Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akorlátozott topikban már leirták párszor, gyakorlatilag baszhatod, nemtudod elintézni. De találsz olyan mocikat amik azzal vannak. 400as mondjuk több akad olyan, mint pl nekem a ZZR , de SV-ket szoktam látni 25Kw-al.
Na erre én is kíváncsi lennék
sziasztok
segitségetek szeretném kérni motorvásárlás elött álok de Ak-s jogsaim van és azt szeretném a nálam okosabaktol kérdezni hogy ha most veszek egy 600-s gépet azt menyibe lene átpapirozni ?
Sziasztok!
Motor kiallitoasrol milyen infotok van?mikor lesz pontosan es mennyi a beugro?
Koszi elore is a valaszokat.
Szia.Adtál betétlapot neked már más teendőd nincs.Ha továbbra is fenyegetőznek tegyél feljelentést.
hoppsz a vége lemaradt.

nem tudom kinek volt hasonló, de fenyegetőzött, hogy ennek következménye lesz meg majd nekem hajt kocsival. az ilyenektől menyire kell tartani?
erdőzni inkább dr 350, mert könnyebb szerintem (picit elfogúlt vagyok mert nekem is dr van :P)

visszont kérdésem lenne, volt egy balesetem két autót előztem, de 3 volt és pont egy T kereszteződésben történt (védet úton mentem) későn vettem észre és befordúlt elém és csak neki csapódtam (de lett kár a kocsiban 400e Ft). szerencse nem vagyok egy szálgúldozós, de már nem tudtam megállni :S akkor ott zavart voltam és fingom se volt semmiről ilyenkor mi a tehendő (első eset volt), és én adtam betétlapot. a biztosítóm azt monta 70%-ot fizet csak a fentmaradó összeget a gépkocsi tulaja intézze. tegnap fölkereset az autó tulajdonosának a fia (a baleset 4 hónapja történt) hogy zsebből fizesem ki a 120e Ft mert, hogy én mentem neki.
Hello

Segítség kellene.
Vásárlás előtt állok és 2 lehetőség van:
- Suzuki DR-350 (1992-es) 220.00 FT
- Honda XR-600 (1987-es) 250.00 FT

Mind a 2 szép állapotban van. Suzuki-n van lámpa+km óra/frod.számmérő, de láncszettet kell rajta cserélni.
A Honda-n nincs semmi óra/lámpa, viszont nem rég lett felújítva, annyi van vele hogy a tömítésnél néhe csöpög az olaj.

Melyik lenne az ideálisabb?
Kezdő vagyok, ezért a kicsit akartam, de azt mondják, hogy lehet hogy jobban járok a 600-assal mert a 350-et egy idő után kevésnek fogom taláni, ill. "lomha".
Meghibásodás/szerelés szempontjából én úgy hallottam, hogy a Suzukik jók, de nem tudom, hogy a Hondákkal mi van, főképp ezzel a típussal?
Adhatnátok valamiféle ötletet, vagy megerősítést!
vettem egy motort még tavaly.de még nem irattam át,mert alkatrésznek szántam,és az átirás többe kerülne,mint amit ér a gép.tegnap jött egy levél az ocsmányirodábol,hogy ha 3 napon belül nem iratom át,akkor kivonják forgalombol.mondjuk ez nem érdekelne,de számithatok még más szankciokra?verölegények,börtön?
Jaja, sajnos lerántanak azzal a lével. Én be sem mászkáltam a tanfolyamra, inkább megkerestem az árát addig is. A kreszkönyvem ki sem nyitottam Sőt, részegen mentem vizsgázni, egy óra alvással
Zsozsi! Heló! én is így akartam megcsinálni a motoros jogsimat és így nem lehet. Mindenképpen be kell fizetni mindent, esetleg időt spórolhatsz ha egyből beiratod magad kresz vizsgára. és akkor nem kell végig ülnöd azt a sok órát. Sok sikert!
Sziasztok!
Meg szeretném kérdezni, hogy az lehetséges-e hogy költség csökkentés céljából ne fizessem be a kresz-tanfolyamot és csak a közlekedés felügyeletnél befizetem és megcsinálom a vizsgát a motoros kreszkönyvből. (Korlátlan A-ra szeretném és csak B-s jogosítványom van eddig)
Előre is köszi!
Sziasztok kezdö vagyok a témában de felajánlotak jó áron egy peugeot buxyt vajon érdemes megvenni vagy innkább egy aprilla sr 50-es.ha valaki tud jo tanácsal szolgálni előre is megköszönöm
99-02 R6-ra van egy utángyártott fékkarom!Ha valakinek ez kell a boldogságához,akkor két sörért (+postakts.) odaadom.
Nahh,lehet keresni,én meg majd jól elküldöm!
Köszi Tomi!
Lehet, hogy lusta leszek újra leszedni az idomokat, max tavasszal, ha akkor még meglesz a motor. Most eltűnt ez a jelenség. Csak az van, hogy alapjáratról, ha egyszerre nagyobb gázt adsz, bedadog. De kis járás után úgy tűnik, ez is megszűnik... MOndták, hogy próbáljam meg, hogy lehúzom a power motor sarkait, és hogy úgy is van-e gondja. Az a baj, hogy nem nagyon tudom, hogyan nyúljak a powerhez... Az elképzelhető, tekintve pl a motor korát, hogy a bowdenek kinyúltak. De nem tudom, mit csináljak vele...
De köszi a segítséget!
IPONE az
Több lehetőség is van:
-Power szelep bowdenei lazák vagy szorulnak!
-A power vezéllő szervómotor szorul
-power szelep vezérlő elektronika hibás
-Power szelep, a hengerben kokszos be van égve és szorul
sziasztok!

