egy olyan kérdésem lenne hogy van egy vfr 400-asom és amikor elundulok vele és húzom neki a gázt akkor megtorpan és kicsit nehézkesen indul egykerekezni se tudok vele a karbikat megnéztük és tiszta és ha elvinném szinkronoztatásra akkor szerintetek ez elmulna tanácsokat várok előre is köszönöm
Üdv mindenkinek, kezdő motoros vagyok azaz még csak most csináltam meg az A1 kresszét és érdeklődöm hogy elsőnek milyen 125 cc-s motrot ajánlotok kisvárosra, ha lehet sokan válaszoljatok h minnél többet tudjak tanulni.. ^^ előre is köszönöm
hát jó de most pénz hiányba csak igy tudok motorozni elmennék én pályára is meg tanfolyamra is csak hát pénz pénz pénz ráadásul a motoromra is kell még költenem mert egyenlőre nincs hátsó fékem.
hát tegnap voltam kint parkolóba gyakorolni tökömet nem szoritotta de a lábam megfájdult 2 perc alatt próbálok ugy bedölni a motorral mint a pálya mocisok de nem nagyon jön össze dehát ezért járok ki meg fogadom a tanácsodat amugy meg egy könyvbe is olvastam ezt hogy térdet nem muszály kitenni hanem a tank mellet kell tartani szorosan dehát még sokat kell tanulnom hogy jól menjek ezért is kérdezgetek fórumokba mert itt sokan tudnak nekem segiteni ja és neked is köszi
Bármi is legyen az ha nem egyeneltes a hiba (márpedig a leirtak alapján nem az) akkor az örök törvény tisztit tisztit tisztit! Ujonan vásárolt motornak am is ez a hátránya, nagytakaritással kell kezdeni! Szerintem ha hozzáértövel nekiállsz a benzin rendszernek, meg a karburálásnak, ott tisztitod, meg cseréled amit kell ha kell nem lesz baja! Szerintem. De am is nézz rá mindenre, ha nem ismerted az előző tulajt. Folyadékok gyertya, fékek stb.... nemhinném h nagy gond, lenne, de ha tovább csinálja biztos valamihez hozzá kell nyulni!
Ja a legjobb döntsd olyan méjre, hogy az aszfalt és a tank között ne legyen légrés csak a lábszárad és a combod!
Am meg lehet a gatya rosz ilyenkor azt nézd meg hogy a töködnél feszül e a gatya és ezért nem engedi tovább vagy ennyi a max? De bőrgatyába amugy sem szabadna hogy tudj atletizálni, szerintem annyi térdelés pont elég amennyit a gatya enged (ha a töködnél nincs a feszült gatya és a tököd között 10cmnyi feszülős rész). Szal dönts okosan és király leszel! (knH)
szevasztok.kellene 1 kis segítség.vettem egy 93'-as CBR900RR-t,és tulajdonképp semmi baja,hazahoztam 70km-röl,de semmi.most meg épp mentem 1 kicsit és megállt.szivatoval még beindult,de ahogy visszanyomtam megállt.piszkálgattam,megkocoltam a benzinpumpát mig végül beindult.elmentem motrozni,és nem volt semmi baja,de most nem bízok a motorba.lehet csak valami kosz volt,de...nem tudnátok valamit mondani erröl?köszönöm.
Segitseget szeretnek kerni.Nem tudom kihez tudnek fordulni az ugyemmel kapcsolatban.A tortenet ott kezdodik,hogy vasaroltam meg a tavasszal egy motorkerekpart,amit nemsokkal vasarlas utan elvittem egy szerelohoz gyertyacserere,illetve egyebb beallitasok elvegzesere.A munkat a megbeszelt idopontra elvegezte,viszont a motorom tankjat elejtette.Mar idestova masfel honapja varok ra,hogy helyrehozza a hibajat,es visszaalitsa eredeti allapotba a motorom.A karokozast elismerte,es igeretet tett a rendezesre,de sajnos semmit nem tesz.Papirozva nem lett az eset.Nemreg arra jutottam,hogy ideje elhozni a a motort,ami meg is tortent,viszont ekkor vettem eszre ,hogy ujabb serulesek talahatok rajta.A karokozast ismet elismerte,es most tanuk elott irtunk rola egy papirt,amiben elismeri a karokozast,es egy heten belul vallalja a helyreallitast.A helyzet ugy nez ki,hogy a hatarido lejart,de a munkat nem kezdte meg,illetve egyebb modon sem karpotolt.Kerdesem az lenne,hogy kihez fordulhatok az ugyemmel?Fogyasztovedelem,vagy erdekkepviseleti szerv?Valaszukat elore is koszonom!
