Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen motor legyen ?

Kawasaki ZXR 400 , Suzuki GSX-R 400 , Honda VFR(RVF) 400 , ez a kérdés segítsetek , akinek még van jó tippje milyen 400ast érdemes venni kérem ossza meg velem lehet 2T-is
....hát igen akora úgy 25-30 év közötti és az a gond, hogy eddig csak neten néztem biztosítót, ott meg a korát kérdezi évszám/motorszám nincs megjelölve
A motor... hát nem egyszerű egy kicsit átépített simson-jawa keverék ...egy kis korcs..., de amíg nincs jogsi jó ez!
Szerintem elég ha az alvázszámot, esetleg motorszámot beírod. Az szerintem nem fontos hogy hány éves (bár ezek szerint te kb tudod )
Ha meg még te se tudod, akkor més se fogja kifogásolni hogy nem annyi.
Egyébként milyen motorról van szó, csak úgy kiváncsiságból
helló! segítsetek!
szereztemegy kb 1000000 éves segédmotort, és szeretnék rá biztosítást kötni, de nem tom hogy hány éves honnan lehet megtudni? Állítólag a felnin rajta van.... hát én kerestem de semmi, vagy rossz helyen néztem? Aki tudja mondja már meg hol lehet pontosan megtalálni, vagy valami táblázatot, h a motorszám alapján visszakeressem...
Köszi!
jogos
100kiló fölött már megtehetjük.
hallod, saját magadról E/3-ban beszélsz?
szart eszel, izegsz-mozogsz, nem rendesen gyúrsz. ennyi.
ádám úgy értette, hogy egy ekkora motort simán kormánynál fogva is felrántasz.
eszekén de sz@rt se ér egyszerűen tartom a súlyom...nem hízok
ez a helyes kép pont ilyenen gyakorlok én is, szinre is meg minden
lábbal támaszt hátul a kromos kapszkodot meg rámcigálod jobb kézzel ballal meg a kormáyt, ha nem megy mond meg az vizsgabiztosnak mutassa mág meg
63 ez van..kákabelű vagyok
nah megy ez
na ezaz, mostmár tudom, de a rutinvizsgakor fingom nem volt róla, ezért akkor csináltam ami eszembejutott, leginkább a kormánynál fogva próbáltam felhúzni
most nézem csak a képed.. hány kiló vagy?
azé egy gn emelgetni sem nagyon kell, sztender lehajt, lábbal támaszt, és felhúzod..
mivel én most a korlátos jogsit csinálom, ezért egy Suzuki GN250-en tanulok, és a rutinon vagy 5 percen keresztül szerencsétlenkedtem vele, nem azért mert olyan nehéz lenne a gép, hanem mert nem mondták el a technikáját, amit azóta megtudtam vagyis nekem ezt mondták el belőle: Lenyitom a sztendert, rátámaszkodok a lábammal erőteljesen, jobbkézzel megfogom a fogantyút bicepszből megemelem, bal kézzel meg a kormánynál fogva kicsit magamfele húzom és elvileg már fent is van a sztenderen
mondjuk amin én tanultam középsztender sem volt
csak jo helyre teszi a gyár a sztendert meg szerintem tanulomotornak nem egy 260kg os motort adnak hanem valami könnyű 500 ast max 600,650est szoktak
mikor én vizsgáztam akkor nem kellett átnézi semmit, és a közép sztendert sem kellett használni senkinek. de gondolom az oktato elfogja mondani.
nyílván gyári motort kapott, amit fel kell tudni álítani
mindent át kell nézned, és ha jól emléxem van valami plusz kérdés is nem? e za sztenderre állítós-dolog elég furán hangzik..
Ha rossz helyen van a sztender akkor még egy könnyű motort is nehéz ráállítani...ha meg jó helyen van akkor a 200-250kilós motort is szépen fel lehet állítani