Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kössz a választ.
Színtévesztés az nem akadályozza az A1-es jogsit remélem
mi az az alkamassági? kresz? EÜ? az eü valami 10 vagy menyni évig okés
Sziasztok
B-s jogsi alkalmasságija az jo A1-hez?
koszi.talatam 600 ast jo arban ,70 lo mondjuk kicsit sok lesz elsore ,de remeljuk a legjobbakat ,megegyszer koszi
ismerősnek 400as van,szerintem tipikusan elnyűhetetlen gép,nem annyira sportos,de nem is arra találták ki.
koszonom mindenkinek.Van meg egy otletem:yamaha xj ?arban jo valasztek is akad rendesen ,a tobbit meseljetek el rola ha van kedvetek .elore is koszonom
okés! köszönöm
Necces,mert ha a biztosítónál-önkormányzatnál lejelentette az eladást ,akkor összevethetik előbb-utóbb az adásvételiket.
Márpedig valószínű lejelnette,mivel akkor még neki kéne fizetni a kötelezőt és az adót
Az eredetvizsga 15500(500 alatt)-18000(500felett).És nagyon megnézik a számokat(váz-motor),áthegesztést,stb.Szóval csak "tiszta2 géppel menj oda.
Na és, h ha az előző tulajjal ainek a nevén van a moci írok én egy adásvételit, mintha tőle venném, az okés lehet? Vagy netces? És az eredetvizsgáról tudsz vmi, h az h működik?
Az illeték 18(500ccm alatt)-24ft(500ccm felett)/ccm.
Mindenképpen ererdeti adávételit kérnek,anélkűl elhajtanak.
Az mennyi az az illeték!? És mivan, h ha azzal az emberrel írok egy adásvételit akinek a moci a nevén van?
Ha az előző tulaj nem iratta át,akkor neked helyette is illetéket kell fizetned.
Fénymásolt adásvételit nem fogadnak el.
Sziasztok!
Motorvételkori átírással kapcsolatban szeretnék érdeklődni! A moci nem az eladó nevén van, hanem az előző tulaj nevén aki a szomszéd faluban vlakik! Ilyenkor elég az elődó és az előző tulaj között lévő adásvételiről egy fénymásolat? (na meg persze egy velem és az eladóval) Aztán kell ugye az eredetvizsga! NA ezt, h kell intézni? És ha ezek megvannak akkor mehet műszakira!? Valamint olyat szeretnék kérdezni, h ha megszeretném változtatni a moci szinét akkor mit kell tennem?
Előre is köszi!
ZZR 400at is vedd számításba az FR 400-al együtt
rf400 jó választás lehet, alapvetően kényelmes, akár két személynek is, megbízható, bár járd körbe rendesen, mert sok a leharcolt darab. inkább türelmesen nézz meg minél többet, van azért választék
rf nagy, gyönyörű, banditnak a váz a tank alatt kicsit közel van nekem a térdemhez, sv olcsójános részletmegoldásilag.. ádám RF-re szavaz. motorok ferrarija..
koszi vitez11.A keret 2000 euro max,tobb nincs ezt is 3 evig kohogom majd ki ,13 eves korom ota akarok mocit ,most 23 vagyok,nem varhatok tovabb.Ha van vami otleted ebben az ar kategoriaban megkoszonom,ram fer a segitseg.A lenyeg hogy megbizhato legyen es birja a zsebem a fentartasat,meg keszitsen fel egy 750 es gixxere
Sziasztok Suzuki Rm250 92"-es gyujtás leírásra lenne szügségem ha valaki tud segiteni nagyon örülnék neki!Köszi szépen!
ötlet nem rossz. szerintem jó választás lehet még a cb500, er5, gs 500 ebben a sorrendben. olcsó, jó vasak, könnyebb kifogni egy egészséges példányt belőlük, mint a többiből. igaz nem túl sportos darabok. egyenesebb a tartás rajtuk, hosszútávon kényelmesebbek, mint a pl. 400-as bandita. ha szabad a keret, akkor szerintem dl 650, golyóálló darab, kényelmes két személynek is, és kíváló utjainkat is bírja
Sziasztok...
Most nyáron szeretnék motort venni és a cross vagy enduro motorok között szeretnék választani...
nem tudom h' crosst vagy endurot vegyek mert sokan mondják h' a cross sokkal szervizigényesebb és ha utcán megyek vele elb*szom, de mégis inkább hajlok a crosshoz mert nekem az a lényeg h' jo erős legyen nem számit h' mennyi a vége....
Akinek van tapasztalata a cross és enduro motorok különbsége között irja már le h' tényleg sokkal többet kéne költenem egy crossra meg ilyenek...

ui: jah és 125-ös 2t-t szeretnék vásárolni és ha crosst választanám nem kizárolag pályázni használnám hanem endurozgatni meg haverokkal motorozgatni is egy kicsit....
sziasztok Kezdo vagyok motorvasarlast tervezek,turazasra hasznalnam.Sajat otleteim:400 as ,600 as bandit ,400 as ,650 es sv ,vagy rf 400 as?arban ugyan olyanok menet tulajdonsagokat nem ismerem oket ,tanacsaitoknak orulnek .elore is koszonom.Jah ha nagy leszek gixert veszek persze csak ha megelem
...Hát 20 kilónál azért egy kicsit több vagyok, de nem a sebessége a lényeg, hanem, inkább tanulómotornak kell.
Hogy legyen fogalmam róla hogy működnek a nagyobb gépek, később ne keljen vale "szarakodni"
Sziasztok!

Olyan információt szeretnék kérni Tőletek,ami segítségével tisztázódnának a dolgok a fejemben.A kérdésem és problémám: 11500 km van a GSXR 750 K5 - ömben, 3000 km-től tettem rá egy sportdobot és most tettem bele a sportlégszűrőt(k&n),új gyertyákat(ngk), olajcsere(Castrol R4), olajszűrő(k&n). Olvastam és hallottam néhány helyről, hogy tizenezer km után illik belövetni a moci komputerét, főleg e változtatások után összelőni a moci-elektronikát (fogyasztás,teljesítmény meg ilyenek). Még kérdezném hogy fékpadon csinálják? ( a gumikopás miatt, mert gumicsere előtt állok )


Válaszotokat előre is köszönöm!

Tubus
sorry, 21 akart lenni. 50 sportmotor nem sokkal tud többet mint egy robogó, alig megy főleg ha nem 20 kilós ember vagy...
Sziasztok, lenne egy kérdésem. Hozzájutottam egy 2000 aprilia sr-hez, és olyan gondom lenne vele,hogy alapjáraton csörgő-zörgő hang jön a blokk ball hátuljátol, de egy kis gázadásra abbamarad, és megy is a motor nincsen semmi gond. Nincsenek még robogós tapasztalataim, de majd lesznek :-)
Köszönöm a segítséget előre is.