Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

eredetvizsga (most csinaltattam 15500,-) minden tulajvaltasnal kell, atiras asszem 18HUF/ccm, ha nincs torzskony asszem 6000,-, ha kell uj forgalmi 6000,-
minden tulajdonosváltásnál kell uj eredetvizsga ugy tudom
Köszi, a forgalmi-törzskönyv árát nem tudtam pontosan. Eredetvizsgát nem kell csinálni elvileg, mert '98 után történt egy tulajdonosváltás n(előző). Ezt a Mozaik utcában, műszaki vizsgánál mondták. Erről lehet tudni valamit?
+eredetvizsga 15e körül+átiratás 15 vagy 20 ft/ccm körül
uj forgalmi 6e uj törzskönyv 6e ez tuti
Sziasztok!
Érdkekelne, hogy ha megvan az adásvételi, műszaki vizsga lapja (mivel lejárt), köt. biztosítás papírja, akkor az Okmányirodában még mit kell intéznem, illetve mennyi pénzbe fog kerüln nagyjából? Csak hogy tudjam. :) Előre is köszi!
szerintem okmány irodába kéne kérdezősködni,,, és nem ksi pénz levizsgázatni meg forgalomba helyezni,,0 szerintem olyan 30-40között lehet
HY!

Az 50 ccm mocikról honnan lehet megtudni, hogy az valóban 50-es? ....tudom, tudom még a hangja is más... de csak annak mint ti... én mint hozzá nem értő, laikus honnan tudom megállapítani?
Lehet h hülye kérdés de most akarok vasparipát venni és félek hogy rámsóznak egy nagyobb mocit "50-es papirokkal" !a rendszámozás hírére tömegszámmal adják el az ilyen motorokat, és nem akarom hogy átverjenek, mert a kollégám már járt úgy, h megvette a motort nagy vagányan mászkált vele, amíg a rendőrök le nem kapcsolták! Ő persze nyugodt volt mert úgy tudta, h 50-es, hát nem volt az és Agyő motorjogsi.....
Helló!

Lenne hozzátok 1 kérdésem!
A pincében rábukkantunk a nagyfater kb 1000 éves mz-jé re. Már több mint 20 éve be sem volt indítva, úgyhogy papírjai nem igazán vannak :( nem tudja valaki, h milyen papirok kellenek, h újra csatarendbe álljon és h merre lehet azokat megigényelni?
És ha lehetne azt is h kb mennyibe fog fájni? Ha egyáltalán megéri a vén csókát kihozni! Ha mégse éri meg akkor is írjátok már meg KÖSSSSSSSSSSSZZ!
"nemrèg vizsgàztatott"---na erre kìvàncsi lennèk, sztem valamit fèlreolvastàl...
"minden papìrjàval eladò"----adàsvèteli...meg lehet hogy van a motornak kèzikonve, vagy vmi ilyesmi...de az adàsvètelin kìvul nem kell màs
Sziasztok. Szeretnék venni egy használt 50ccm-es motort, és több helyen olvasgatok olyanokat hogy "minden papírjával eladó" vagy "nemrég vizsgáztatott"... Én eddig úgy tudtam, hogy a segédmotorokhoz csak jogosítvány kell, ezért nem értem mit értenek a paírok szó alatt. Szóval erre lennék kiváncsi mik is ezek, a válaszokat előre is köszönöm.
nekem pl a 250esem is nagyA kategóriás mert 33kw, de öcsinek az ugyanilyne pől 25kw-os volt(hivatalosan). a gs forumban sok srácnak van 25kwos 500asa, meg az sv650-ek is mentekj nagyon 25kw-tal.
miért nem használtad az első féket? egy motort az állít meg.. (ez a suzuki meg ilyne félchopper, inkább városi cruiser jellegő kismotorka )
Csak erről a motorról ért le a lábam (nem röhögni) 160 cm vagyok
Amikor igazán mérges vagyok, okos ember nem tarozkodik a közelemben....
igen jol tudod 25 kw,és max 0,16kw/kg arány,tehát 157 kilos legyen(bár ezt sztem senki nem nézi )
szerintem ha 250 akkor csakis sor4-es motorròl beszèlhetunk.. tudnàm ajànlani a 250es Banditomat (ha nem adtam volna màr el ) nagyon jò gèp volt csak szerintem sokat fogyasztott (6-7-8L) ezèrt vettem tole konnyes bùcsùt szòval jòk az ilyen règi 250esek, csak jòl àt kell nèzni oket, mert sok szèt van hajtva
korlàtlant majd akkor csinàlhatsz ha van màr kèt ève Akorlàtozottad (vagy ha elmùltàl 21èves)
Akorlàtozottal ùgytudom 34lòeros motor a legerosebb amit vezethetsz, de sok 400as motort is ilyen papìrokkal àrulnak...ha pedig van pènzed ùj motorra, akkor sok motorszalonban szìvesen elintèzik neked h egy 600as motornak is Akorl papìrjai legyenek...
nálunk a korlátlanra jelentkezőknek virago-n kellett tanulnia...
(nem is fogok odammeni különbözetire )
foldhoz basztad a bukòt? huha, te aztàn jò agresszìv lehetsz de amùgy milyen iskola màr az ahol chopper-rel oktatjàka rutinpàlyàt? rutinpàlyàra kèt dolog jò: endùrò,meg naked
Rutin, városi gyakorlás és vizsga. Ezeket kell fizetned A-ra ha már van A-korl. A-korl-sal vezethető motorok, már nem teljesen emlékszem de kb: max 250 vagy 350cc, max 0,15 KW/kg. Én A-korl-sal vezettem anno ZXR 250-et de mintha már az is túl erős lett volna a jogsihoz... A 400-asok tutkóra felejtősek.
W.
aztazt
ja és azt hogy lehetséges az hogy egy nagyobb teljesitményű most amit elvileg nem vezethetnék papirom ugy megcsinálni hivatalosan hogy én is vezethessem(ha igen akkor kb mennyi zsé)
Helló én most teszem az A" Korl. jogsit és lenne pár kérdésem:


-kb mennyibe kerül majd meg mit kell csinálni hogy a korlátozás nélküli is meglegyen
-ezzel a jogsival milyen nagymocit vezethetek(gondolok arra hogy melyik a legerösebb, legfaszább pl kawa zxr 400 ? vagy husaberg 400 as? vagy suzuki rg 250 )
-
Felbukkant sármos tettestársam...

Vigyázz, Valentina, mert Faisst a KX250-est fogja kezdőmotornak javasolni