Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vs 1400-ra szeretnék gumikat, de nem tudok dönteni a Michelin Commander, és a Metzeler ME 880 között. Ha van v.kinek tapasztalata, kérem, írja meg.

Köszi: Vitéz
OK!
Azt hiszem belevágok! Köszi a bátorítást.
Én meg majdnem a haverokra hallgattam és lemontam volna egy szuper élményről.
ja.. haggyad máááááá elindulni max pár karc árán mindenki megtanul. majd rájössz hjogy rendes motorral nem az a nagy doolog..
Köszi!

Nem attól félek, hogy nem élem túl...
Pont az ellenkező a probléma mi van ha el sem tudok indulni akkor tényleg felesleges pénzkidobás
én is 21nek tudom. sztem szarjál bele, vegyél a pénzedhez képest legnagyobbat, aztán lesz ami lesz. ha az első nyarat túléled állat lesz!
24? Én úgy tudtam 21-től lehet menni korlátlanra. De nem is ezzel lenne baj egy nagymotor teljesen más... ezért gondoltam hogy valami hasonlót veszek kicsiben, hogy ne rutinon szerencsétlenkedjek, mert nem igazán ültem még nagymocin.

"ráadásul kb 1 nap alatt rá lehet unni.." pontosan mire lehet ráunni?

Köszi a sok okosságot lehet megvárom a 24-et addig meg szerzek egy simót.
Ha elmúltál 24, egyből mehetsz A-ra. Ha nem vagy ennyi, vegyél simsont, egy 50-es sportmotor több százezer, és nem kapkodnak utána. ráadásul kb 1 nap alatt rá lehet unni..Illetve ha végképp nem megy a váltás, vannak nagyrobogók is..
De ha némi gyakorlás után megyek motorsuliba nem bénázok annyit, és egyből mehetek A-ra nem kell végigjárni a "szamárlétrát" mert az sem kevés pénz, és a mocit meg 2-3 év múlva el lehet adni.
Vagy nem?
Legalábbis én így gondolkodtam.
Ha van valakinek ezzel kapcsiban tapasztalata szívesen meghallgatom.
vagy vegyél egy simót, mégiscsak kisebb pénzkidobás, akor gyakorolsz amikor akarsz
szerintem ne vegyél 50-es sportmotort.. az tényleg felesleges.. Inkább menj el egy nagymotor tanfolyamra, ott megtanulsz váltani, stb.. Ezután majd el fogod tudni dönteni milyen motort akarsz...
Helló!
A véleményetekre lennék kíváncsi.
Eddig még csak robogóztam, de szeretnék sportmocira váltani. A gong ott van, h nem vagyok hozzászokva a váltáshoz, mert azt ugye robogón nem kell...
Arra gondoltam, hogy veszek egy 50-es sportmotort és azon gyakorolok egy kicsit mielőtt nagyobb kategóriára váltok.
A haverok szerint felesleges, mert úgyse tudok majd vele menni.
Ti mit gondoltok vágjak bele, vagy hagyjam a francba?
Sziasztok!
Nem tudtok pár jó külföldi(osztrák vagy német) bontó vagy valami bolt honlapjának címét,ahonnét tudnék rendelni a motoromhoz alkatrészeket?Kéne dekli, lábtartó,ha olcsó akkor idom és tank is...Amúgy FZR 600R az áldozat...
Lécci segítsetek!
Előre is kösz!
Helló!

