból levette a haspajzsot, az önindítót meg valahol jól odaütötte... Kicentíroztattam, felújítottam, de üt és a motorba való kis akksi alig bírja forgatni. Gondoltam, marad a rugdosás.. NA AZ NEM MEGY! Volt már pár motorom, tudom, h mindegyiknek van egy technikája, de ennél nemtok rájönni! Megkeresem a holtpontot, rárugok, majd eltöri a lábam, de csak röffen... Ha hülyegyerek módjára kezdem taposgálni, akkor kb 5 perc kitartó munka és zsibbadó talp után TALÁN sikerül.. Hidegen betolni 2emberes munka szintén vagy 5 perc és jókora lejtő kell hozzá... Az meg nem buli, h indításhoz kiveszem az autómból az akksit, beforgattatom, aztán elindulok... Melegen már nincs gond, pöcc-röff! Esetleg gyújtásprobléma lenne? De ha elindul, a világból kimegy... (az egyik szerelő haverom azt mondta, h nem mer a gyújtásához nyúlni, mert valami eszméletlen bonyolult dolog... pedig ő már javított párszáz gépet..) Önindítót (sőt alkatrészt!) a mesében nem találni hozzá, úgyhogy SEGÍTSÉÉÉÉG!
Ha valakinek van építő javaslata, szívesen fogadom, akár privátban is! kamikaze1983@freemail.hu
Előre is kösz!
Sziasztok!Yamaha aeroxról érdeklődnék egy kicsit.Az a helyzet hogy nem nagyon akar 65-nél többet menni,szerintetek mi lehet vele?Esetleg még benne lehet a folytás,vagy a görgők vagy mi lehet?A szíjat néztük,az eléggé oda van már,lehet hogy az?
nézegettem ma a rs 50-eket és nem sokkal olcsóbbak (legalábbis amit találtam) a tzr 50-nél. mind a két tipusnál olyan 300-400 ezer között van a limit és ilyen nagy összegnél már 10-20 ezer nem oszt nem szoroz. és nagyjából mind a kettő megbízható nyílván előző tulajtól jócskán függ... ezeket összevetve is inkább rs a jobb?

amúgy köszi a segítséget akik eddig írtak és ha még valaki ír annak is
Mindenképp valami 'tömeg' motort ( pl. az említett RS ) amihez a kopóalkatrészek és a tuning cuccok is tonnaszámra rendelkezésre állnak.
Nincsenek hatalmas különbségek a motorok műszaki alapjai között, így az előző tulaj gondossága/gondatlansága fogja megszabni, mennyire jó vétel is az a motor.
zovii: ha van kb. 400ezred, akkor mindenképp TZR-t vegyél, de 200körül kapsz király Aprilia Rs 50-t is...De, inkább szerintem rs-t vegyél, mert hát a blokk ugyan az mindkét motorba, és mégis dupla árban vannak (tzr újabb). Ja, és Rs-hez kibaszott sok alkatrész van...
Szia! Szerintem nyugodtan vidd el így műszakira,azzel semmi gáz nincs! De ha vannak kételyeid akkor itt a fórumon keress rá a kutya nevű srácra,ő mindent tud erről,ami tudható!
http://www.sportmotor.hu/tagok...
sziasztok!
egy olyan tanácsot kérnék hogy milyen motort lenne nekem érdemes venni. egy simsonon tanultam és jó is volt de váltani szeretnék.... 15 éves srác vagyok és igazából egy sportmotort szeretnék gyorsaságit, természetesen 50 ccm-est. nincsenek olyan nagy elvárásaim csak annyi hogy megbízható legyen és ne legyen olyan nagy tipikus hibái. én olyan yamaha tzr50-re gondoltam és aprilia típusra... bocsi hogy ilyen hosszúra sikerült. köszönöm a segítséget előre is
Csak autókra vonatkozik,legalábbis egyelőre
vazzeg.....
írtam már egyszer mit csinálj....
valószínűleg homok ment bele és ezért akad
Helló
Valaki megtudja nekem mondani hogy a luxos vagyon adó motorkerépárra lesz e az idén vagy csak most az autosokra vonatkozik még?
Üdv! '95-ös Yamaha fzx 250 zeal-ről tud valaki valami infót, véleményt?
Részletes robbantott ábrát vagy linket! Service manual-t? Előre is köszi!
Sziasztok srácok!Tudna-e valaki segiteni egy quad müszakisztatásában? Kawa kfx 400 megvan a forgalmi törzskönyv rendszám. 125-cm feletti motorként szerepel. udw-s a rendszáma minden tiszta leellenöriztem az okmányirodában. Előre is köszi.
Neis mond Mint irtam, első és utolsó. Elqrtam, nemkicsit, nagyon!
én a simson tankot mostam gázolajjal meg kaviccsal de nem lett tökéletes
én arra gondoltam hogy rozsda áttalakítóval megyek neki mer az a sima vasakat jól megcsinálja de nemtudom hogy a tankba mit csinálna ha még utánna benzint kap
nem mondom hogy öncsétek bele de nekem már nincsen több ötletem
ha bele öntitek akkor id vissza hogy bevált-e