4Ütemü enduronál,pöc-röffre kell indulnia.hidegen-melegen egyaránt.semmi füst,pláne kék nem.És egy jo HONDA enduronak nincs blokkzaja!semilyen Hondának nincs csörgös hangja!ha csörög,azonnal hagyd ott,vagy ha van kb.150-200ezred felujitásra csak akkor veddd meg.Kinálat van a "piacon"!ha egyszer rászánsz X összeget ne kapkodd el...
hy.Ok koszi a valaszt.Csak azert kerdeztem mert jo arban talaltam egy ilyen gepet a ficko aki arulja azt mondta elvitte szerelohoz gurul a gep,csak arra lettem volna kivancsi ha megy akkor megyen e majd ugy mint a lanc csere elott,nem e lehet valami baja ami kesobb jon elo, mert nekem azt mondta csak lancot cserelt benne ,aztan agyalok hogy vegyek e magmnak bajt a fejemre vagy inkabb hagyam ki?Elso moci aztan nem tom mit nezek rajta mielot bele vagok.
Hát,egy próbakörböl még nem igazán derül ki,és nem vagyok az az újgazdag típus sem,teht nem nagyon telne arra,hogy megvásároljak minden motort ami tetszik,és ha meg is venném az egyiket,kiderülne h nem olyan jó,akkor mire eladnám,meg lehet nem annyiért stb,megint gyüjthetnék egy másikra
Nah bahh előzőnek levágta a végét..
Melyik lenne jobb utcai használatra megbízhatóság,teljsesítmény,kényelem és szervízelés szempontjából? Egy Yamaha TZR 125-ös,vagy egy Cagiva Freccia C12?
SWAT !nyűglődsz az indexen,tegyél fel 4 db-ot , 10W- izzókkal, aztán tegyeél elé egy graetz-et. relé-kapcsoló és meg van oldva.A másik, töltsd ki az adatlapodat,itt ez a szokás, miheztartás végett.T.illik ez nem egy mocskolódós politikai fórum.Üdv:elektrotechnikus öreg motoros.
Hellósztok!
Lenne pár kérdésem nagy motor vásárlásával kapcsolatosan.
Ez egy 200ccm-s motor.
Lejárt a műszaki.
Át szeretném íratni a nevemre valamilyen úton, de nekem 1 évig csak itthoni használatra kéne. majd jövőre szeretném városba is használni szóval a műszaki vizsgát meg ilyeneket el szereném kerülni de tudtommal átíratásnál kell :(
H kivonatom akkor meg nem lehet vissza , vagy én ehez nem értek... szóval az lenne a kérdésem hogy hogy lehet ezt megoldani a legolcsóbban?
Mindenki segítsen már minél hamarabb.
Köszi
Üdv.: Zsolt
Sziasztok!
Aprilia robogót készülök venni,használtat.Elsősorban SR 50 LC-ben gondolkodom,vagy RS 50 R-ben.
Sokan a karburátoros mocik mellett teszik le a voksukat,én még nem döntöttem.
Ez ügyben kérnék tanácsokat.
Részletes műszaki leírásokat,tapasztalatokat köszönettel fogadnék.
Baráti üdvözlettel:vcs1952
swat: Leírom a vizsgáztatás menetét!(gondolom már voltál de leírom) bemész,és mondják, világítás, reflektor, duda, jobbra index balra index, féklámpa, helyzetjelző, oké király számok ellenőrzése következik és kb. ennyi. Mivel csak az index a buktató, én a helyedben feldobnék 4db indexet, valahova be kell hogy férjen egy kis aksi vagy egy pár db. elem sorbakötve ami kiad 12V-ot, kormányra egy kapcsoló és a relé, sztem ennek működnie kell és kis helyen elfér, a vizsga után lekaphatod. De előbb próbáld ki csak kis ledekkel meg a kapcsolóval és relével ha működik akkor miért ne! jaaa és ha jó akkor vizsgabiztossal sem kell foglalkozni.
