Kemény Ha azt veszed, hogy egy 2,5 milliós motort mondjuk 1 milliós onerővel elhoz valaki, és a hitelre visszafizet 2 milliót, valamint a szalonból kihajtással a motor értéke alsó hangon 200 000-et esik, akkor nehéz ezt megérteni, kinek éri meg....
Gyakorlatilag 900 000-es bukó és még csak a szalon előtt áll üres tankkal...de azönerő már nincs sehol.
Szerintem azért szoktak ilyen új sportmotorokkal strandpapucs-rövidgatya kombóban nyomulni, mert ruhára már nem jut
Épp most akartam egy excelt összerakni arra - de még soha nem volt hiteles gépem, nem akartam hülyeséget beírni akinek van ilyenre ideje/tapasztalata összarakhatná !
Hátha elgondolkodik 1-2 kisgyerek, hogy biztosan akarja -e részletre a gixxerezret !
Évi 10EKm futás alatt az értékvesztés/tárolás/adók teszik ki a legnagyobb költséget.
Maga a fenntartása ( műszaki állapot megóvása ) az kb. fogyasztás x 2. Tehát ha egy km megtétele kerül mondjuk 20 Ft-ba, akkor az össz költséged valahol 40 Ft körül lesz.
A járulékos költségek nálam ( adók, értékvesztés, stb. 600-as, 2002-es vas ) kb. 20 rugó / hó.
Szóval 10 EKm futás egy szezonban összesen kijön kb. 600 EFt -ból évente.
Sziasztok! Nem tud véletlenül valaki egy eladó Aprilia rs125-öt, rendszámmal, elfogadható áron? És valahol közép Magyarországon? Minden valamire való motor az az ország két szélső szegletében van((((
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem, hogy kb milyen egy motor fenntartási költsége. Gondolok itt pl:Honda cbr 600 rr 2004-2006-os évjáratra. Ha valaki nagyon akar motorozni, mivel kell számolnia egy havi fenntartásnál
Aha ! Hát köszi =) Igen nekem is nagykeráron nagyjából :D meg a szereléssel sincsen probléma , van egy suzuki márkakereskedésünk . Majd meglátom . Már csak 1 gond ! Nem találok eladó husqvarna 125 SM et xD ! Még 1× köszi !
A 2t elméletileg dupla teljesítmény és sokkal kisebb súly. Ez persze elmélet, de néha igaz is lehet. Japánok szeretik mostanában 4 üteműre csinálni a 125-ösöket. Nekem nem tetszik. A hangjuk, mint egy kerti traktornak, a súlyuk és a kb tizen X lóerő miatt semmi esélyük egy kétüteművel szemben. Rövidebb élettartamú egy 2t, viszont általában harmada egy monorgenerál. És itt tényleg értenie kell a szerelőnek hozzá. MEg a motorosnak is, itt nem csak a gázt kell húzni. Ezek alapján kell döntened.
Én 400-ig kétüteműt vennék, de nekem megoldott a szervízháttér és az alkatrész is nagykeráron van.
