32.000 Ft / év - teljesítményadó
80.000 Ft / év - 3 hátsó gumi 2 első
16.800 Ft / negyedév - biztosítás
8.800 Ft műszaki vizsga
14.000 Ft / 6000 km - olaj, olajszűrő
8.600 ft levegőszűrő
20.000 ft / 35.000 km - fékbetét
....
a tulaj tud kivonatni, úgytom azt is csak ideiglenesen és 6 hónapra, vagy végleg.. az adásvételi pedig kötelezettség a 15 napos bejelentésre, azaz szerintem kevés önmagában kivonatni..tulaj akkor leszel, ha át is iratod, és ha neveden van, bármit tehetsz..
vagy megveszed alkatrésznek úgy, hogy előtte már ki van vonva
egyébként okmányiroda info telefonon és többet tudsz
lenne egy olyan kérdésem, hogy motort forgalomból kivonni, adásvételivel lehet-e? hogy ne kelljen átíratni, tételezem fel, versenymotor céljából, pályára.
Stét!
Volt már valakinek DAinese 2-részes után 1-részes ruhája?
Az 1-részesböl is akkora kell,vagy egy számmal nagyobb? A neten
találtam,nincs modom probálni. Sukhoi-rol lenne szo
csako
a 100-as oktánú benyával a pénztárcád vastagságát csökkented csak,a henger és dugattyú élettartalmát a gyenge olaj, és hidegen tépem kombóval lehet erősen rövidíteni
Üdv! Szeretnék segítséget kérni! A kérdésem a kövi lenne: ha 100-as oktánszámú benyát tankolok hosszú távon a a motoromba (Suzuki RMX 50/70-es Athena hengerszettel), a dugattyú, henger élettartamát mennyire csökkenteném le? Sűrűn cserélhetném? Bocs ha amatőr kérdés! Köszi a segítséget!
Tudna nekem valaki infót adni, merre menjek fejlesztés ügyben?
Tegnap lightosan követtem egy 3 kocsiból álló convojt, hosszú egyenesben gondoltam nekiállok, lazán 5.-ikben előzni őket. 120-ról elindultam, majd 150-nál egy akkora kátyúba mentem, hogy szerintem megemelte a moci elejét egy pár centire, és amikor leért hihetetlenül elkezdett rázni, és citált az egész motor, haver ki sem mert jönni a látvány után előzni, hanem 100-al hazajött. Mi lehet a baj? Kormánystabilizátor beszerzésére gondoltam, egy gyári 600RR '05-öm van. Közben hazafele mégegyszer így jártam a 8-as úton, lakott területen (betartom a sebességhatárokat), 50-el döcögtem, bal kéz a tankon pihentetve, és megint elkaptam valamit, úgyszintén becitált az egész, de úgy hogy a gumi nyikorgását is hallottam.
A kormánystab megoldaná ezeket a gondokat?
Válaszokat várom, előre köszi!
Azért a gyárit úgy gyártják, h a gyárba megy.
Jól biztatsz a betéteiddel kapcsolatban...
Amu pl a Hondámba néztem a gyári anyagát + ugyan azt a típusszámút a Motorparts-nál. Hát a gyáriba bronz színű darabok voltak, a Motorparts-nál meg fekete darabok voltak benne. Meg csak 1000Ft-al volt olcsóbb a gyárinál, ezért maradtam a gyárinál, és fogott a fékem.
Pedig a "gyári" is valamelyik cég által "utángyártott" termék.
Autók esetében sokszor lényegesen gyengébb is, mint az utángyártott: a gyári beszállítók a nyomott árak miatt nem a legjobb, hanem a leggazdaságosabb holmikat adják el - általában.
illetve utolsó információm szerint csak kivont jármű alkatrészét - ismert eredet miatt - lehet felhasználni és forgalomba helyezni..
remélem érthető voltam