most mindenki meg fog ölni, de autovásárláshoz kellene néhány tanács. Városi közlekedés és hobby célra (kicsit átalakításra) kellene az autó így nem akarok igazán sokat költeni rá. Ahogy nézegettem a hirdetéseket lenne elég olcsón is... csak külföldi papiros. Vagy mo-i de forgalomból ideiglenesen kivonva, lejárt műszakival. A műszaki nem zavar mer az átalakítás után úgyis le kell műszakiztatni, de mi a helyzet a forgalomból kivont járművekkel azt milyen rutineljárással és mennyiért lehet újra forgalomba helyezni?

Köszi a választ és bocs h motoros oldalon ilyet kérdezek.
Üdv mindenkinek! Megköszönném ha küldenétek linkeket, képeket, vidiket a szlovák 577-esről és környékéről.
Köszi!
kérdezd a gixer 600 topikban inkább
sziasztok! most szeretnék venni egy 2004 körüli gsxr 600at! mit vegyek figyelembe a motor vásárlásnál, hogy nehogy egy szar gépet vegyek meg? aki tud segíteni annak előre is köszönöm!
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Tudja valaki ,hogy milyen motorgyár van Bécs mellett? Egy ismerősöm szeretné elvinni az osztályát de én nem találtam semmit. Előre is köszönöm
vigyázat!
Kárpátiné Kőnig Melinda új cégnél fosztogatja az ügyfeleket Business újságkiadóban, Bp. Dolgos utca 2. Telefonja: 06704136365, ez az a kiadó ami azt meséli magáról, hogy kormánykörökben terjeszi a száz darabos, igénytelen kiadványait. Ott megtaláljátok a nőt, sokan keresik, mer sok embert becsapott és lelépett a cégével együtt.

Kedves motorosok és leendő motorosok,

szeretném felhívni a figyelmeteket egy cégre és
üzletvezetőjére, aki nagyívben tojva az üzleti etikára és az
európai unióban megszokott üzleti kultúrára minősíthetetlen
módon veri át vásárlóit. A nevezett személy Kárpátiné Kőnig
Melinda, aktuális cége a MOTOR X Kereskedelmi és Szolgáltató
KFT (1191 Budapest Corvin krt. 7-13., cégjegyzékszám:
0109734609, Adószám: 13427632243)!
Üzleti kapcsolatot - saját érdeketekben - semmi esetre se
létesítsetek vele!

Alapos okom volt e levelet megszerkeszteni azok érdekében akik
a jövőben motorkerékpár vásárlást terveznek és felmerült a
motorx kft, mint lehetséges partner.

Én sajnos 2007.07.03-án átutaltam a cég számlájára 156e Ft
előleget egy motorkerékpár vásárlásának reményében. Az
adásvételi szerződésben foglalt határidő 2007.07.14-én lejárt.
Azóta közel két hónap telt el de semmiféle hivatalos
értesítést nem kaptam a megrendelésemmel kapcsolatban.
Mindenféle ostoba kifogást viszont igen, de az utolsó pár
hétben a ”hölgy” elérhetetlen. Egy teljesen tudatlan vagy
annak beállított alkalmazott folyamatosan letagadja, hazudozik
hollétét és elérhetőségét illetően.
Sajnos nem én vagyok az egyetlen. Eddig két embert sikerült
felkutatnom akik hasonlóan jártak pórul mint én.

A problémát természetesen jogi útra terelem, de szeretném
megóvni minden motoros és leendő motoros társam pénztárcáját
és idegeit.

Üdvözlettel, Németh Róbert

Re: Motorimport, motorkereskedôk
« Válasz #1 Dátum: szeptember 26, 2007, 09:06:46 »


Érdekelne, hogy lett-e valamilyen folytatása az ügynek.

Naplózva


A számkódok feloldása


Hozzászólások: 12.407


Hobbifanatikus fogyasztó- szemfelnyitogató


Re: Motorimport, motorkereskedôk
« Válasz #2 Dátum: szeptember 26, 2007, 09:13:25 »


Halottam e cégről más helyeken is. Ők azok, akik a hozzád
hasonlók pénzéből, előlegeit összegyűjtve vásárolják meg a
motorokat, ha megvásárolják, és utána lehet idehaza végül
megvásárolni. Mivelhogy saját tőkéjük nem nagyon van...
Legalábbis ezt hallottam.

Naplózva



»
köszönöm a segítségedet