A 600-as is bőven elég hozzá, h bajba kerülj.
Elég, hidd el. Mellesleg a 750-est is forgatni kell, h a magához képest mért nagyobb erő megjöjjön, ahogy a 600-asnál is.
Rosszul tettem fel a kérdést úgy látom,és rosszul jártam körbe a témát... Inkább úgy kérdezem akkor hogy egy k1-es 750 gsxr "sok" lenne 1 nem nagy tapasztalattal rendelkező motorosnak?Inkább a 600-as?
Üdv.1 tanácsot kérnék.Motorvásárlás előtt állok,egy k1-es gsxr-t akarok,csak nemtom hogy 600-t vagy 750 legyen az.Az egyik ismerősöm szerint inkább 750-est mert a 600-asokat naon kell pörgetni ahhoz hogy úgymond "menjenek".Én pedig tanácstalan vagyok,mert elég lenne nekem a 600-as is,de ő elbizonytalanított.Első saját nagymotorom lenne,de már motoroztam előtte gsr 600-al,bandittal,de nem a sajátom voltszóval nem vagyok annyira teljesen kezdő.mit javasolnátok?
Hát akkor a KTM-eket felejtsd el! Ami picit gyengébb a GS500, de kényelmes, jól foygaszt. Az ER5-nem igazán ismerem. Az SV650 erősebb, és eléggé kényelmes az is, fogyasztása és fenntartása kicsit több mint a GS500-é...
Szeva! Ha ezek közül a vasak közül kellene választani az előbb leírt felhasználásra,akkor mindenképpen az SV-650! Ezzel tudsz tanulni,túrázni,vagy a városban szédelegni,mert nagyon jóindulatú,viszont ha kell hajlamos egy kis temperamentumra is!
Nem mellékes az sem,hogy nyitott dobbal mindenhol nagyvasként üdvözlik!
sziasztok Segítséget szeretnék kérni tőletek Most szeretném meg venni az első nagy motoromat! Csak nagy Dilemmába vagyok!nem tudok dönteni választani !meg hogy mibe is lenne érdemes gondolkozni?! Suzuki GS 500? Kawasaki Er5? Suzuki SV 650? KTM LC4?Ktm Duke 2? ebbe az árfekvésű motorokba gondolkoztam! Amivel lehet motorozni mindennapos használatba , helyben elszaladgálni de Túrákon is +Állja a helyét!és a Páromnak is jó legyen! de fiatalos motor legyen Illetve a kinézet sem utolsó meg minimum 50Le legyen benne:) ! Esetleg ha E-mailt küldenétek azt is elolvasom vagy MSN re felvennétek nagyon +köszönném! Gondolom vannak itt olyan motorosok akiknek sokkal több tapasztalata van! Előre is köszönöm a válaszotokat! Üdv:Robi
Hmm..Akit csak ismerek,és ért a motorokhoz szídja az olasz motorokat..át,ha ennyien mondják tuti van alapja,szal sztem egy Yamaha TZR lesz a választás az jó motor szerintetek?
Hát létezik olyan hogy bowdenjavítókészlet,és azt olyan hosszúra hagyod amilyenre akarod...
Én mentem egy eléggé öreg ETX 125el ,a teg 80 rugóért vette, de az brutál volt gázrántásra kapta az elejét:P,mentem KDX el is és most megsértek egy jópár embert sehol sem volt az ETX hez képest.
Ebből kiindulva sztem a 80 as is jobb lehet mint a "társai".
De majd irnak az okosok,én csak elmondtam a véleményem, hátha segít a döntésben
2t 125-ös gyorsasági motorok nem épp túramotorok, de el lehet velük szórakozni. Fogyasztásuk 5 körül lehet. Időnként fel kell újítani őket...
Kb 5litert fogyasztanak. Az NSR-ekről jókat hallottam.
A GSX-R 250-est 10000 fölött kell használni hogy élet legyen benne, és a nagy fordulat miatt hamar széthullanak. Ilyen a többi 250-es sor4-es is. A szervizelésükre a gatyád is rámegy.
Inkább 4t egyhengeresekben gondolkodj ha kis köbcentiset akarsz.
Pl cbf 250 vagy ybr 125
Szeretnék véleményeket kérni,szerintetek melyen 125ös motorral érdemes kezdeni,és ittfontos szempont,hogy kibírja a hosszútávú utakat,valamint keveset fogyasszon városi használathoz
Főleg 5 motoron gondolkodok,de ha tudtok jobbat,szívesen veszek minden ötletet,javaslatot.Az egyik egy Yamaha TZR 125,a másik egy Cagiva Freccia 12,a harmadik Aprilia AF1 Futura,a negyedik egy Honda NSR 125,és végül egy Suzuki RGS-X 250.Szerintetek melyik lenne a legjobb?
Előre is köszönök minden segítséget
Sziasztok! Van egy olyan lehetőségem,hogy talán megvásárolhatnék egy äprilia ETX 50-et amin 80ccm-es MALOSSI henger és sportdob van. Viszonylag erősnek tűnik miután "bemelegszik" hosszabbak a sebességek jobb a kompresszió tényleg jónak tűnik. A gyújtáskapcsolót meg kell javítani, lehet újra kell kábelezni meg a gázbowdenje olyan,hogy nagyon pici a gáz rántó táv (nemtudom szakszerűen magyarázni,ne haragudjatok) meg állitolag agyujtás miatt van az,hogy folyamatos gázfröccs kell,hogy ne álljon le. Haverom a gyújtást megcsinálná baráti áron, de a bowdennel bajban vagyok, elvileg a tulaj nem kapott hozzá a kecskeméti aprilia szalonban. Haverom szerint a biciglibowden tökéletesen megfelel bele :D. Ezen kívül egy láncszett szükséges rá mert a fogaskerék fogai nagyon ki vannak hegyezve meg kattog is kicsit. Egyszerűen nemtudom kinek higyjek, valamint nem tudom mennyire van az ETX-ekhez alkatrész. Az äprilia RX-eket mindenki oltja és köztudott ,hogy nem bevált motorok de az ETX nek én még csak a 350-es 4T verziójáról hallottam azt pedig dícsérik. Segítsetek! Megéri a vásárlás akkor ha ezt a motort 50%-ban közúton, 50%-ban pályán/terepen használnám? Az ár korrektnek tűnik,de ha sokba van akkor megint nemjó mert 150.000 körül inkább kawasaki kmxet vagy KDX-et veszek. Bocsi,hogy ennyit írtam de tanácstalan vagyok. Légyszi valami hozzáértő fórumozó adjon tanácsokat! Előre is köszönöm. üdv
Elég, hidd el. Mellesleg a 750-est is forgatni kell, h a magához képest mért nagyobb erő megjöjjön, ahogy a 600-asnál is.