Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

végleg kivontat tudomásom szerint alkatrészként lehet felhasználni majd azt forgalomba helyezni... asszem

illetve utolsó információm szerint csak kivont jármű alkatrészét - ismert eredet miatt - lehet felhasználni és forgalomba helyezni..

remélem érthető voltam
2 garnitúra + 1 első gumi, a garnitúra 32.000 - 35.000
Kosz az adatokat doktoragy. Asszem csak akkor lesz gsx r-m ha mar nem csak nyaron tudok dolgozni...

Eleg huzos tetelek.
köszi az infót, végleg kivont motort, lehet még forgalomba helyezni?
gyanúsan olcsó az a gumis tétel
gsxr 750 k5

32.000 Ft / év - teljesítményadó
80.000 Ft / év - 3 hátsó gumi 2 első
16.800 Ft / negyedév - biztosítás
8.800 Ft műszaki vizsga
14.000 Ft / 6000 km - olaj, olajszűrő
8.600 ft levegőszűrő
20.000 ft / 35.000 km - fékbetét
....
a tulaj tud kivonatni, úgytom azt is csak ideiglenesen és 6 hónapra, vagy végleg.. az adásvételi pedig kötelezettség a 15 napos bejelentésre, azaz szerintem kevés önmagában kivonatni..tulaj akkor leszel, ha át is iratod, és ha neveden van, bármit tehetsz..

vagy megveszed alkatrésznek úgy, hogy előtte már ki van vonva

egyébként okmányiroda info telefonon és többet tudsz
erre konkrétan ott a gs500 fórum kérdezz bátran a tulajaiktól
üdv

lenne egy olyan kérdésem, hogy motort forgalomból kivonni, adásvételivel lehet-e? hogy ne kelljen átíratni, tételezem fel, versenymotor céljából, pályára.
Udv.

Az lenne a kerdesem, hogy kb mekkora az eves fenntartasi koltsege egy suzuki gs500-nak? ( vagy er5, tehat ez az 50 lo koruli kat.)

Illetve mennyivel tobb, pl. egy gsx r 600 fenntartasa?

Mennyi penztk el majd fizetni a kulonbozo teljesitmenyeknel? tud valaki esetleg egy oldalt ahol megnezhetnem.

Elore is kossz.
Stét!
Volt már valakinek DAinese 2-részes után 1-részes ruhája?
Az 1-részesböl is akkora kell,vagy egy számmal nagyobb? A neten
találtam,nincs modom probálni. Sukhoi-rol lenne szo
csako
Valaki próbálja már leírni hogy 125-ös krosszmotorral hogy lehet egykerekzni.(hanyadikba,milyen talajon.technika)? Előre is köszi.
a 100-as oktánú benyával a pénztárcád vastagságát csökkented csak,a henger és dugattyú élettartalmát a gyenge olaj, és hidegen tépem kombóval lehet erősen rövidíteni
Üdv! Szeretnék segítséget kérni! A kérdésem a kövi lenne: ha 100-as oktánszámú benyát tankolok hosszú távon a a motoromba (Suzuki RMX 50/70-es Athena hengerszettel), a dugattyú, henger élettartamát mennyire csökkenteném le? Sűrűn cserélhetném? Bocs ha amatőr kérdés! Köszi a segítséget!
előbb nézesd meg az elejét,ha már 50-nél is berázta,és mindezt nem erős ki gyorsításnál csinálta........
Sziasztok!

Tudna nekem valaki infót adni, merre menjek fejlesztés ügyben?
Tegnap lightosan követtem egy 3 kocsiból álló convojt, hosszú egyenesben gondoltam nekiállok, lazán 5.-ikben előzni őket. 120-ról elindultam, majd 150-nál egy akkora kátyúba mentem, hogy szerintem megemelte a moci elejét egy pár centire, és amikor leért hihetetlenül elkezdett rázni, és citált az egész motor, haver ki sem mert jönni a látvány után előzni, hanem 100-al hazajött. Mi lehet a baj? Kormánystabilizátor beszerzésére gondoltam, egy gyári 600RR '05-öm van. Közben hazafele mégegyszer így jártam a 8-as úton, lakott területen (betartom a sebességhatárokat), 50-el döcögtem, bal kéz a tankon pihentetve, és megint elkaptam valamit, úgyszintén becitált az egész, de úgy hogy a gumi nyikorgását is hallottam.
A kormánystab megoldaná ezeket a gondokat?
Válaszokat várom, előre köszi!
Jaja, ott a haver is ezt mondta a Suzukijában az utángyártott fék jobban fogott...
Én autós cuccokról beszélek: ott gyakori a spórolás ezen fajtája...
Azért a gyárit úgy gyártják, h a gyárba megy.
Jól biztatsz a betéteiddel kapcsolatban...
Amu pl a Hondámba néztem a gyári anyagát + ugyan azt a típusszámút a Motorparts-nál. Hát a gyáriba bronz színű darabok voltak, a Motorparts-nál meg fekete darabok voltak benne. Meg csak 1000Ft-al volt olcsóbb a gyárinál, ezért maradtam a gyárinál, és fogott a fékem.

Van benne valami.
Az enyém avval jó! Meg a régi hondámon is avval fogott, másnak meg kalap kaki volt a féke a Lucas meg Ferodo betétekkel...
Ki így ki úgy...
Pedig a "gyári" is valamelyik cég által "utángyártott" termék.

Autók esetében sokszor lényegesen gyengébb is, mint az utángyártott: a gyári beszállítók a nyomott árak miatt nem a legjobb, hanem a leggazdaságosabb holmikat adják el - általában.
enyémben
Az enyémbe olyan szar a gyári fék, hogy szinte bármelyik utángyártott jobb nála.
Hát én nem nagyon bízok az utángyártott cuccokban...ezért veszek pl gyári fékbetétet is már jópár éve.
Igen? Ezt nem is tudtam. Lehet érdemes lenne bekukkantani hozzájuk hátha van valami okosságuk...