Kérlek segítsetek ! Motorvásárlás elött vagyok és nemtudom eldönteni , h 125 ccm 2T vagy 4T t vegyek ! Egyszerűen nem megy ! Nagyon vágyom a teljesítményre , ezért inkább a 2T felé hajlok . Légyszives segítsetek nekem , h tényleg olyan óriási a különbség az 125 2T és 4T között ? Előre is köszönöm ! ( Kérlek csak olyan írjon aki valójában tudja a kető közti különbséget vagy már tapasztalta! )
Kozben voltam nala egy hete azt elfelejtettem mondani,de csak a szerelosegedje,es 4 tanulo volt ott.Osztottam az eszt,azok is csak neztek.Erre mondja a tisztelt kollega,hogy itt festik a a tankot a muhely melletti uzemben.Mondta ,hogy amig megjon a Robi,nezzem meg hatha mar keszvan.Nem is igazan volt mar kedvem megnezni sem ,mert gondoltam ,hogy valmai börös tankot kapok majd vissza.Hat atmentem…Erre beszelek egy pacakkal,aki azt mondja,hogy itt nem is volt ilyen tank.Ekkor mar egy honapja es 1 hete volt ennel az embernel a motorom.Amikor megjott vegre,akkor azt mondta,hogy molorozason van a tank,es mar elvitte a festouzembol…Ott meg nem is emlekeztek ilyen tankra.A festouzemben azt mondtak,hogy egy Harley tank van csak naluk….Na ez is vicc.Szerintem az is ott van a muhelyben erintetlenul,csak 2 het utan vette azt a faradsagot,hogy leszerelte,legalabb azt lassam,halad a munka…..Ilyen munkat?Ismerosom Fazereben ez ido alatt blokkot csereltek
Segitsegeteket szeretnem kerni,mert ugy nez ki osszetuzesebe fogok kerulni egy szerelovel hamarosan.Tortenetem 2 honapja kezdodott.Vettem marcius korul egy 600-as sradot.Ahogy bejott a jo ido,a gep nehezen akart elindulni,gondoltam ideje lesz egy gyertyacserenek meg egy karboszinkronnak.Ezert hat elvittem egy helyi szerelohoz,aki elvallata a munkat.Gyertyat en vittem.A munka viszonylag gyorsan ellett vegezve,mikor azonban mentem a motorert,a szerelo azzal kezdte,hogy van egy jo meg egy rossz hire.A jo hir hogy kesz lett a motor,a rossz viszont az,hogy szereles kozben sajnos elejtette a motor tankjat…..Hat nem repestem az oromtol,de megnyugtatott,hogy megeriti a karom,es lefesteti a tankot.Sajna nem irtunk errol semmi papirt.A motort igy hoztam el,serult,de hazsnalhato tankkal.Mondta,hogy szolni fog,ha a festonek alkalmas lesz az idopont.Erre sor is kerult 1-2 het mulva.Kozben egy furcsa jelenseg is elojott hasznalat kozben,idonkent csak ugy leallt a motor…Tehat visszavittem a gepet,es mondtam neki,hogy mas hiba is adodott,ami eddig nem volt tapasztalhato.Mondta hogy azt is megnezi.Otthagytam nala a motort.Ennek kozel mar masfel honapja…..
Mindig telefonalgattam ra,hogy hogy all a festes,meg mi lehet oka a leallasoknak.Egy het semmi,ket het semmi….Mondta hogy nem talaja a hiba okat….Festes szinten nem haladt…Kesobb eljutottunk arra a szintre,hogy mar a telefont sem hajlando felvenni.Szemelyesen kezdetm mar zaklatni,de egy ket hetig igy is etetett….Kiderult,hogy az elektronikam serult a motoron,es ezert vannak a leallasok.Egyik ismerose megtudja csinalni,nem nagy osszeg.Az is keszul mar 2 hete.Korabban azonban ez a hibanem merult fel….A tankot szinten nem lattam,pedig allitolag mar 2 hete kesz van.Mondtam neki ha valami kokler fesessel adja vissza,akkor nem fogom elvinni.Szabadkozott,hogy mit gondolok,higgyem el hogy szep lesz.Hat az szep lett.A trehanysaga miatt nem tudok motorozni.Mondtam neki hogy ez vicc,amit csinal.Egyszer kerestem az egyik helyi motoros felszereleseket es szerelest is vallalo uzletben,mert tudomasom szerint korabban nekik dolgozott,es ha valami problema adodik,akkor hozzajuk fordul segitsegert.Ott az elado holgynek elmondtam a problemam,es hogy hogy kezelik az embert.Erre annyit mondott,,,hogy van amikor igy jar az emberˇˇ,meg hogy ha Robikanak nincs kedve dolgozni,akkor nem is fog….Csak neztem.Egyebbkent Robikat ok tamogatjak,mivel szokott indulni a drag versenyeken Kunmadaron..Minden tiszteletem ezert az emberert,mert tudomasom szerint sok bajon atment mar,es nemreg valaki lezuzta a 3 millas Apriliajat,de engem ez nem boldogit.Igy nem cseszett meg velem senki.Mit tudok vele tenni?Ha Mast nem legalabb anyit szeretnek elerni,hogy mas nem jarjon igy,es az ilyen emberek huzzak le a rolot orokre,vagy ne vallaljon szerelest.Ennyi.Az ilyenek menjenek el egy szemeteskocsira kukasnak.Hetfon folyt kov.Ha nem lesznek meg az alkatreszek,feljelentes lesz belole,mar nem erdekel.H a buli,hat legyen buli
mégis a használt a drágább, me egész jó hitelekkel elhozhatsz főleg mst új motorokat (nézed csak hondáéknál a cb szériákat), régebbiből meg pl simán hozádvágnak nyócszázér egy 600as srad-ot, de vagy kp-ben kell kiégetned vagy szar hitellel tod megvenni.