Udvozlettel:Zoltan
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Van egy 50es Suzuki RMX-em, és az a problémám vele hogy amikor hosszú emelkedőn (24-es út M.füred előtti szakasza) megyek hiába váltok vissza, amikor felpörögne (hang alapján még nem is annyira mint mondjuk sík úton) egyszerűen olyan mintha "elszállna" az ereje.. hiába váltanék még visszább, ugyan ez lenne, ha elengedem a gázt és megvárom míg lejjebb megy a fordulat aztán megint meghúzom a gázt akkor újra pörög valameddig, aztán megint visszaesik, mintha csak valami visszafojtaná.. Az az érdekes hogy ha mondjuk egy rövidebb, de meredekebb emelkedőn megyek akkor akár 70el is felvisz oda, magasabb fordulaton, de azon az úton 50nél jobban nem megy. Pár hónapja eltörtek a gyűrűk, ki lett cserélve a dugattyú és fel lett fúrva a henger, azelőtt akár 80al is vitt felfelé és nem volt semmi baja.. Lehet hogy a szervízben csináltak valamit rosszul? Amikor kihoztam finoman be lett járatva az új dugattyúval, egy ideig nem volt nyúzva (400km kb.) Valaki tudja hogy miért csinálja ezt, és hogy mi lehet a megoldás?
Szevasztok
olyan kérdésem hogy van egy bőr szerkom és elkezdtem gyokorlgatni a bedőlést kanyarodás stb stb és amikor kanyarodok kiteszem a térdemet akkor feszül kicsit a bőr gatyám és én ugy érzem hogy akadályoz abban hogy a térdem leérjen a betonra de az is lehet hogy még rutintalan vagyok szóval ebben kérnék segitséget hogy bővebb bőrgatyát kell vennem vagy esetleg gyurnom kell még hozzá?
kérdésem az lenne, hogy a kuplungkaromon a bowden alatt van még egy kábel, ami megy le a blokk fele, az mi lehet? vmiféle jeladó? mi a szerepe?
köszönöm a helpet
Am meg lehet a gatya rosz ilyenkor azt nézd meg hogy a töködnél feszül e a gatya és ezért nem engedi tovább vagy ennyi a max? De bőrgatyába amugy sem szabadna hogy tudj atletizálni, szerintem annyi térdelés pont elég amennyit a gatya enged (ha a töködnél nincs a feszült gatya és a tököd között 10cmnyi feszülős rész). Szal dönts okosan és király leszel! (knH)
Segitseget szeretnek kerni.Nem tudom kihez tudnek fordulni az ugyemmel kapcsolatban.A tortenet ott kezdodik,hogy vasaroltam meg a tavasszal egy motorkerekpart,amit nemsokkal vasarlas utan elvittem egy szerelohoz gyertyacserere,illetve egyebb beallitasok elvegzesere.A munkat a megbeszelt idopontra elvegezte,viszont a motorom tankjat elejtette.Mar idestova masfel honapja varok ra,hogy helyrehozza a hibajat,es visszaalitsa eredeti allapotba a motorom.A karokozast elismerte,es igeretet tett a rendezesre,de sajnos semmit nem tesz.Papirozva nem lett az eset.Nemreg arra jutottam,hogy ideje elhozni a a motort,ami meg is tortent,viszont ekkor vettem eszre ,hogy ujabb serulesek talahatok rajta.A karokozast ismet elismerte,es most tanuk elott irtunk rola egy papirt,amiben elismeri a karokozast,es egy heten belul vallalja a helyreallitast.A helyzet ugy nez ki,hogy a hatarido lejart,de a munkat nem kezdte meg,illetve egyebb modon sem karpotolt.Kerdesem az lenne,hogy kihez fordulhatok az ugyemmel?Fogyasztovedelem,vagy erdekkepviseleti szerv?Valaszukat elore is koszonom!
Udvozlettel:Zoltan
olyan kérdésem hogy van egy bőr szerkom és elkezdtem gyokorlgatni a bedőlést kanyarodás stb stb és amikor kanyarodok kiteszem a térdemet akkor feszül kicsit a bőr gatyám és én ugy érzem hogy akadályoz abban hogy a térdem leérjen a betonra de az is lehet hogy még rutintalan vagyok szóval ebben kérnék segitséget hogy bővebb bőrgatyát kell vennem vagy esetleg gyurnom kell még hozzá?