Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor sem értem , leköszörülnek0,2-0,3 mm-t mi a túró okozza a törést?
"A rádiusz köszörülése még menne,"
ezt írtam, a csapággyal van a gond a gépműhely szerint. .......bár azt is írtam
Az eredeti rádiuszt sem az ufók készítik.Mi az hogy nem lehet?
Ahogy olvasgattam ,azt hiszem nincs kisebb csapágy.Azt viszont nem értem miért kísérleteznek,halál lehet a vége.
Na ez szép.
Remélem aki ilyet elad, az ilyet is vegyen helyette, és a világ másik felén adja meg magát a mocija.
Ilyenek miatt is egyre inkább ódzkodom a használt járművektől. Mondjuk olyat eddig sem vettem volna, aminek a blokkja szét volt szedve, inkább újszerűeket.
Most hamarosan kocsit kell cserélnem, de egyre valószínűbb, hogy újat fogok, vagy ismerőstől.
Btw., szlovák rendszámosat hogyan kell venni?
A rádiusz köszörülése még menne, de ahhoz csapágyat szerezni már nem. A felújítást pedig eladás előtt szokták hisz úgysem náluk törik el.
Na ja, ez is érthető. Az éles sarkok feszültséggyűjtő helyek, úgyhogy logikus, hogy ott kezd majd eltörni.
Már csak két dolog nem tiszta.
1. Miért nem tudnak ugyanolyan rádiuszt köszörülni lejjebb?
2. Ha tudják, hogy szar lesz, akkor minek erőltetik a felújítást?
"Gondolom mikor plazmával felrakják."

Na így már érthető.
Kinek jut eszébe egy főtengelyt hegeszteni?
Azt hittem köszörű + kisebb csapágy a javítás.
Üdv mindenkinek!

Tudtok valami jó helyet Budapesten vagy környékén ami stunt gyakorlásra megfelel?

Köszi előre is!
Segítségre lenne szükségem! Szal van 1 gilera mx/r-em, és olyan 8-9 ezres fordulattól nem pörgött tovább, ott is meg-meg torpant, szaggatott, mint ha nem kapna benzint. Kipucoltuk, rájöttünk h a légszűrő már szar, kivettük, így már pörög, vettem bele 1 újat, de azzal ugyanazt csinálja! Mintha folytana rajta a szűrő de ugye nem lenne szabad neki annyit folytani. Gondoltam a powerre, de nem tom mégis mi lehet. Segítsetek légyszi!
Ahogy nekem gépműhelyben magyarázták arról van szó, hogy a mkp.-nál egy rádiusz van a főtengelybe köszörülve, hogy a hajtókarok oldalmozgását megakadályozzák és nálunk csak síkköszörülést lehet csinálni így a hajtókarok oldalmozgása miatt a fötengely előbb-utóbb eltörik, nálam is van egy köszörült SV fötengely ami 5000 után kettétört pedig addig még jele sem volt annak, hogy bármi készülne.
Nem elgyengül, hanem valami miatt(hőbevitel?) feszültség keletkezik az anyagban és ez okozhat törést.Gondolom mikor plazmával felrakják.Autófőtengelynél a köszörülés megszokott.
Pl. erre gondolsz?
De mi lehet az oka? Kis köszörüléstől annyira elgyengül?
szerintem nem lesz jo, meg olcsobb is lenne egy bontott fotengely. a blokk nem serult? szokott pici lyukat is csinalni rajta
Nem az a villamos amelyik a sínen megyen, hanem amelyik a fára mász!
2es vagy 3as hengernél? olaj mennyi volt benne?
csak kuka.....a köszörült főtengely 5-6000km után kettétörik.....többszörös tapasztalat és van oka is természetesen....
áááááá a főnököm is ott ült....az Anita....övé a cég végülis....
A főtengelyt újíttatod fel?Hol és mennyiért?Nekem azt mondták az okosok,hogy nem lehet felújítani motor főtengelyt.Vagyis az én estemben amikor a csapágycsésze felkenődött rá.Azt mondák,hogy KUKA.
Sziasztok!Behányt a főtengelyem a hajtókar csapágy sérülése miatt.Elküldtem felújittatni (egyengetés,kemény krómozás)mi a véleményetek,tapasztalatotok?ZZr 1100asról van szó!
dudátam ma az embereidnek 2Á-n tarkófejessöndör
Villamos technikus....szóval Te javítod a 4-6-os villamosokat....nem mondom elég szarok....
Villamos technikusként mondom : Azt a rövid időt, amíg villámlik, várd ki elbujva.Vagy marad a vörösréz szövet kezeslábas.
Hallod srác...A kérdést nem azárt tettem fel,mert villámok közt akarok cikázgatni,hanem ha mondjuk hosszab túra közben kap a vihar...