Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor a mert mar meg is van . Melyik tipus megbizhato ?
általában a kis teljesítményűek nagy erőltetéséből adódik.nem mindegy hogy állandó 90%ot használsz ki vagy mindíg kényelmes 50 et.ennyi idősen már valszeg meg tudod állni az állandó szarvtépést ezért én valszeg egy nagyobbat ajánlanék mindjárt kezdésnek,hogy ne add el a kicsit 5 hónap mulva
A smile veletlen
Itt az a jo az egeszben hogy nem kell jogositvany 125-ig .... van egy 8 oras tanfolyam ( 1 nap ) es delutan hajtod a 125-os gepet forgalomban. Nagyobbra azert komolyabb ( 1 het )
Ez lehet akar a nem megfelelo hasznalat miatt is ... nem ?
A sport motor teljesen kizart ... szerintem nem kenyelmes es talan felesleg is ( bar kinek mi ) Utolso szempont a fogyasztasa bar aranyaban a nagytestu motorok nem is fogyasztanak sokat a kissebb gepekhez kepest . Szamomra a kezelhetoseg , megbizhatosag . es nem utolso sorban azert a kinezet is dominal.
ennyi.hajtókar meg annyit könyököl ki mint ügyeletes lakótelepi polgárvédelmis nagyi a konyhaablakon
Nem lenne rossz ha elsore olyat vehetnek/talalnak ami teljesen megfelel arra amire kell . Nagy almom ( 1-2 ev )elmenni Magyarorszagra motorral. Egy kicsit tartok attol az z1000-tol .
És a váza reped mint a ropi.
én meg láttam jónéhány kifingott er6 ost mivel kawaszervízben töltöm a negyed életem.valahogy gyenguszra sikerült a modell.
Ne hidd: a 2oo8-tól motorja egy kezesbárány - a régihez képest persze.
És még mindig olcsóbb/gyorsabb/egyszerűbb egy erős motorból utólag a fojtást kivenni, mint 3-4 szer eladni/venni/pénzt bukni motoron , amikor megunsz egy méret, vagy teljesítmény lépcsőt.

Erős túlzásnak érzem, hogy egy vasnak csak az átíratása 50 körül van biztivel, miközben az egy hetes 2-3 országot érintő túráink alig kerülnek ennél többe.
Lehet hasznalt is akar ... de nem az 5dik tulajtol es jo lenne ha 4-5 merfold lenne a max. benne.
Fele resz autopalya , es Edinburgh-ban igen csak ugyesnek kell lenni hogy az ember haladjon .
K9 GSXR1000 a te motorod.
z1000 meg nagy kihivas lenne Mindig ket kerek parti voltam ( kerekpar ) ugy vaguok vele hogy a motor csak gyorsabb .
Új vagy használt vasban gondolkodsz ? milyen értékben ?

Ez eléggé le tudja egyszerűsíteni a választást.
Ha legalább 1/3-ad vagy fele rész lesz az "autópálya-túrázás" akkor ne ilyen stílusban gondolkodj.

Inkább egy középkategóriás Naked ( 600-750 ) vagy tényleg egy nagy (de tényleg NAGY, 400cc vagy + ) maxirobogó. Vérmérséklettől függően.

Ha meg univerzális motor kell, ami kanyarvadászatra, és túrázásra is jó, esetleg két személy is játszik (és persze érzel magadban akaratot/tudást a higgadt kezeléséhez) akkor a krézi által már említett Fazer 1000.
Olvastam par tesztet ... Az ER-6 nem tunik rossz valasztasnak ha holgyeket is biztatnak ra . ( nem akkor biztos jo )
akkor neked naked kell.Gsr 600 vagy Fazer esetleg z1000.
Majd 50 felett ... nekem most kell behoznom azt amit te mar megjartal .... jo lenne nem robogon :-) Talan fiatalit
meg ki is nyírják sokan bár én kawa párti vagyok
Ez volt az elso amit talaltam ... az en hibam . Ami meg megfordult a fejemben az a Kawasaki ER-6 ( olcso )
hát én 17 év gurulás után ugyanennyi idősen már nagyrobeszban gondolkodom
Csak a képen egy új gép volt, azt hittem újban gondolkodsz.
Koszonom . Hasznaltban gondolkodom ( de csak par 1000 merfoldel , es olyat ami megbizhato .... )