Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Segítséget kérnék! motorom súlya 238kg. elől 120-s, hátul 170-s gumi van fenn. Mennyi a jó guminyomás ekkora méretekhez? Általában egyedül gurulok, néha ül csak mögöttem a feleségem,ha ez számít a súly miatt még?!Ja és nem pályázni akarom beállítani, hanem haverokkal gurulni!
Köszi előre is!
holnap még csak vezetésszervezés pótzh, aztán kedden stat 2 beszámoló, aztán szerda szakmai angol nyelvvizsga, de nem panaszkodom
Sok sikert az ajándékhoz
Igen, még lehet ez lenne a legjobb! Dupla öröm!
Nem irigyellek, a stat elég nehéz. Szerencsére én már túl vagyok rajta! Meg lehet csinálni! Nekem német vizsgám lesz... Megyek is lassan.
Még egyszer köszi az ötleteket, valamit csak összehozok! Nektek motorosoknak szerencsére nem olyan nehéz vásárolni!
Sok sikert a holnapi vizsgádhoz!
vagy egy makett, símaszkba csomagolva , jobbnál jobb ötletek ahelyett hogy a statisztika vizsgára készülnék
vesevédővel nem hiszem hogy nagyon mellé lehet nyúlni, esetleg még lehet esőruha vagy símaszk, én szeptember óta azt hordok különben fázok a sisakban. Bár ha választani kéne én még mindig a makett mellett vagyok. Ha ránéz akkor te is meg a motorozás is eszébe jut (kétszeresen jó).
Igen, mindenképp valami valami ezzel kapcsolatos dologgal szeretném meglepni. Makett már van egy, de nem rossz ötlet, mert már úgyis régi Még vesevédőn gondolkoztam, de talán azt is jó felpróbálni, mielőtt megveszed.
Sejtettem hogy ajándék lesz.
Ha nem találsz akkor esetleg lehetne motor makett példának okáért, azzal ellene egy darabig aztán ha végzett feltenné a tv tetejére hogy mindig lehessen benne gyönyörködni. (ha mindenképp motoros dologban gondolkodsz)
Szia!

Köszi szépen! Igen, ő is tervezi, hogy részt vesz egy ilyen tanfolyamon. Teljesen odáig van mindenért ami ezzel kapcsolatos, ezért gondoltam, hogy meglepem valami ilyesmivel. Karácsonyi ajándéknak szánom.
Ő is mondta, hogy mennyire megéri egy ilyen tanfolyamon részt venni. Tapasztalt motorosok mesélték neki, hogy mennyi újat tanulhat itt az ember.
A TL-t nem ajánlom, inkább az SV650-t, abból már jókat találsz K3-ast is 800000-ért. SV1000-et pedig milla körül lehet venni és annak már kevésbé vannak gyermekbetegségei. A többiről amit írtak nem tudok nyilatkozni, nem ismerem.
Nem akarlak lelombozni de egy motoros tanfolyammal (nem az amiért cserébe a jogsit adját) többre menne a barátod.
Ez olyan mint könyvből megtanulni úszni, bár a szomszédomnak sikerült
Én nagyon ráérek bár statisztikát kéne inkább tanulnom de azt most unom
Épp ez volt a téma tegnap üzenőfalon. Sporttúra motorok közül a cbr 600 F-et ajánlották, nakedek közül a gsr 600-at. Ez utóbbi nem hiszem hogy van 800eFt körül, de pl a Cb 600 Hornet is elég jó darab. Még talán yzf 600 thundercat amit választanék (én is a sport-túra irányba mennék- majd ha lesz pénz).
A fent felsoroltak közül mind nagyon megbízható, motoros ismerősök, és internetes utánaolvasás alapján.
A TL 1000 s elég merész ötlet 20-21 évesen egy 125-ös után szerintem. Nem hallottam róla jókat. Felegyenesedési hajlam, kuplungot sem dícsérték, és nem túl felhasználóbarát egy kezdőnek, ha érted mire gondolok.
Szerintem inkább valamilyen 600-asban gondolkodj. Olvasgasd szorgalmasan a totalbike.hu tesztjeit és népítéleteit, a sportmotor.hu bonctermét. Aztán írj egy listát hogy melyek jöhetnek szóba és próbáld ki mindet (ha teheted), szerintem csak ez után döntsd el mit szeretnél. Tavasszal én is így fogom csinálni. Remélem segítettem.
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Egy motoros vezetési technikákkal kapcsolatos könyvet keresek. A barátom már kb 6 éve motorozik. MZ-vel kezdte, most már Yamaha Fazer-e van. Minden ötletet szívesen fogadok! Előre is köszönöm!
Sziasztok megint én zaklatlak titeket a kérdéseimmel!az érdekelne h esetleg páran milyen motort ajánlanának nekem!800.000Ft körül!Sport motor érdekelne inkább de esetleg kicsit túrás sport vagy naked:) De inkább sport!olyan érdekelne igazából h melyik motor nagyon megbíható és azért kb 99' 00' -s évjáratnál nem régebbi!Én pl néztem a suzuki tl 1000-st!például arról vélemény?mennyire jó motor?(nem teljesítménybe kérdem)köszönném segítségetek!Csak ha vki nagyon ráér!
Köszi szépen a gyors segítséget mindenkinek!Szoval akk csak vezetnem kell!Rendbe:)
Hahó!
Enduros emberkéknek egy kis olvasni való madárvédelmi és természetmegőrzési területekről. Azért jó tudni hogy mégis mi merre meddig
- Összesítő táblázat a Natura 2000-rel érintett településekről
http://natura.2000.hu/doc/Natu...

