Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ez CSAK EGY VÉLEMÉNY!Nehogy UGY JÁRjak MINT Swat-tel,hogy leharapod a fejemet egy válaszért....
Szétkell szedni és onnantol ugyis mutatja Magát.ha szerelöhöz viszed az ugyis meglátja mi kapott még.Nekem szakadt Kawában régen lánc,de az blokkcserés volt,mert magas fordulaton történt...de lehet szerencséd van....
sziasztok.Lenne egy kerdesem,egy( hondaban )500 kobcentis,egyhengeres 4 szelepes enduroban elszakadt a vezermulanc,a lanc cseren kivul kell e meg benne valamit cserelni?koszonom elore is ha tudtok segiteni
Ha teljesen IDEGBETEG Gépet akarsz crf450...ááááhhh haveremnek az van de uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhh...az beteg gép.rá kell spaniferezni Magad!Nekem XR600R-van az is kutya jooo....3-ban még huzgálja az orrát....
Egyetértek! ,
Nyakatlan! Mindenképpen 250-est akarsz?Szerintem Hondánál maradj,azok azért még mindig a legmegbizhatobbak,és alkatrész is van minden uj,bontott.Én moondjuk elfogult vagyok,nekem eddig bejött.DE HOZZÁTESZEM EZ CSAK 1 VÉLEMÉNY,NEHOGY KIKAPJAK MINT SWAt-töl. ...CR/CRF!
Sziasztok, lehető legújabb tag vagyok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok, most fogom lerakni az A Korl. jogsit mivel 18 lettem. Kérdésem az hogy ti hogy viszonyultok a Yamaha TZR125 és az NSR125-höz? melyiket ajánlanátok kezdőnek? a Keretem mondjuk elég szűkös talán 200-250ezer, melyiket érdemesebb venni? és melyiket könyebb fentartani és a fogyasztásuk mekkora?
nagyon szépen köszönöm a választ előre is!
üdv zsolti
sziasztok, segítsetek! cross endurot akarok venni, ti melyiket választanátok: crm250(régebbi, nem fordított telós) rmx250(1994) kdx250(1993) jó rossz tapasztalatokat szívesen várok! kösz
upsz...pici reklám, nem szándékos.
google, kulcsszavak: A1, korhatár


tássék:

2009. augusztus 10., hétfő Főoldal
Képzés
Tanfolyamok
Kedvezmény
Tájékoztatók
Szakoktatók
Kreszteszt
Elérhetőség


Képzési kategóriák:M - kategória
............................................
.............
A1 - kategória
............................................
.............
Akor - kategória
............................................
.............
A - kategória
............................................
.............
B - kategória
............................................
.............
C - kategória
............................................
.............
D - kategória
............................................
.............
E - kategóriaA1- kategória - Partner-T-Hajdú Autósiskola Nyíregyháza
TÁJÉKOZTATÓ LETÖLTÉSE



ŽPartner-T-Hajdú Gépjárművezető-képző Kft.Ž

4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 26. Tel.: 42/310-315

Cégbírósági bejegyzési szám: CG 15-09-060146

Web oldal: www.partnerautosiskola.hu E-mail: partnert@mail.datanet.hu Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.





TÁJÉKOZTATÓ

„A1” kategória (125 cm3-ig vagy 11Kw-ig)






Tanfolyamra jelentkezés feltételei: Vizsgára bocsátás feltételei:

- 15,5 életév betöltése - 153/4 életév betöltése (elmélet)

- 1 db igazolványkép - 16 életév betöltése (gyakorlat)

- Orvosi vizsgálat (Eü I. cs.) - a tandíj és a vizsgadíj befizetése

- írni-olvasni tudás - az előírt óraszám levezetése

- a tanfolyam elvégzése

Elméleti Tantárgyak: Gyakorlati vezetés:

- Közlekedési ismeret: 14 óra - járműkezelés (rutin): 6 óra

- Vezetéselmélet: 4 óra - városi vezetés: 8 óra

- Műszaki ismeretek: 4 óra - országúti vezetés: 2 óra

összes kötelező óra 22 óra - vizsga óra: 1 óra

Összes kötelező óra: 17 óra

Az elméleti foglalkozásról való hiányzás pótlása a pótfoglalkozásainkon díjmentesen végezhető.

Vizsgamentességek: a közúti elsősegélynyújtás vizsga alól mentesség adható annak, aki a 24/2005. GKM rendeletben felsorolt végzettségek valamelyikével rendelkezik.



Elméleti tanóra:45 perc Gyakorlati tanóra:50 perc


Elméleti oktatás helyszíne: Gyakorlati oktatás helye:

Partner-T-Hajdú Kft. Lapály u. rutinpálya

Nyíregyháza, Széchenyi u. 26. Nyíregyháza város területe

Kirendeltségeinken

(Kisvárda, Vásárosnamény, Fehérgyarmat)

Tanfolyami díjak: Vizsgadíjak:

Elméleti tandíj: 30.000 Ft. Elmélet: 3.760 Ft.

Gyakorlati tandíj: 28.900 Ft. Járműkezelés(rutin) 3.080 Ft.

Összesen: 58.900 Ft. Forgalom: 3.660 Ft.

Összesen: 10.500 Ft.

Elsősegély: 4.300 Ft.

