Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kedves SWAT!bocs,de TE kértél segitséget.Ha neked egyik sem jo,add el a szarodat és bazd meg!
A hungaroringen van ilyen oktatás, nézz utána a honlapjukon. Kb 120000Ft. A legolcsóbb versenyzési lehetőség az Mz kupa volt ami sajnos megszűnt.

Ha versenyezni akarsz akkor jó ha van egy rakás pénzed amivel már annyira nem tudsz mit kezdeni hogy esténként halombarakod és szalonnátsütögetsz...
Az akku helye nincs meg, +a töltés?
Fölösleges volt irnod , mert nem mondtál semmit meg butaságokat beszélsz!

Miért ne lenne a motoromon viláágitás , HA MÁR RENDSZÁMOS és miért kellene akksi a világitáshoz?
Az indexel az a probléma, h csak egyenáramról müködik és a mocin csak váltó áram van ( ha ez nem volt tiszta)
Most lenne nekem is egy kérdésem.Elég érdekesnek tűnhet,de nem tudok mit kezdeni vele...Tudna valaki segíteni,hogy lehet egy rendes pályás,körversenyes stb.. motorosversenyhez hozzákezdeni?Tehát van itt Magyarországon olyan hely,ahol erre van lehetőség?Esetleg ezt oktatják előtte?Ha igen hol?Úgy hallottam a Hungaroringen szoktak kezdő motorosversenyeket szervezni,de azokra hol lehet jelentkezni,és egyáltlán saját motorral,vagy alap egy csapatban kell kezdeni?

Nem várok sokat,de előre is köszönök minden segítséget
Hát,pedig ez ellen nem sokat tehetsz,mert ha nem is lenne megszigorítva a vizgarendszer,a motorod akkor sem engednék közútra,mert igen balesetveszélyes indexek nélkül vezetni...Főleg,hogyha nincs akkuja,akkor gondolom nincs rajta semminemű világítás,és a motoron is meg vannak szabva a kötelező világító,-és fényberendezések.Meg egyébként is,hidd el számodra is biztonságosabb ha nem járkálsz nélkülük,így is van elég motorosbaleset az utakon,és gyakran szabályosan közlekedőkkel,nemhogy fények nélküli motorral
Nem a kérdésemre válaszoltál ...

Nem azért tettem le a jogsit és vettem ilyen mocit, h utána kivonjam forgalomból!
ki kell vonatni a forgalombol,és járni vele rendszám-és költség nélkül.(biztositás).egy olyan motorral mint a tiéd nem kell megállni. szerintem..
Helló


Lenne egy nagy problémám!
Van egy rendszámos suzuki rmx-em és az a problémám ,hogy lejárt a müszakija, és azt hallottam ,h bevezették az új vizsgarendszert sokkal szigorubban veszik.
Pl.: a motoromon nincsen index és nem is lehet mivel nincsen akkumlátora és ugy hallottam,h index is kell minden motorra.!



Valaki ki tudna segiteni?
Elöre is Kösszi.
Hol dolgozol te, hogy folyamatos munkarendben vagy?!
Színesfímezz!
Folyamatos a munkarendem, de sajnos így nem plusz bevétel. Bár jó lenne.
zsebre gyúrsz?
Szia!
Mindenki ilyen korán kelő? Köszi az ötleteket.
Majd holnap állok neki, mert mindjárt indulok melóba.
Szia én ismerősömnek már volt ilyen neki az index kapcsoló okozta befújta WD-40 el vagy kontakt tisztítóval és megszűnt a baj.
Köszönöm Neked is. Ilyenért ne kérj bocsánatot.
Semmi bocs! Így okulunk.
A szintjelző csatlakozója elázott és leoxidálódott. Szedd szét, fújd be kontaktsprével, majd nyomd össze újra. Előfordult már más robogón is. Ha ez nem oldja meg a problémát, akkor szerviz. Olajtartályt átvizsgálni. Egyéb dolog most nem jut eszembe. Bocsi, hogy belevau.
Köszönöm. Akkor keresek egy szakembert.
Testelési hibát keress !Jó kis rejtvény,ill logikai játék!
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség vagy tanács.
Ma olyan jelenség állt elő a robogómon, hogy az index bekapcsolásakor felvillan az olajszint jelzőlámpája egy pillanatra, de még a fék működtetésekor is. Nem tudom mi lehet ez, talán valami vezeték kidörzsölődött vagy a szintjelző hülyült meg?
Ha valaki tud segíteni így távolból ne tartsa magában.
Melyik az új? Mert akkor az/azt!
Sziasztok szerintetek melyik a jobb milyet vegyek Suzuki Rm?Honda Cr,Yamaha Yy?
pár motor főtengelyt láttam ez miatt kettétörve egyebek közt az enyémet is anno(99'-es SV650)........mondjuk azt úgy vettem, franc se tudta, hogy köszörülték előtte.....nekem így magyarázták el először a kakasdi bontóban(ők is köszörültettek anno csak ezért abbahagyták) és ezt kevéssé elhívén megkérdeztem 2 gépműhelyben és szintén megerősítették(különben legalább 1 ismert bontót tudok ahol a mai napig bevett gyakorlat, ott nem vásárolok).....lehet, hogy más az oka, de ennél jobb magyarázatot még nem hallottam......
A csapágynak miért kell ráiduszosnak lennie?
A hajtókar nem igen mozog oldalra, hacsak nincs megkopva a csapágy, dugattyúcsapszeg, dugattyú furat, hajtókar......
Ha minden rendben, akkor szerintem nem mozog és nem is tud mozogni a hajtókar oldalra.
Meg az is más, ha nincs "kiderékszögelve" egy motor, akkor összerakás után hamarosan kampó neki.....
Szerintem....