Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok azt szeretném kitudakolni hogy hogyan lehet egy kölföldről behozott motort forgalomba helyezni?
van vámpapírja svájci forgalmija és adásvételije
lehetőleg pontos leírást ha kérhetnék hova kell vinni mit kell csinálni stbbb.
ja és még egy kérdés kit kell lefizetni hogy 11kwos legyen?

segítségeket előre is köszönöm
THx, ha megtudsz valamit akkor írd meg ide, a neten nem tudom mennyire hivatalos amit lehet találni
Szerintem sokan lennenek kivancsiak, esetleg csinalhatnal rola egy galeriat, ha raersz!
Teljesítményadó 300 FT KW-onként. Én is most tudakoltam meg. A többit még nem tudom.
suzuki88 ahogy mondod ez tényleg az majd teszek fel rolla képet igazi rigatankos szépség
Sziasztok!

Tudna valaki segíteni abba, hogy hol tudom megnézni, hogy mennyibe kerülne egy motor átírás illetve a biztosítás, teljesítményadó stb.
cccp = szovjetunió... vagy mi a kérdés? hogy cccp márkájú e a motorod?

"de ha egyszer igy beindul akkor 1 rugás és beindul ez most akkor hogy is van?" énis ezt kérdezem h akkor hogy is van? ha egyszer beindul,akkor 1rúgás és beindul...
dobjál már föl képet róla, mert ez vmi csodagép lehet
sziasztok skacok ha valaki tud eladó cbr400rr-t vagy vfr400-as motort azonnal szóljatok!
sziasztok! van egy orosz cross fenevadam és 1. nem tudom mi lehet a márkája annyi van a gyujtásában hogy cccp. a 2. lehet hogy hülyének fogtok nézni de ilyet még én nem láttam nem lehet beinditani csak ugy ha öntesz a gyertyánál be benzint. de ha egyszer igy beindul akkor 1 rugás és beindul ez most akkor hogy is van?
Sziasztok Motorosok!

Egy olyan kerdesem lenne, hogy Budapesten tudtok e veletlenul olyan parkolot ami direkt motorosoknak lett kiepitve?
Olaszorszagban lattam olyat ahol oszlopokkal voltak elhatarolva az autosoktol, de itthon meg nem volt hozza szerencsem.
Letezik egyaltalan nalunk ilyen vagy ebben is el vagyunk maraddva mint olya sok mindenben
Varom hozzaszolasaitokat!

Kosziii
adamfzr,
w1ll1
Köszönöm az infókat.
Ezt neked kell eldönteni mennyire hajtasz a 10.000Ft-ra, ha a másik fél volt a hibás és nem ismeri el akkor rendőr! A kárbejelentő lapok egyformák! Kívánom, hogy soha ne láss egyet sem...!
hát nézd.. nekem egyszer necces volt, hogy kicsit szűken előztem meg a parasztot, majd ahogy fékeztem, nem tudott megállni, és belémjött, a motornak nem lett baja, csak a rendszám hajlott meg, neki jól szétment az eleje a kocsinak, és okoskodott hogy igymegúgy. én meg mondtam hogy hívjunkrendőrt. nem mndtanm hogynem ismerem el, de rendőr nélkül nem voltam hajlandó kitölteni a lapot. egyből elment a kedve a dologtól.
Menj be a lakhelyed szerinti önkormányzat okmányirodájába és ott eligazítanak.
Írj itt K.Istvánnak. Ő szerelő spíler. Talán mond neked pár okosságot a bajodra.
Sziasztok.

Ha a vétkes nem ismeri el,illetve nem tudunk a helyszinen megegyezni, a kár kb 10.000ft,akkor
ehhez a csekély értékű dologhoz is érdemes rendőrt hivni?

Az a baleseti kárbejelentő lap amit adnak annál a biztositónál ahol kötöttem a kötelezőt, csak az jó?
vagy bármilyent lehet használni? /pl nálam nincs,de akivel koccantam van nála de mondjuk Hungáriás,nekem meg pl unionom van/
Üdv. Szerintem a ,,Motorszerelés" vagy valamelyik hondás topikban érdeklődj, ennyit tudok segíteni. Sok sikert hozzá.
csa.nemtud valaki segiten .? mit kell tenni ha magyarorszagrol ki akarom vinni a mocit kulfoldre.konkretan magyarbol-szlovakiara. mit kell elintezni magyarorszagon?
Hol lehet rálelni független motoros csajra? :)
Az ötleteket küldhetitek mailban is :DDDDD
Adott egy 929-es RR.Egy csomó megmagyarázhatatlan próbléma van vele.
1.:indítás után pár másodpercig/3-8/a bal opldalon az első henger nem megy.Csak később indul be./hidegen és melegen is/
2.:ha az üzemmeleg motrot leállítom és 5-10 percen belül újraindítom akkor még beindul,de ha várok vele 15-30 percet akkor már nem indul be csak úgy jó 30 másodperces startolás után.Ha több mint 30 percet várok vele/1 órát vagy akár többet is /akkor megint jól startol/relative,tehát elkapja rögtön,de pár másodpercig csak 3 henger/
3.:PL. városban araszolgatva,amikor a viz felmegy 95-100 fokra akkor leesik az alapfordulat,de annyira,hogy alig bír eljárni./mintha akkor is három hengeren menne a hangja alapján,de ez akkor nem teljesen egyértelmű/Ha kimegyek a városból és visszahűl a normálisra,akkor újra visszaáll az alapgáz.
4.:Ha egyenesben tartom a motrot -normális az alapjárat,de ha leteszem a támasztóra,akkor szintén leesik a fordulat/majd be döglik/.levettem a tartályt,megpróbáltam csak azt billegetni,de az nem volt hatással-tehát a benzinpumpa hibája kizárva./HONDA márkaszervizben nem akarták elhinni,majd amikor megmutattam,akkor csak vakarták a fejüket és annyit mondtak,hogy ez nem logikus.-injektoros motornál
--Gyertyák újak
--szelephézag rendben
--Kompresszió rendben
--légszűrő új
--számítógép hibakódot egyáltalán nem jelez.
--injektorok szinkronizálva
--tartály teljesen tiszta
--az injektorok a szerelők szerint tiszták,mert ezt különben a gép kijelezné.
HONDA szervizben volt minden mérve és cserélve--azt mondták innentől kezdve elképzelésük sincs mi lehet vele.
Üdv.Tudja valaki hogy működik egy motor forgalomból való végleg kivonása?
légy szíves akkor majd szerezz! kb. mikorra tudsz szerezni? és mennyi az ára a motornak? írj!
Am nagyon olcsó a gép.Sztem 150 alatt megkaphatod
Nyíregyházi ő is meg én is.Kép most nincs de szerezek
na milyen ajánlasz?