Na ez szép.
Remélem aki ilyet elad, az ilyet is vegyen helyette, és a világ másik felén adja meg magát a mocija.
Ilyenek miatt is egyre inkább ódzkodom a használt járművektől. Mondjuk olyat eddig sem vettem volna, aminek a blokkja szét volt szedve, inkább újszerűeket.
Most hamarosan kocsit kell cserélnem, de egyre valószínűbb, hogy újat fogok, vagy ismerőstől.
Btw., szlovák rendszámosat hogyan kell venni?
Na ja, ez is érthető. Az éles sarkok feszültséggyűjtő helyek, úgyhogy logikus, hogy ott kezd majd eltörni.
Már csak két dolog nem tiszta.
1. Miért nem tudnak ugyanolyan rádiuszt köszörülni lejjebb?
2. Ha tudják, hogy szar lesz, akkor minek erőltetik a felújítást?
Segítségre lenne szükségem! Szal van 1 gilera mx/r-em, és olyan 8-9 ezres fordulattól nem pörgött tovább, ott is meg-meg torpant, szaggatott, mint ha nem kapna benzint. Kipucoltuk, rájöttünk h a légszűrő már szar, kivettük, így már pörög, vettem bele 1 újat, de azzal ugyanazt csinálja! Mintha folytana rajta a szűrő de ugye nem lenne szabad neki annyit folytani. Gondoltam a powerre, de nem tom mégis mi lehet. Segítsetek légyszi!
Ahogy nekem gépműhelyben magyarázták arról van szó, hogy a mkp.-nál egy rádiusz van a főtengelybe köszörülve, hogy a hajtókarok oldalmozgását megakadályozzák és nálunk csak síkköszörülést lehet csinálni így a hajtókarok oldalmozgása miatt a fötengely előbb-utóbb eltörik, nálam is van egy köszörült SV fötengely ami 5000 után kettétört pedig addig még jele sem volt annak, hogy bármi készülne.
Nem elgyengül, hanem valami miatt(hőbevitel?) feszültség keletkezik az anyagban és ez okozhat törést.Gondolom mikor plazmával felrakják.Autófőtengelynél a köszörülés megszokott.
A főtengelyt újíttatod fel?Hol és mennyiért?Nekem azt mondták az okosok,hogy nem lehet felújítani motor főtengelyt.Vagyis az én estemben amikor a csapágycsésze felkenődött rá.Azt mondák,hogy KUKA.
Sziasztok!Behányt a főtengelyem a hajtókar csapágy sérülése miatt.Elküldtem felújittatni (egyengetés,kemény krómozás)mi a véleményetek,tapasztalatotok?ZZr 1100asról van szó!
ezt írtam, a csapággyal van a gond a gépműhely szerint. .......bár azt is írtam
Remélem aki ilyet elad, az ilyet is vegyen helyette, és a világ másik felén adja meg magát a mocija.
Ilyenek miatt is egyre inkább ódzkodom a használt járművektől. Mondjuk olyat eddig sem vettem volna, aminek a blokkja szét volt szedve, inkább újszerűeket.
Most hamarosan kocsit kell cserélnem, de egyre valószínűbb, hogy újat fogok, vagy ismerőstől.
Btw., szlovák rendszámosat hogyan kell venni?
Már csak két dolog nem tiszta.
1. Miért nem tudnak ugyanolyan rádiuszt köszörülni lejjebb?
2. Ha tudják, hogy szar lesz, akkor minek erőltetik a felújítást?
Na így már érthető.
Kinek jut eszébe egy főtengelyt hegeszteni?
Azt hittem köszörű + kisebb csapágy a javítás.
Tudtok valami jó helyet Budapesten vagy környékén ami stunt gyakorlásra megfelel?
Köszi előre is!
De mi lehet az oka? Kis köszörüléstől annyira elgyengül?