Felügyeleti szerv: Nemzeti Közlekedési Hatóság

Észak-alföldi Regionális Igazgatósága, Ellenőrzési Osztály

4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10. Tel.: 42/508-130

A tanfolyam díját a Partner-T-Hajdú Kft. pénztárába A gyakorlati vizsgadíjakat a Közlekedési Felügyelet

kell befizetni. A gyakorlati díjnál részletfizetési pénztárába kell befizetni.

kedvezményt biztosítunk.

Az elméleti vizsgadíjakat a tanuló az autósiskolának fizeti be nyugta vagy számla ellenében. Az aktuális vizsga előtt 8 munkanappal, melyet az iskola a Közlekedési Hatóság számlájára utal, vagy a pénztárban fizet be megállapodás alapján. A vizsgadíjak időben történő meg nem fizetése vagy díjtartozás esetén az autósiskola a vizsgára jelentést nem hajtja végre.

Gyakorlati képzésnél: zárt, erős anyagú ruházat, dzseki, kesztyű, magas szárú cipő vagy csizma kötelező.

Oktató jármű: Yamaha

Egyéb: Áthelyezés esetén az „Igazolás a tanuló áthelyezéshez” nyomtatvány a tanuló kérésére ki kell állítani, és a szerződés 4. pontjában szereplő kezelési költséget a pénztárba be kell fizetni.

A tandíjváltozás jogát fenntartjuk. Vizsgaigazolást a Nemzeti Közlekedési Hatóság három munkanapon belül a vizsgázó részére kiállítja és kiadja, ha a vizsgázó eleget tett a meghatározott vizsgakövetelményeknek.



Ügyfelfogadás: 800 – 1600 óráig. (munkanapokon)



Legyen Ön is PARTNERünk!

Partner T Hajdú KFT. Autósiskola Nyíregyháza 2009. honlapkészítés nyíregyháza Otherside Webstudio nyíregyháza
Úgy emlékszem, hogy a csajnak van igaza Vagy nem , olvass utánna tuti van valami szabályzat a neten!
nem rég vizsgáztam le kreszből(A1), és miután meglett a vizsga az autósiskola irodájába kellett bemenni hogy meglett-e vagy nem. na ugye mondom hogy meglett minden oké, de az irodában a csaj azt mondja hogy nekem még várni kell a rutinnal mert még nem vagyok 16 éves. namost én úgy tudom hogy 15 év 6 hónaptól lehet kreszből vizsgázni 15 év 9 hónaptól meg rutinból, és 16 évesen forgalom. én 15 év 9 hónap már megvagyok, de azt mondták hogy nem lehet csak majd amikor betöltöm a 16-ot. én úgy tudom hogy úgy van ahogy én gondolom, de ha valaki tudja hogy van megmondhatná. kösz
Kijavítottam.
Ugyhogy szerintem meg NEKED nincs elég iskolád ,mert ezt nem tudtad leirni....Báttya....
nem ez a bunkoság báttya...hanem TE reagáltál ugy----fölösleges volt irnod,---nem a kérdésemre válaszoltál---stb,akkor ne kérj segitséget senkitől,pláne ne egy forumon.Amit mi mondtunk az is egy megoldás,de nem tudhatjuk hogy Te mire is gondolsz pontosan...annyit kellett volna irnod válasznak,-----hogy ez nekem nem jo,de köszi...
nem jól olvastad: KÁROMKODOL ÉS SZIDOL.
Abban igazad van,h én kértem segítséget,csak egy probléma van h nem a kérdésemre válaszoltatok ,hanem mindenféle megoldásokat mondtatok ami engem egyáltalán nem érdekel!

Arrrol meg,h egyből káromkodsz és szidsz csak a bunkóságodat mutatod meg,h iskolázatlan vagy.SWAT . Még egyszer:van helye az akkunak a motoron?
Kérdeztem, van-e a motorodon akku-nak hely?
igen, káronkodolik ez! hááát.. pf..
Abban igazad van,h én kértem segítséget,csak egy probléma van h nem a kérdésemre választolatok ,hanem mindenféle megoldásokat mondtatok ami engem egyáltalán nem érdekel!

Arrrol meg,h egyből káronkodol és szidol csak a bunkóságodat mutatod meg,h iskolázatlan vagy.
Okosodtál is egy jó csomót! legközelebb tudod milyen tennivalók vannak egy motorral!
még ami gazdag gyerekeknek elérhető az a 125-ös bajnokság, odam égsem 3milla az alapogép, hanem vehetsz régebbit, és abba tolod a pénzt.. ez csak tipp.
Üdv PETRO!
Megtaláltam a hibát, az akkunál levő biztosíték érintkezése volt rossz. Ez a visszajelzők biztosítéka, ami az irányjelzőjé és a féklámpáé is egyben. Tisztítás után jól működik minden, de tényleg testelési hiba volt. Szerencse, így nem kellett méregetni.
akkunak keress helyet
7AH felé még elég kicsik vannak(van többféle méret)
ha nincs külön töltés szál akkor a világítást kösd rá az akkura
majd az akkuról el tudsz vezetékeket huzigálni minden fogyasztóhoz
indexhez meg egy relé kell meg egy kapcsoló a kormányra (bontóban pár ezer...)
ha lehet 21w-os indexeket tegyél vagy ledest mert a 10w-os molyfing épp most cseréltem én is ki
ez a legegyszerűbb
azért mérj rá a világításnál milyen áram van de szerintem egyenáram
ha mégsem kell rá egy egyenirányító (már ha fesz szabályzó van rajta)
lehet házilag tákolni mindent, ambíció és kézügyesség kérdése
vagy vidd el villamos szakemberhez 5-10 ezer munkadíjért szakszerűen bekötözi