Komi!
E lőször azt döntsd el, hogy milyen célra akarod venni azt a motort
Ha csak élvezkődni, rövidebb távokon, jó gyorsulással,, akkor szóba jöhetnek a 2 üteműek. Ha nem a gyorsulás számít csak, akkor jöhetnek a négyüteműek. pl. Honda Cbr.Fenntartási költségekben óriásiak a különbségek!
heló! Végre valahára megszerzett A1es jogsimhoz kéne párostani egy motort. A kiszemeltek között van elsősorban Honda NSR125 (macskalámpás) és Aprilia AF1 Futura. Ha valakinek volt már dolga japán és olasz motorral is, akkor örülnék ha megosztaná a tapasztaltait velem, mert az előítélteket ismerem én is, de nem szeretnék azok alapján döntetni. Nem tudom melyik mennyire szervízigényes, esetleg vannak-e jellemző típushibák.
(Természetesen játszik még az RS125 és Mito EVO is, de a kört próbáltam minnél jobbban leszűkteni, a japánok részéről viszont nem nagyon ismerek több sport/túra motort, amit sajnálok; szóval ha nem tévedek ennyi a választék...)
Tudom, hogy ezek nagyon elcsépelt és általános kérdések, de hát nem egyszerű a kezdő motoros élete...
Bárminemű választ előre is köszönök!
Üdv
Nyíregyháza és Miskolc vonzáskörében tud valaki jó gumist, ahol sok fajata gumi kapható?! Utcai gumit szeretnék venni a gépemhez csak a 14-12-es nem mindenhol megtalálható abban a méretben amire szükségem lenne....
Szia!
CEYS fixed everything Epoxy kétkomponensű ragasztó,Én ezzel ragasztottam meg az elrepedt műa. burkolatomat.Össze kell keverni ragasztás előtt viszonylag folyós az állaga így résekbe is befolyik,száradás után csiszolható is.Viszont ha nagyobb darab hiányzik a burkolatból akkor ez nem megfelelő.
Sziasztok!
egy kis segiségre lenne szükségem. meg köszöném ha tudna nekem valaki ajánlani idomhoz müanyag ragasztot.
Itt a szezon vége sajnos és van egy két törés repedés az idomokon azt szeretném rendbe rakni.
elöre is köszönöm.
üdv.gábor
Ez az egykerekezős téma engem is érdekelne sportmotorral..
Nekem az lenne a kérdésem, hogy sportmotorról hogy lehet terepjáró tükröt letörni?
Na nem viccből akarom,lakik itt egy hülye agresszíven vezető, terepjárós nőci (aki mellesleg volt oszt.társam és nem vagyunk jó viszonyban) és a héten már 2x mikor meg akartam előzni direkte (szerintem részéről poénból) rámrántotta a kormányt... Hát nem volt vicces..
Nem tudom mennyire járok jó helyen, de azért kérdezek. Van egy 400-as CBR-em, szerintetek hogy kezdjem vele az egykereket? Egy 125-ös DT-vel már van tapasztalatom ilyen téren, azt minimál tempónál egyesben kell felkuplungolni. Holtponthoz még sajnos közöm nincs, de ha nem fogyna ki belőle a szufla tartanám egy darabig, így sajnos kifogyok a fordulatból. Szóval mit tanácsoltok hogy álljak neki? Igazság szerint rémisztő hogy nehéz és drága a DT-hez képest
Jól olvastam, hogy a motorosok 4 napos autópálya matricája 50%-a a D1 kategória árának?
Benzinkutakon is lehet ilyen fele áras használatot fizetni?
Köszönöm a gyors válaszokat!
170-nel megy egy 25 kW-os verzio? Na az eleg erdekes... Viszont akkor egyreszt biztos nincsen szethajtva, masreszt sec-perc ki lehet programozni belole a tiltast.
naaaaa. hivtam a Kawasaki-ba es mondtak az a gond amitol 170 et ad tenleg a 25KW verzio......es hogy semmi gond csak masik "doboz" kell bele.na kivancsi leszek a vegeredmenyre ......
Jah Gaboh, mert ezek a törzskönyvröl beszélnek... A 250-es motor így, amit írtál forgalombahelyezhető! Újra kell műszakiztatni. Eredetvizsga, műszaki, átírás, stb. A törzskönyvére viszont Te is kérdezz rá, hogy megvan-e...
Hello! Két eset lehetséges:
1; Tényleg elhagyták a törzskönyvet, ekkor viszont pótolható, mert a tulaj bemegy az ocsmányirodába, megigényli, - ingyen van- és ha megjött, AKKOR megveheted, mert azátíráshoz kell a törzskönyv, anélkül nem megy.
2; Nincs törzskönyv, akkor viszont nincs biznisz , ugye nem kell mondani, miért?
E lőször azt döntsd el, hogy milyen célra akarod venni azt a motort
Ha csak élvezkődni, rövidebb távokon, jó gyorsulással,, akkor szóba jöhetnek a 2 üteműek. Ha nem a gyorsulás számít csak, akkor jöhetnek a négyüteműek. pl. Honda Cbr.Fenntartási költségekben óriásiak a különbségek!