Üdv
Segítségeteket szeretném kérni. Hétvégén Kawasaki kmx-125ömmel lelkesen gurultam a közeli erdő felé nem is volt semmi probléma. Amikor már az erdő felénél jártam megállt. Még nem húztam neki csak finoman mentem. Először nem is indult, kicsit később elkapta és alapjáraton ketyegett. kicsit ráhúztam a gázra majd kb 4000-nél nyekk és onnan leáll hiába engedtem el a gázt. Első ami eszembe jutott benzincső... azzal semmi baj... kb 2-3szor ugyanezt eljátszotta majd hazatoltam. Otthon karbi lekap átpucoltam az egészet minden tökéletes, ugyanazt csinálja... gondolom gyujtással lesz a problémám de mi?
ha valakinek van ötlete, tapasztalapa segítsetek légyszíves!
Kösz és üdv Tomi
Ha valaki tud segitsen! Yamaha DT 125-ős pover szelepes gyujtás vezérlési rajzot keresnék! Csak a kapcsolási (gyujtás) kell a világitási rész nem! Előre is kőszke!
Nekem a hátsó egyel szélesebb mint a gyári (épp ez volt raktáron :P) és elvileg a szélesebb gumitól a tapadás jobb, azonban keskenyebb gumin csökkenti a tapadó felületet ami hozzájárul a gyorsabb sebességhez. Viszont ezt nem tudom mennyire számít 1-gyel nagyobb méretnél. (Szóljatok, ha hülyeséget mondtam)
"jobb a keskenyebb abroncsok felszerelése, mert a keskenyebb méretből eredő nagyobb felületi nyomás miatt az abroncs könnyebben kidolgozza maga alól a nedvességet, latyakot. Azt azonban tudni kell, hogy száraz úton a szélesebb abroncsoknak mindenképpen jobb a tapadása" @Gumidirekt
Gumivásárlás előtt állok és megszeretném kérdezni, hogy előrre 120/60 as vagy 120/70 es gumit érdemes venni és mi különbség van a kettő között a motorkezelést tekintve és szerintetek meik a jobb. (Gyárilag /60 as kellene)
Mikortól, milyen feltételekkel mehetek külföldre a motorommal? Ami szerintem kellhet a helyes információ megadásához; még nem múltam el 18, 17 vagyok, majd júniusba töltöm be. Az A1-es jogsim most múlt 1 éves. Motorom rendszámos, biztosítással meg mindennel együtt. Az számít, hogy uniós országba megyek vagy sem? Köszönöm előre is a válaszokat!
Szép jónapot mindenkinek! Segitségeteket kérném abban h mi modon lehet megoldani azt hogy papiron a motor teljesitménye kisseb legyen mint ami valojában? válaszotokat előre is köszönöm
Harri's tanpadot vettem.A csíkról annyit hogy egyszerű műanyag csak avval van a gond hogy 12cm széles és kb1cm szintkülönbség van közte és a tank közt.Arról nem is beszélve hogy a csík széle ráívelődik a tankra így a tankpad széle nem képes az ívre ráragadni.
Kösz a segítséget am nem olyan nagy probléma mert kb a tankpad széléből 1mm nem ragad fel és csak 2 helyen
Még egyszer köszönöm s egítséget
Segítségeteket szeretném kérni. Hétvégén Kawasaki kmx-125ömmel lelkesen gurultam a közeli erdő felé nem is volt semmi probléma. Amikor már az erdő felénél jártam megállt. Még nem húztam neki csak finoman mentem. Először nem is indult, kicsit később elkapta és alapjáraton ketyegett. kicsit ráhúztam a gázra majd kb 4000-nél nyekk és onnan leáll hiába engedtem el a gázt. Első ami eszembe jutott benzincső... azzal semmi baj... kb 2-3szor ugyanezt eljátszotta majd hazatoltam. Otthon karbi lekap átpucoltam az egészet minden tökéletes, ugyanazt csinálja... gondolom gyujtással lesz a problémám de mi?
ha valakinek van ötlete, tapasztalapa segítsetek légyszíves!
Kösz és üdv Tomi
Nekem a hátsó egyel szélesebb mint a gyári (épp ez volt raktáron :P) és elvileg a szélesebb gumitól a tapadás jobb, azonban keskenyebb gumin csökkenti a tapadó felületet ami hozzájárul a gyorsabb sebességhez. Viszont ezt nem tudom mennyire számít 1-gyel nagyobb méretnél. (Szóljatok, ha hülyeséget mondtam)
"jobb a keskenyebb abroncsok felszerelése, mert a keskenyebb méretből eredő nagyobb felületi nyomás miatt az abroncs könnyebben kidolgozza maga alól a nedvességet, latyakot. Azt azonban tudni kell, hogy száraz úton a szélesebb abroncsoknak mindenképpen jobb a tapadása" @Gumidirekt
Gumivásárlás előtt állok és megszeretném kérdezni, hogy előrre 120/60 as vagy 120/70 es gumit érdemes venni és mi különbség van a kettő között a motorkezelést tekintve és szerintetek meik a jobb. (Gyárilag /60 as kellene)
Köszönöm a segítséget!
Mikortól, milyen feltételekkel mehetek külföldre a motorommal? Ami szerintem kellhet a helyes információ megadásához; még nem múltam el 18, 17 vagyok, majd júniusba töltöm be. Az A1-es jogsim most múlt 1 éves. Motorom rendszámos, biztosítással meg mindennel együtt. Az számít, hogy uniós országba megyek vagy sem? Köszönöm előre is a válaszokat!
Üdv.: Zsolt
Kösz a segítséget am nem olyan nagy probléma mert kb a tankpad széléből 1mm nem ragad fel és csak 2 helyen
Még egyszer köszönöm s egítséget