Gyakorlatilag 900 000-es bukó és még csak a szalon előtt áll üres tankkal...de azönerő már nincs sehol.
Szerintem azért szoktak ilyen új sportmotorokkal strandpapucs-rövidgatya kombóban nyomulni, mert ruhára már nem jut
Hátha elgondolkodik 1-2 kisgyerek, hogy biztosan akarja -e részletre a gixxerezret !
Kíváncsi lennék, egy új, hiteles motor mennyi be fájhat évente
Maga a fenntartása ( műszaki állapot megóvása ) az kb. fogyasztás x 2. Tehát ha egy km megtétele kerül mondjuk 20 Ft-ba, akkor az össz költséged valahol 40 Ft körül lesz.
A járulékos költségek nálam ( adók, értékvesztés, stb. 600-as, 2002-es vas ) kb. 20 rugó / hó.
Szóval 10 EKm futás egy szezonban összesen kijön kb. 600 EFt -ból évente.
Meg gondolom a teljesítmény adó és biztosítás ugyanannyi akkor is ha 0 km-et mész vele.
Én 400-ig kétüteműt vennék, de nekem megoldott a szervízháttér és az alkatrész is nagykeráron van.
arra az esetre mielőtt valaki pénzt akarna kiadni szerelési könyvekért
Sztem a "segédjei" csinálták, és elbaszták rendesen.
Keresek KTM exc 200 -hoz eladó km órát!
Nagyon fontos lenne, ha esetleg valaki tud, az irjon nyugodtan!
Mindig telefonalgattam ra,hogy hogy all a festes,meg mi lehet oka a leallasoknak.Egy het semmi,ket het semmi….Mondta hogy nem talaja a hiba okat….Festes szinten nem haladt…Kesobb eljutottunk arra a szintre,hogy mar a telefont sem hajlando felvenni.Szemelyesen kezdetm mar zaklatni,de egy ket hetig igy is etetett….Kiderult,hogy az elektronikam serult a motoron,es ezert vannak a leallasok.Egyik ismerose megtudja csinalni,nem nagy osszeg.Az is keszul mar 2 hete.Korabban azonban ez a hibanem merult fel….A tankot szinten nem lattam,pedig allitolag mar 2 hete kesz van.Mondtam neki ha valami kokler fesessel adja vissza,akkor nem fogom elvinni.Szabadkozott,hogy mit gondolok,higgyem el hogy szep lesz.Hat az szep lett.A trehanysaga miatt nem tudok motorozni.Mondtam neki hogy ez vicc,amit csinal.Egyszer kerestem az egyik helyi motoros felszereleseket es szerelest is vallalo uzletben,mert tudomasom szerint korabban nekik dolgozott,es ha valami problema adodik,akkor hozzajuk fordul segitsegert.Ott az elado holgynek elmondtam a problemam,es hogy hogy kezelik az embert.Erre annyit mondott,,,hogy van amikor igy jar az emberˇˇ,meg hogy ha Robikanak nincs kedve dolgozni,akkor nem is fog….Csak neztem.Egyebbkent Robikat ok tamogatjak,mivel szokott indulni a drag versenyeken Kunmadaron..Minden tiszteletem ezert az emberert,mert tudomasom szerint sok bajon atment mar,es nemreg valaki lezuzta a 3 millas Apriliajat,de engem ez nem boldogit.Igy nem cseszett meg velem senki.Mit tudok vele tenni?Ha Mast nem legalabb anyit szeretnek elerni,hogy mas nem jarjon igy,es az ilyen emberek huzzak le a rolot orokre,vagy ne vallaljon szerelest.Ennyi.Az ilyenek menjenek el egy szemeteskocsira kukasnak.Hetfon folyt kov.Ha nem lesznek meg az alkatreszek,feljelentes lesz belole,mar nem erdekel.H a buli,hat legyen buli