Figyeljetek, aki ért hozzá: kereklámpás, 125-ös nsr-em van. Azt csinálja a motor, hogy 5ezres fordulatig szépen húz, de utána meghal. Dadog, és hiába adok gázt, nem, vagy csak alig akar feljebb mászni. Tök mindegy, mennyi gázt kap, felet, vagy teljes tekerést. Ha viszont eléri a 7-8 ezres tartományt (gondolom, ott nyit a power), akkor megint szépen húz, mint a kisangyal. De ez a 5-8 ezer kiesik, egyáltalán nem működik, szinte nem is lehet használni, max utazásra.
Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet, illetve, hogy mit lehet tenni ellene?
Köszi!
HUba
2 hét van az átiratásra.
1. biztosítás kötés.
2. eredetiség vizsgálat. (elég az a papír amit kapsz hogy folyamatban van)
3. bemész az okmányirodába az adásvételivel, forgalmival, törzskönyvel, biztosítós papírral, és az eredetiségvizsgálatnál kapott papírral és átírják.
Megkapod az új forgalmit, a törzskönyvet meg majd küldik.
Kb 30000 Ft-lesz mire mindennel végzel.
Sziasztok!
Nekem 1 kis segítségre lenne szükségem.
Vettem december 26.án egy HONDA CBR 125R-t típusú motort. Az lenne a nagy kérdésem, hogy mennyi időm van a motor átírására és kell-e eredetiség vizsgálat ha már van a motornak törzskönyve. A motor 2004. 5. havi. És az átírásnak mi a folyamata? Légyszi segítsetek, mert totál segg vagyok ehhez a
Szia!
Én tudnék rá gyári minőségű idomszettet a gyári ár töredékéért,gyári színekben(van az általad említett sárga is),illetve különböző replikák...
ha érdekel a dolog írj a dadis@freemail.hu címre!
Sziasztok!
nincs vmi ötletetek,hogy hogyan tudnék neten keresztül Dakar közvetítést nézni?sajna a koleszba nincs tv-nk... jó volna vmi magyar nyelvű pl az Eurosport esti közvetítéseit nem szokták vhova felrakni?
Légyszi segítsetek!
helló!
Érdeklödni szeretnék hogy van egy suzuki gsxr1000 k5 -ös gépem és arra szeretnék egy gyári sárga fekete k5 ös szinű idomszettet venni hogy milyen árba lenne újonnan ? aki tudja irja már le vagy viszonyitolag is jó lenne,?
Üdv. Volna egy kérdésem. A szezon közeledtével dilemma elé kerültem. Új motort kellene venni de nem tudom melyiket szeressem. A keresést a sor4-es, belpiacos zzr 400-ra, sor2-es gs 500-ra és az egyhengeres szintén belpiacos srx 400-ra szűkítettem. Mit gondoltok ebből a listából melyiket választanátok és miért? Én vagy a kawa vagy a yamaha mellett vagyok, a gs csak azért került a listára hogy ha az előző 2-ből nem találnék jó állapotút akkor maradna az.
Tesó,téged valószínűen egyszerűen csak szivatnak!Ha egy hatkilósnak nem megy egy hengere,akkor szinte arrébb vonszolni is alig bírja magát,nemhogy normálisnak tűnően menni!Húzz le egy pipát,menj egy rövid kőrt ,és megérted miről beszéltem!
De ha tényleg így lenne is ,akkor járó,meleg motornál húzz le egy pipát,ha változik a járása,akkor ez megy!Dugd vissza a pipát, ismételd meg minden hengernél egyesével,és ahol nem változik semmi az nem megy!
Egyébként mégegyszer mondom,ennek igen kicsi az esélye,mert három hengerrel,még egy ezres is alig megy!
Vagy húzz meleg motornál egy leszabályzást,mert ha leszabályoz akkor is minden OK! (3hengerrel nem pörög el szabályzásig!) Széles utat!
Sziasztok! Kéne egy kis info kolegák! Van egy kawasaki zx 6 r mocim 99-es évjáratbol és azt mondgyák hogy nem megy az egyik hengerem de én nem veszek észre semmit rajta ugyanugy megy,húz mint amikor megvettem most májusban. Miben nyilvánul meg vagy mit kellene észrevennem. amugy nincs vele problémám nagyon szeretem és nagyon megbizható. gyors válaszotokat előre is köszönöm. Gergő Debrecenből
Egy Hornet vásárlása előtt állok, 2005-ös 9500 KM-es, haveré , nála van új kora óta. Nagyon kíméletesen bánt végig vele. Az egyetlen gond, hogy alapjáraton, meg ha már üzemmeleg a technika, akkor a motortól hallatszik egy halk zörej, ilyen surlódó hang, de mihelyst a kuplung be van húzva már nem hallatszik...
Mi lehet a gond? Sokak szerint eltúlzom, de elvileg kiforrott gépek, ilyen nem lehetne...
Légyszi írjatok, ha volt valakinek efféle panasza...
Köszi elöre is...
Sziasztok Segitséget kérek . Vettem 1 Aprilia Pegaso 50 est.Kéne hozzá egypár alkatrész kapcsolási rajz stb .De nem tudok keresni mert azt se tudom mikori a moci hol keressem a motorszámot .Tudna valaki segiteni hol keressem , Honnan jutok kapcs. rajzhoz ?Megköszönöm ha tudtok segiteni .
Sziasztok!
Nemsokára (tavasszal ) le szeretném tenni az A korlátozottat. Eddig nem volt jogsim, csak mezőn motoroztam. Főképpen városban fogok motorozni. Sok pénz nincs motorra, ezért szeretném segítségeteket kérni, ti milyen motort ajánlatok (konkrét típus)? Köbcentire mekkora lenne érdemes?125? Legjobban az endurok és nakedek jönnek be nekem.
Előre is köszi a segítséget!
Szisztok Motor vásárláson gondolkozom csak tök nem értek hozzá Turázásra szeretném használni Lé max 500000 ft ja és elsö motor Nagyon tetszik a Kawasaki er 5 esetleg erröl valamit? Elöre is kösz
Sziasztok!
Valahol hallottam, hogy a külföldről forgalmi engedély nélkül behozott (vagy valamiért azzal nem rendelkező, pl. elvesztették stb) motoroknak egyszer ki lehet kérni a forgalmiját az adott országból. Ennek módjáról, menetéről nem tud valaki valamit? Hol kell csinálni, mi kell hozzá, mennyibe kerül? Tudom, hogy sokan gondolják, hogy nem lehetséges, mert ha külföldön veszel motort akkor el kell menni okmányirodába és kivonatni stb stb, de ez biztos, hogy kivitelezhető, csak nem tudom hogy. A válaszokat előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni.
Figyeljetek, aki ért hozzá: kereklámpás, 125-ös nsr-em van. Azt csinálja a motor, hogy 5ezres fordulatig szépen húz, de utána meghal. Dadog, és hiába adok gázt, nem, vagy csak alig akar feljebb mászni. Tök mindegy, mennyi gázt kap, felet, vagy teljes tekerést. Ha viszont eléri a 7-8 ezres tartományt (gondolom, ott nyit a power), akkor megint szépen húz, mint a kisangyal. De ez a 5-8 ezer kiesik, egyáltalán nem működik, szinte nem is lehet használni, max utazásra.
Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet, illetve, hogy mit lehet tenni ellene?
Köszi!
HUba