Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, mit tudok vele kezdeni?
Nagyon köszönöm a segitségeteket.
A kuplungod nem emel ki, és a körmök nem kapcsolódnak széjjel.
Csak nagyon óvatosan, ahogy a sündisznók dugnak, nehogy összekarcold,karcmentes tűzhely tisztítóval.
Próbáld meg a kátrányoldó spray-t, talán azzal le tudod szedni. Befújod, vársz vele, hogy hasson, aztán törlés. Mint a műtőben.
sziasztok! a hornetemen a leömlő csövek nagyon mocskosak (ráégett szutyok) mivel lehetne megtakaritani hogy csillogjon?
öteleteket várok
segitségeteket köszönöm
Sziasztok!

Vettem egy 92es Bandit 400V-t és járó motornál nagyon nehezen találok üreset, általában akkor is csak gázfröccsel. Van valakinek valami ötlete miért lehet? Olvastam külföldi fórumokon, hogy teljesen szintetikus olajjal ez sokkal jobb lesz, lehet ez a megoldás?
Ha számít a pénz is, akkor előbb egy régebbi motor, amit kisebb értékvesztéssel tudsz eladni, persze csak jó állapotú, hogy ne motort szerelni tanulj a motorozás helyett. Egy 250est szerintem azért viszonylag hamar kinő az ember, még ha nem is tudja kimotorozni, de szeretne több erőt, hogy ne kelljen annyira forgatni, stb
pl Suzuki DR250
Én mindenféleképpen endurót javasolni, persze ha városban is akarsz menni vele és nem akarod hogy a jard szarakodjon, mivel alap coross gépen nincsenek lámpák, igaz megoldható. Viszont a cross gépek jóval erőebbek mint enduro társai. Nekem volt Gilera RX125-em, nagyon szerettem, MTX125 nem túl sokat használtam, Honda NX125 4ütemű legjobb motorom, igaz nem túl erős, de nagyon megbízható, igazz inkább városba való, de terepen se vallott szégyent. Szerintem a legjobb tanuló motor, könnyű, könnyen manöverezhető, keveset fogyaszt, igazi kezesbárány, és meg egyszer nagyon megbízható.
Üdv!
Probléma lehet jövőre a motorral, mert bevezetik a rendszámozást, az 50ccm motorokra is. Tehát vizsga és rendszám, igazolni kell a vásárlást vagy mutatni a vámpapírral. Amennyiben nincs a motorhoz semmi papírod, mehetsz a Mozaik utcába felülvizsgálatra. Ott megállapítják hogy 180as és ott vagy ahol a part szakad, persze ha csak 1 nyárban gondolkodsz nem jelent túl nagy gondot, de ne gondolja senki, hogy ha kicseréli a számlapot, benyalják hogy egy 50ccm motor van előttük. Egyébként úgy hallottam hogy a rendőrök harapnak a Runnerekre, mert tudják hogy nagyon sok gurul az utcákon.
Sziasztok tudnátok segíteni hogy milyen 4ütemű motort vegyek szerintetek 250-esbe. kb olyan 2007-eset szeretnék. már volt egy yamaha 426-os csak kicsit nagy volt. ktm sx-f 250 re mit szoltok. előre is köszi
4 utemu 200ccm felett alapbol
Sziasztok!
terepmotort szeretnék venni viszont 50-eset semmi kép!
mit ajánlotok?
endúró v cross mindegy...
15 vagyok és 125 v 85-ös kategóriára gondolok
Rendben köszi!
Szia!
Előröl kell kezdeni, az M kategória annyi mint, ha nem lenne semmi.
Sziasztok !
Egy kérdés!

van egy 50 es jogsim de szeretnék mostmár menni 125 ösre...
A za kérdés hogy akkor uyganugy lekell tegyek mindent ? mármint ugyértem hogy KRESZ ből uyganugy teljes vizsga kell? vagy elég valami kiegészitő?
Helosztok vettem 1 aprilia rs 50 és a hengerbe nincs bele írva hogy hány ccm és ha a rendőr meg álítana akkor foglya nézni a ccm-et? És ha nézi és nincs akkor mit csinálnak?
kérdés.....müszakin elfogadják ha a kuplungkaromnak a vége le van tőrve,annál a kis bemarásnál?
Hát jah azt hittem ott talán értenek a gumikhoz de tévedtem, el kell fogadni az ilyen motorosokat is ez van.
Üdv! 3.kerület környékén tudtok valakit aki a motoromra rádobná a matricaszettet?
Tudom,hogy csúsztam a válasszal,de azért látom,hogy jól választottál!Erről beszéltem én is! /60!
Széles utat!
láttam lfp-ben is sokan "segítettek"
amúgy várható volt,hogy alacsonyabb falú gumival jobb lesz.
Kösz a segítséget, de már megvettem a /60 asat sokkal jobb vele a motor mint a /70 essel volt
Szeva!Gixerre jó választás a /60-as elsőguma,mert kicsit leülteti az elejét,ettől fordulékonyabbá válik a vasad,és pontosabb,feszesebb lesz a visszajelzés a futóműtől!Van hátránya is,ha nem vagy eléggé rutinos és nem figyelsz a gondos felmelegítésre,úgy hideg guminál előbb megcsúszik mit a /70-es!(Kisebb gumikeresztmetszet,kevesebb önrugózás!)De összességében jobban ajánlom a /60-ast,több dolog szól mellette,mint ellene!
köszönöm szépen a segitséget! leköteleztetek