Az "új" rendszer annyiban más, hogy le kell fényképezni minden vizsgára állított járművet. Ha csak ez a "buktató" a korrupt vizsg.biztosnál akkor feldobsz 4 indexet a fénykép kedvéért. Ennyi.
Ha találkoztok ezzel a járgánnyal akkor kerüljétek: KAE-277 ezüstmetál jeep.Volt rajta egy honlapcím is: http://www.adoro.hu/ az emberke aki vezette sérelmezte hogy két perccel előbb jutottunk fel egy kompra mint ő és úgy beszélt a barátnőmmel és velünk mint a kutyával.Ez az ember a vezetője egy szépségszalonnak ahová többnyire nők járnak és akkor ilyen trágárul beszél egy nővel aki ráadásul a barátnőm.Biztos nagyon jó lehet az a szépségszalon ahol ennyire szeretik a nőket és milyen szives lehet a vendéglátás.Madarat tolláról a céget meg a vezetőjéről...Csak az a szerencséje hogy higgadt emberek vagyunk meg hogy jött a biztonsági őr:-)
Tehát mégegyszer: KAE-277 ezüstmetál jeep
Én erősen honda párti vagyok de nekem a KDX250-el semmi problémám nem volt. Sőt sokkal egyszerűbben szerelhető mind a CRM250. Persze mindkettő jó de a kettő közül nekem a Kawa tetszett jobban.
Én is tudom,h van ilyen,ha nem lett volna rendszer átállás akkor nincs probléma.
Az az egy baj,h az új rendszerben ez már megszünt!(bizots háttérből tudom)
Keress valami ismerőst valami vizsgabázison,megkell kenni öket +10000al,és biztos átmegy a motorod.itt Szabolcs-megye térségében erre van lehetöség,mint mindenhol...ki kell kérdezösködni...
kösz. mert az is mondták hogy kreszt is azért csinálhatom meg mert az M-es jogsi ugye már megvan de többivel várni kell.hát akkor szerintem csúszok jövő évre szept 16.-án töltöm a 16-ot de ugye csak október 15.-ig van vizsga
Melyik lenne jobb utcai használatra megbízhatóság,teljsesítmény,kényelem és szervízelés szempontjából? Egy Yamaha TZR 125-ös,vagy egy Cagiva Freccia C12?
Előre is kösz minden segítséget
Szerintetek melyik lenne jobb utcai használatra,megbízhatóság,teljesítmény,kényelem,
Lenne pár kérdésem nagy motor vásárlásával kapcsolatosan.
Ez egy 200ccm-s motor.
Lejárt a műszaki.
Át szeretném íratni a nevemre valamilyen úton, de nekem 1 évig csak itthoni használatra kéne. majd jövőre szeretném városba is használni szóval a műszaki vizsgát meg ilyeneket el szereném kerülni de tudtommal átíratásnál kell :(
H kivonatom akkor meg nem lehet vissza , vagy én ehez nem értek... szóval az lenne a kérdésem hogy hogy lehet ezt megoldani a legolcsóbban?
Mindenki segítsen már minél hamarabb.
Köszi
Üdv.: Zsolt
Aprilia robogót készülök venni,használtat.Elsősorban SR 50 LC-ben gondolkodom,vagy RS 50 R-ben.
Sokan a karburátoros mocik mellett teszik le a voksukat,én még nem döntöttem.
Ez ügyben kérnék tanácsokat.
Részletes műszaki leírásokat,tapasztalatokat köszönettel fogadnék.
Baráti üdvözlettel:vcs1952
Tehát mégegyszer: KAE-277 ezüstmetál jeep
Az az egy baj,h az új rendszerben ez már megszünt!(bizots háttérből tudom)
Kisstomi a kérdésedre a válaszom : Akkumlátornak nincsen hely a motormon.
na mindegy, azért kösz