Ruha kell, ne sajnáld rá a pénzt, többe kerül ha nem tudsz dolgozni pl egy törés miatt, és még fáj is.
Csizma, térdvédős naci, kabát, kesztyű, bukó alap.
Nagyon drágát ne vegyél, főleg ha később el is akarod adni, nézd meg, kérdezz utána van-e alkatrész hozzá, és milyen áron. költőpénzt hagyj bőven, át kell iratni stb, ezen kívűl a kopó cuccokat is cserélni kell esetlegesen, és az olajat mindenképpen cseréld le! Nézd meg a fékbetéteket, gumikat, láncot, ezek sokba kerülnek.
Nézd meg milyen állapotban van a gép, foglalkoztak-e vele, vagy csak hajtották. A szép festés nem minden, láncfeszesség, kerekek lötyögnek-e, kormány nem-e szorul,nem lötyög, fék rendesen fog-e.
A motor indul-e rendesen, kell-e sokáig inditózni, füst és társai, kipufogó kormoz-e. Nyitott kipufogó jót szól, de eredetivel az igazi (ezért most tuti megköveznek ) gázadásra hogyan reagál, kidobálja-e a sebességeket. Vannak mocik amik hangosak Kawa és amik halkak, ennek jó utánajárni.
Sérüléseket érdemes megnézni, ha csak idom sérült, az szerintem nem vészes, menet közben nincs sok befolyása, de a váz ne legyen sérült, ne húzzon egyik irányba sem. Ha ferdén állnak a számok a kilóméterszámlálóban, akkor vissza lett csavarva. Évszámot tudod ellenőrizni a váz vagy motorszám alapján katalógusból, illetve a felniben is benne van.
Eszembe jut valami még beírom, vagy kérdezz nyugodtan

Üdv: &rash
Rendszám nélkül nem lehet kimenni az országból!
lehet...hazaküldenek egyből
Engem viszont az érdekelne smkp-val lehet e menni ausztriába? (most ugyebár újra van ellenőrzés)
Június végére terveztünk egy kiruccanást haverokkal és egyikük rendszám nélküli 80-as dt-vel jönne.
Lehet belőle probléma a labancoknál?

Most se sikerült, pedig mennyi okosságot leírtam
hát én csak azt tudom elmondani amit nekem is elmondtak motorvásárlás előtt:

,,Ha nem szoktad meg hogy motor van alattad akkor nem kell rögtön nagyon nagy motor (500ccm
hova lett a hozzászólás többi rész? na mindegy
hát én csak azt tudom elmondani amit nekem is elmondtak motorvásárlás előtt:

,,Ha nem szoktad meg hogy motor van alattad akkor nem kell rögtön nagyon nagy motor (500ccm
Sziasztok!

Kezdő motorozó leszek idén nyártól, és most tartok ott, hogy elkezdtem nézegetni a felszerelést, (mocit, ruhát...) Igazából rengeteg kérdésem lenne, mert teljesen kezdő vagyok, főleg az árakat illetően! :)
Most ccsak párat teszek fel, aztán a többit majd, ha lesz még türelmetek hozzá(m) ;)

Mociból túramotort szeretnék, mivel tudom, hogy képes vagyok még mindig a hülyeségekre, ezért nem akarok rögtön értékes mocit, de azt sem szeretném, ha egy szeméthalmot sóznának rám! Mekkora motort ajánlotok? én most kb 400-600 ccm közé saccolom, de nem igazán tudom, hogy milyet vegyek? Milyen idős, amit már nem sajnál annyira az ember, de még nem túl ócska?

Ruha: bukón kívül kinéztem magamnak egy szett ruhát, de nem tudom, hogy nekem az tényleg kell-e, vagy csak rám akarták sózni?! Szerintetek is kell kezdő motorozónak fajin ruci, akkor is ha nem sportmotort vesz? Ez elvileg 60 ropi, és vannak benne mindenféle védőcuccok... (Nem az a kék-zöld-sárga sportmotor ruha, hanem olyan fekete amit állítólag túramotorozáshoz használnak.)

Segítségeteket előre is kösönöm!

Üdv:
dectum
Attól még hogy régi lehet rajta hitel. Milyen régi, milyen értékű?
Szia! Köszi a segítséget, de ez nálam nem áll fenn, mivel régi a motor, úgyhogy biztos nincs rajta hitel. Azért köszi!
Én ott szívtam meg csúnyán, hogy az előző tulajnak hitelre volt a motorja. Én kp-ban fizettem, ő ebből előtörlesztett egyösszegben, viszont azt a banki igazolást, hogy a motoron nincs teher, nem adta nekem ide. Az okmányirodában fél napot ültem mire sorra kerültem, a néni meg kérte tőlem ezt az igazolást, amiről addig a pillanatig nem is tudtam, hogy szükséges. Szóval erre figyelj, nehogy úgy járj, mint én.
egyszerűen más a hangja najó... megnézed a hengert, és elvileg bele van ütve h 49ccm