Akit bővebben érdekel a dolog akkor nézze meg ezt is :
http://www.natura.2000.hu/inde...

üdv.:T
kreszt és orvosit nem kell ujra csinálnod,viszont a kötelezö orákat le kell vezetned...rutin,meg forgalom..ez kötelező.....aztán kapod a papirt....
Kresz nem kell. Csak le kell vezetni a meghatározott óraszámot. Akkor is,ha 2év gyakorlattal mész,és akkor is ha gyakorlat nélkül. Természetesen ,ha megvan a 2 év gyakorlatod,akkor kevesebb órát kell levezetned.
Hello sziasztok!lenne egy fontos kérdésem!júliusba lett meg a korlátozott jogsim!azért csak korlát mert akk még csak 20voltam!idén júniusba betöltöm a 21et és szeretnék korlátlan jogsit!és ugy tudom h 2év korlát után csak egy különbözeti városi vizsgát kell tenni és meg van a korlátlan jogsi!De mivel én msot betöltöm a 21et de nem lesz meg a két év korlátlanom igy csak ugy tehetem le a korlátlant h teljesen elkezdem kreszt is vagy simán mehetek igy is csak a különbözeti városi vizsgára?huhh elég bonyolult lett aki érti kérem segítsen!Köszönöm!
Egy új 600-as gépre mennyi lenne rendszámot szerezni? minden költséggel együtt. kb?
Nemrég írattám át egy ezres gépet, szorozd be legalább kettővel! Eredetvizsga+17, forgalmi+TK 6+6, biztosítás 8K és az említett huszonixezerforint! RABLÁS
Szia! Ma voltam megcsináltatni a jogsimat az okmányirodába. Azt mondták hogy az átíratás 500ccm-ig 18FT ccm-enként 500ccm felett pedig 24 Ft. Vagyis ha 1000-res gépet veszel 24.000 Ft az átíratás.

A teljesítményadót már írtam 300FT KW-onként.

A biztosítást meg megtudod nézni neten, hogy melyik lenne a legjobb. pl. itt: http://www.biztositas.hu/
Szevasztok én most vettem egy 10000 km-es KTM EXC 520 at és szeretném kérdezni feltéve ha valaki tud nekem segíten, hogy ezek a motorok mennyire bírják a gyűrödést mennyire megbízhatok és hogy milyen a szervíz ígénye ?MEg ha nem verseny (HOBY) színten használom meddig bírják ki (ha odafigyelek mindenre! olajacsere Víz légszűrő tisztitás stb...)dugattyú vagy más egyéb csere nélkül ? A motor nagyon egybe van ALMÁTÓL(VARGA ÁKÓS) VETTEM GYŐRBEN A KTM -ben!
MÉG csak 3 vagy 4 hete van meg de nem tudok róla semmit sem!Igazából csak most szokom a motort! DE jó lenne tudni róla egy-két információt és ebben szeretném kérni a segítségét valakinek (és ha rossz fórumra írtam be bocsánat de akkor is jó lenne ha válszolnátok!)FONTOS LENNE! Előre is köszönöm!
ime az orosz rigatankos szörnyetegröl egy kép
Sziasztok!

Cross mociban gondolkodom... 2 lehetőség van.
- Kawasaki KX 125 (1992, "jó motorral", sport kipufogó, tárcsafék)
- Honda CR 250 (1992, Felújítva: rugó, hajtókar ,főtengely csapágyak, kuplung, láncszett, féktárcsák+fékbetétek)

A Honda 30k-val kerül többe.
Kinek milyen élményei vannak velük, ill. kinek mi a véleménye, melyik a jobb vétel?
Mire kell figyelni nagyon, mikor így vásárolsz, ill. kipróbálsz?
Légyszi írjatok már okosakat, előre is köszi!