szívesen...
talán annyit hozzátennék, hogy a mai napig meglenne, ha nem találtam volna picit gyengének a kétszemélyes túrázáshoz meg az én vezetési stílusomhoz. A fogyasztása és a könnyedsége a mai napig hiányzik
Rutinpálya? (hosszú leszek)
Legelső napomon a mocis suliban, még 2006 tavaszán, felültettek valami 150ccm-es régi suzukira (életemben nem vezettem ekkor még motort, csak utaskodtam). Mutatja az oktató, h mit hogyan csináljak, óvatosan engedjem fel a kuplungot, és óvatosan húzzam rá a gázt, és elindul. Oké, akkor csináljuk.
Óvatosan felengedtem a kuplungot, meghúztam a gázt, a motor rántott egyet, és elborultam, ahogy az a nagy könyvben meg van írva, a motor meg rám esett. Hetekig nagy folt virított a combomon.
Én voltam az egyedüli lány, rajtam kivül még 3 srác volt a pályán, de egyikük sem röhögött, csak én, miközben feküdtem a földön, hogy mekkora bénaság vagyok
Az éles rutinvizsgán is alkottam, addigra már egy Suzuki MArudert terelgettem (250ccm-es csopperszerűség). A 3as pálya kivételével minden ment, azokat simán letudtam. A 3sal voltak gondjaim: sosem mertem elég nagy sebességre felgyorsítani, féltem tőle.
Mivel itt élesben ment a dolog, odafele meglett az 50 kmes sebesség 3asban, visszvált, 1es, kanyarodik, gyorsít, 3asba felváltogat, majd a bólyák között meg kellett volna állni.
Nyomom a féket, valami égett szagot érzek, és az istenért sem akart megállni. A hátsó kerék meg csúszkálni kezdett jobbra balra, és félig elfordult a motor.
A vizsgabiztos gratulált, h jobb vagyok, mint egy kaszkadör, de ez itt kevés. (nem húztam be az első féket, csak a hátsót használtam, annyira igyekeztem, h meglegyen ez a pálya is). Mérgemben földhöz b**tam a bukót (meg kellett vennem utólag a sulinak), és morogtam, mint a bolhás kutya. A vizsgabiztos meg látta, h mennyire pipa vagyok, aztán átengedett, de megkért, h ilyet ne produkáljak az utakon.
Milyen motort?:)Picit ami hozzamillik, nem olyat mint amivel la kepen vok lefotozva.
250 kobcentiig max, kedvenc tipusok Honda, Suzuki, Yamaha.Nezem mindig a hirdeteseket de ha tudsz valamit ajanlani szivesen fogadom.
ja és azt hogy lehetséges az hogy egy nagyobb teljesitményű most amit elvileg nem vezethetnék papirom ugy megcsinálni hivatalosan hogy én is vezethessem(ha igen akkor kb mennyi zsé)
Helló én most teszem az A" Korl. jogsit és lenne pár kérdésem:
-kb mennyibe kerül majd meg mit kell csinálni hogy a korlátozás nélküli is meglegyen
-ezzel a jogsival milyen nagymocit vezethetek(gondolok arra hogy melyik a legerösebb, legfaszább pl kawa zxr 400 ? vagy husaberg 400 as? vagy suzuki rg 250 )
-
Kedves motorosok, szerelők!
Mostanában nézegetek 125-ös aprilia rs és cagiva mito motorokat. Már olyat is találtam amit érdemes lenne megnézni, kipróbálni, csak az a gond hogy nekem nincs műszaki tapasztalatom. Nagyon hálás lennék, ha valaki fel tudná nekem sorolni, hogy hogyan kell viselkednie egy jó állapotú motornak.
Tanácsaitokat előre is köszönöm.
Széles utat!
Szeretném a segítségeteket kérni a következőben: A Szentendrei Rk. Baleset megelőzési plakát kihelyezését tervezi Szentendrén egy baleset veszélyes útszakasz előtt. A plakát a motorosok figyelmét szeretné felhívni, a megnövekedett motorbalesetek miatt. Több kampány indult már a rendőrség szervezésében a motoros közösség javára, de igazából látványos javulást nem sikerült még elérni. Vagy mert a kívánt réteghez nem jutott el, vagy mert nem volt hatásos. (?) Kisebb javulás észlelhető, de a forgalomban résztvevő többi jármű nagyobb százalékos hibát tudhat magának. Olyan plakátot szeretnének kihelyezni, amit ha egy motoros meglát visszavesz a tempóból, mivel baleset veszélyes útszakasz előtt áll. Ha esetleg van ötletetek milyen irányú megközelítést kellene elérni a plakát témáját illetően írjátok el! Több fotót láttam ma már, ami a plakát anyagához kapcsolódott volna, de bár néha azt gondolom, hogy néha teljesen felesleges bármit is kirakni, azért még mindig reménykedem benne, hogy van egy olyan téma ami igenis normális közlekedésre készteti a motorosokat.
(félreértés elkerülése végett, a plakát a motoros magános közúti közlekedési balesetekre irányul)
Szeretném a segítségeteket kérni a következőben: A Szentendrei Rk. Baleset megelőzési plakát kihelyezését tervezi Szentendrén egy baleset veszélyes útszakasz előtt. A plakát a motorosok figyelmét szeretné felhívni, a megnövekedett motorbalesetek miatt. Több kampány indult már a rendőrség szervezésében a motoros közösség javára, de igazából látványos javulást nem sikerült még elérni. Vagy mert a kívánt réteghez nem jutott el, vagy mert nem volt hatásos. (?) Kisebb javulás észlelhető, de a forgalomban résztvevő többi jármű nagyobb százalékos hibát tudhat magának. Olyan plakátot szeretnének kihelyezni, amit ha egy motoros meglát visszavesz a tempóból, mivel baleset veszélyes útszakasz előtt áll. Ha esetleg van ötletetek milyen irányú megközelítést kellene elérni a plakát témáját illetően írjátok el! Több fotót láttam ma már, ami a plakát anyagához kapcsolódott volna, de bár néha azt gondolom, hogy néha teljesen felesleges bármit is kirakni, azért még mindig reménykedem benne, hogy vagy egy olyan téma ami igenis normális közlekedésre készteti a motorosokat.
(félreértés elkerülése végett, a plakát a motoros magános közúti közlekedési balesetekre irányul)
Hali!
A gép műszaki vizsgás lesz nemsoká.
A kerskedő által ajánlott az első hangzásra sokaltam mert 21 000 lenne átnézéssel stb.
Meg mellette messze vannak egy picit.
A nagyfaluban a XVII ker rörnyékén van valami hely ahova érdemes elvinni a gépet? Ötlet?
Ha nincs semmi akkor irány az első hely de ha van jobb akkor érdekelne.
Amikor én voltam velem nem történt semmi különös, de volt ott egy fószer egy ER-6 oktató motorral, és ahogy elindult vele...eküszöm először ment azzal motorral, azután el is esett vele
Szóval kezdőmotornak szerintem ideális.